Ja wij doen t ook zo hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:11 schreef TolstoiFan het volgende:
Simon redt het misschien ook wel prima. We zijn er alleen zelf nog niet aan toe om zijn slaapje 's middags te skippen![]()
![]()
![]()
Dus hij gaat gewoon naar bed voor een middagslaap (of kletsen en zingen), zodat wij even wat tijd voor andere dingen hebben.
Voor mijn gevoel heeft ze het nog wel nodig. Ze slaapt 1 uurtje. Afgelopen weekend gingen we naar Ikea en viel ze op de heenweg de laatste 5 minuten in slaap; overleggen in de buggy mislukte dus is ze wakker gebleven. Echter viel ze toen wel op de terugweg meteen weer in slaap. Het was ook wel te merken aan haar gedrag dat ze moe was. Laatst had ze op de opvang slecht geslapen en viel ze in de auto in slaap en lag ze hier vervolgens knock-out op de bank. Op dit moment lijkt het slaapje overslaan dus nog niet haalbaar.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Heeft ze de middag nog echt nodig? James was 1.5 toen hij daar mee stopte en nu is slapen tussen de middag gegarandeerd drama in de avond.
Leuk om even bevestigd te krijgen dat je kind het goed doetquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:53 schreef Nolita het volgende:
We hadden het 2-jaar gesprek op het kdv over de ontwikkeling. Alles prima hoor en op vrijwel alles lag ze (best wat) voor. Onze wijsneus. Altijd enthousiast, actief, spelen met andere kindjes, iedereen van naam kennen![]()
Eigenlijk is het gewoon een gesprek van herkenning. Wel fijn om nog eens te horen dat ze daar hetzelfde is als thuis. Houden ze bij jullie ook dergelijke gesprekjes?
De oudste stopte idd ook al vroeg maar niet zo vroeg als dr broertje... ach ergens is het ook wel makkelijker met uitstapjes... #omdenken!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:17 schreef Burdie het volgende:
Mijn beide kinderen zijn met 1,5 jaar gestopt met het middagslaapje en ze leven nog. Kan dus prima (en is idd alleen zo jammer voor ons
).
Bij mijn nichtje hielp zo'n drukpunt armbandje. En ik lees ook altijd succesverhalen over een antistatische strip onder de auto.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 18:59 schreef Gogo83 het volgende:
Zijn er mensen hier met een wagenziekte peuter? Hij heeft vandaag voor de tweede keer deze week gespuugd in de auto, terwijl hij verder niet ziek is. Vraag me af of we (behalve dus voortaan reservekleding en hydrofielen mee) kunnen doen om de kans op spugen zo klein mogelijk te houden.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 18:59 schreef Gogo83 het volgende:
Zijn er mensen hier met een wagenziekte peuter? Hij heeft vandaag voor de tweede keer deze week gespuugd in de auto, terwijl hij verder niet ziek is. Vraag me af of we (behalve dus voortaan reservekleding en hydrofielen mee) kunnen doen om de kans op spugen zo klein mogelijk te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |