Wel in de op:quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:45 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Nee,dat staat niet in de tekst.
Het zijn twee quotes van afzonderlijke teksten.
Nogmaals, de kans is bijzonder groot dat het om één en dezelfde persoon gaat
En hierquote:De politie heeft de boerderij doorzocht en ontdekte achter een kast in de woonkamer een trap naar de kelder. Daar 'woonden' de vader en de vijf andere kinderen. De vader bleek enkele jaren geleden een herseninfarct te hebben gehad en lag in bed.

Gewoon niet allemaal tegelijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:39 schreef gekkie000000 het volgende:
Maar, andere vraag, wat heb je al die jaren aan 1 geit?

Ja, en nu nog een keertje het eerste stukje goed lezen en luisteren naar de politiedame in het filmpje van je tweede link.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wel in de op:
[..]
En hier
https://www.rtvdrenthe.nl(...)e-op-eind-der-tijden

Ik kan me nog een verhaal herinneren van een tiener die tot ze vrij kwam alleen maar vastgeketend zat in een totaal lege witte kamer sinds haar geboorte. Ze had een soort van eigen taal, en haar wereldbeeld bestond alleen uit geluiden die ze hoorde van buiten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het gaat in ieder geval een hele klus worden. Ik gok dat er niet veel psychologen zijn die ervaring hebben met zulke situaties.

Zit dus allemaal net wat anders. Hij is dus een paar keer in het cafe geweest.quote:
Gelukkig heeft hij nu de hulp voor zijn broers en zussen gekregen.quote:Volgens de caféhouder had de man geen idee waar hij was. "Hij zei dat hij negen jaar lang niet buiten was geweest. Later vertelde hij ook dat hij nog een broertje en zusjes had, die in de boerderij woonden. Hij was de oudste en wilde een eind maken aan de manier waarop zij leefden."

die kijken echt teveel gekke films.
 die kijken echt teveel gekke films.

Niet illegaal? Je kinderen opsluiten (die jongen was gevlucht) en de wereld ontzeggen is toch wel hele ernstige mishandeling en verwaarlozing lijkt me.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:00 schreef junkiesietze het volgende:
Vriend van me had wel een terechte opmerking, Is dit nou illegaal?
besides dat die moeder dood is en wss begraven is...
volgens mij is het niet illegaal om je af te zonderen met je familie en onder de grond te wonen.. toch?

Nu ben je aan het speculeren, die zoon is gevlucht? de vader lag ziek op bed... niemand die ze tegenhield toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:03 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Niet illegaal? Je kinderen opsluiten (die jongen was gevlucht) en de wereld ontzeggen is toch wel hele ernstige mishandeling en verwaarlozing lijkt me.
Los van dat hier waarschijnlijk nog meer bizarre dingen naar voren gaan komen.

Bizar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik kan me nog een verhaal herinneren van een tiener die tot ze vrij kwam alleen maar vastgeketend zat in een totaal lege witte kamer sinds haar geboorte. Ze had een soort van eigen taal, en haar wereldbeeld bestond alleen uit geluiden die ze hoorde van buiten.
Zo triest, maar volgens mij maakt ze het goed nu.

Belastingontduiking? Geen idee, ze hebben toch een huis. Hebben ze gewoon doorbetaald? Vragen vragenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:00 schreef junkiesietze het volgende:
Vriend van me had wel een terechte opmerking, Is dit nou illegaal?
besides dat die moeder dood is en wss begraven is...
volgens mij is het niet illegaal om je af te zonderen met je familie en onder de grond te wonen.. toch?

Dat staat op NOS.nl.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:04 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Nu ben je aan het speculeren, die zoon is gevlucht? de vader lag ziek op bed... niemand die ze tegenhield toch?

Daarbij hebben we in Nederland ook de leerplicht. Dus je kinderen weghouden van school mag ook niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:03 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Niet illegaal? Je kinderen opsluiten (die jongen was gevlucht) en de wereld ontzeggen is toch wel hele ernstige mishandeling en verwaarlozing lijkt me.
Los van dat hier waarschijnlijk nog meer bizarre dingen naar voren gaan komen.

Natasja Kamphus kwam ook buiten met haar ontvoerder, mentale druk XXL.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:04 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Nu ben je aan het speculeren, die zoon is gevlucht? de vader lag ziek op bed... niemand die ze tegenhield toch?

Plus het niet betalen van een aantal verplichte zaken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Daarbij hebben we in Nederland ook de leerplicht. Dus je kinderen weghouden van school mag ook niet.

Ze zullen het niet gratis hebben weggegeven, dus hij zal ook geld hebben gehad.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:25 schreef LXIV het volgende:
Als hij 5 bier weet te bestellen heeft hij wel iets meer gedaan dan alleen maar in die kelder zitten.

Weggelopen is niethetzelfde als vluchten....daarnaast is die jongen ook weer teruggelopen naar huis en zn kelder en vervolgens is hij op een andere dag nog eens teruggekomen en heeft biertjes zitten kantelen in de kroeg....dat is dus geen vluchtenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:06 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Dat staat op NOS.nl.
“Hij gaf toe dat hij was weggelopen en dat hij hulp nodig had. Hij had lang haar, een vies baardje, droeg oude kleding en had een verwarde blik. Hij zei dat hij nog nooit naar school was geweest en negen jaar niet naar de kapper."

mwa, dat boeit niet zoveel mensen geloof ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Daarbij hebben we in Nederland ook de leerplicht. Dus je kinderen weghouden van school mag ook niet.

Triest...quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:06 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Dat staat op NOS.nl.
“Hij gaf toe dat hij was weggelopen en dat hij hulp nodig had. Hij had lang haar, een vies baardje, droeg oude kleding en had een verwarde blik. Hij zei dat hij nog nooit naar school was geweest en negen jaar niet naar de kapper."

Aannamequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zullen het niet gratis hebben weggegeven, dus hij zal ook geld hebben gehad.

Er staat daar letterlijk dat hij is weggelopen, dat hij verward was, dat hij hulp nodig had. Waarom maak je er iets anders van?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:08 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Weggelopen is niethetzelfde als vluchten....daarnaast is die jongen ook weer teruggelopen naar huis en zn kelder en vervolgens is hij op een andere dag nog eens teruggekomen en heeft biertjes zitten kantelen in de kroeg....dat is dus geen vluchten

Ik maak er niets anders van...hij was weggelopen en dat is wat er ook staatquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:09 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Er staat daar letterlijk dat hij is weggelopen, dat hij verward was, dat hij hulp nodig had. Waarom maak je er iets anders van?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |