Nee mijn fietskilometers weigert ie ook te registreren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee.. op de fiets doet ie het niet ...
Want je fietst wat af zekerquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee mijn fietskilometers weigert ie ook te registreren.
maar goed ook
Beter laat dan nooit. Wandelen is ook heerlijk. Ongeacht wat voor weer het is. Van de week liep ik in een stortbui. Pluutje mee, is nog gezellig ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hardlopen kan ik beter niet doen , maar ik heb nooit geweten dat ik lopen zo heerlijk vond
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit. Wandelen is ook heerlijk. Ongeacht wat voor weer het is. Van de week liep ik in een stortbui. Pluutje mee, is nog gezellig ook
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Gevonden: afgelopen 7 dagen gemiddeld 18.000 stappen
Dat vind ik best veel haha
Ik lag er even wakker van iddquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan bij 9962 stappen gaan slapen
Hij zal wel een beroerde nacht hebben gehad.
ik had 2 laura en albaquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:29 schreef chufi het volgende:
[..]
3 meiden gaan door, niet jou favoriet
Maar de mensen die nu doorgaan zijn nog niet zeker van een plek.. er komt nog een selectie ronde wanneer ze het hele land hebben gehad.quote:
Een km of 60 per dag schat ik zo inquote:
ja maar hoeveel hebben ze nu gesamt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar de mensen die nu doorgaan zijn nog niet zeker van een plek.. er komt nog een selectie ronde wanneer ze het hele land hebben gehad.
Das 'best' veulquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Een km of 60 per dag schat ik zo in
Haha ja. op heel rustig 'roei' tempo over het algemeen maar ik heb er nu vanochtend al 40 op zitten dus ga met de middag training er bij daar wel weer makkelijk overheenquote:
Wow!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja. op heel rustig 'roei' tempo over het algemeen maar ik heb er nu vanochtend al 40 op zitten dus ga met de middag training er bij daar wel weer makkelijk overheen
Dat is echt knap. Ik haat fietsen!! Heb je een echte fiets of zo'n elektrische?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja. op heel rustig 'roei' tempo over het algemeen maar ik heb er nu vanochtend al 40 op zitten dus ga met de middag training er bij daar wel weer makkelijk overheen
Nu zijn er 6 doorquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar hoeveel hebben ze nu gesamt?
Gewoon een stads fiets Sparta 'pick up' met kratje vooropwaar de megafoon in gaat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is echt knap. Ik haat fietsen!! Heb je een echte fiets of zo'n elektrische?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon een stads fiets Sparta 'pick up' met kratje vooropwaar de megafoon in gaat.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon een stads fiets Sparta 'pick up' met kratje vooropwaar de megafoon in gaat.
Hehe die dingen zijn toch een kg of 3 dus wel handig als je hem een tijd niet hoeft te sjorrenquote:
Wehe slimquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Hehe die dingen zijn toch een kg of 3 dus wel handig als je hem een tijd niet hoeft te sjorren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |