Ben benieuwd of ze kan kiezen tussen de alcoholist of de drugskikkerquote:
Kwaakkwaakquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 14:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze kan kiezen tussen de alcoholist of de drugskikker
Luie zwijn.quote:
Lekker man, beetje uitslapen enzoquote:
Heerlijk is dat hè.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 14:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lekker man, beetje uitslapen enzo
Ben ik erg goed inquote:
Did not knowquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er loopt al een paar dagen een teller in de banner..
het resultaat is dan ook uitermate teleurstellend.quote:
Jonge, was maar geintjequote:
Ja we zijn allemaal dood nu.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:31 schreef Catkiller het volgende:
Ja lach het maar weg, je bent de zoveelste die in de blauwe afgrond is gegleden. RIP.
Nee hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:31 schreef Catkiller het volgende:
Ja lach het maar weg, je bent de zoveelste die in de blauwe afgrond is gegleden. RIP.
2 euro per snap, maar de dingen die ze doet daar zijn het waard hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 14:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pff doet ze met jou ook al aan sexting
Wat was het?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het resultaat is dan ook uitermate teleurstellend.
of eigenlijk 100% zoals verwacht
Hey, wie ben jij?quote:
dit i opeens juichbaak en daarnaast hebben we opeens jubelbaakquote:
Zijn hier ook meer vrouwen aangenomen ofzo? wat is dat weer voor kleuterklas logica?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit i opeens juichbaak en daarnaast hebben we opeens jubelbaak
en je kunt een nickchange kopen
ik probeer de logica nog te ontdekken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn hier ook meer vrouwen aangenomen ofzo? wat is dat weer voor kleuterklas logica?
Succes daarmee, gaat je niet lukken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik probeer de logica nog te ontdekken.
Aye vriend, hoe is het?quote:
Zeker weten, hier beetje hetzelfde eigenlijk. Leuk dat je er bent makker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:27 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Chil maat, hier en daar wat baffen, je weet hoe die dingen gaan. met jou?
Ik las het ergens ja, ik gun het je.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leuke en goede TT trouwens. Daar zit ik over 3 weken, wisten jullie dat al?
Ik mezelf ook wel. Maar bedanktquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik las het ergens ja, ik gun het je.
Hoe warm is het daar dan ongeveer?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mezelf ook wel. Maar bedankt
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vandaag is het er 31 graden.
Dikke prima jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In november gemiddeld 28 graden geloof ik. Prima!
Ja goed verder heb donderdag en vrijdag cursus. Morgen vrij. EN zo weg want het is alweer half 5 geweestquote:
Nice nice, wat voor cursus heb je?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja goed verder heb donderdag en vrijdag cursus. Morgen vrij. EN zo weg want het is alweer half 5 geweest!!
BiSL, is dat wat? heb wel ITIL gehad.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice nice, wat voor cursus heb je?
Lang geleden zeg.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
BiSL, is dat wat? heb wel ITIL gehad.
Ja voor mij ookquote:
Is cool, check je later!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja voor mij ookmaar ik moet gaan, laters makker
Waarom noem je mij nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:03 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Jim, rem, stimo of andere toffe users?
Val jij niet onder andere toffe users dan?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Val jij niet onder andere toffe users dan?
Ga vandaag big afspelen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:13 schreef Remqo het volgende:
Maar aan mij ga je niets hebben, lekker vroeg onder de wol vandaag
Oh ik word gewoon op de stapel van andere toffe users gemieterd?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Val jij niet onder andere toffe users dan?
Bedoelde 't toch niet zo schatjequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh ik word gewoon op de stapel van andere toffe users gemieterd?
Nee ok ash goed om te weten
Mwah wat is veel hequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:16 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Bedoelde 't toch niet zo schatje. Je post niet meer zoveel hier.
We gaan een meet organiseren. Heb je een tof idee?quote:
Ik ga toch niet naar de efteling hou op hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:18 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
We gaan een meet organiseren. Heb je een tof idee?
Je moet volgende x sowieso mee Eftelingmeet.
Hoezo?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar de efteling hou op hoor
Wat is dat kut
Omdat ik de efteling leuk vind voor 1 keer in de 15 jaar ofzoquote:
Baffenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:21 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Wel mee op deze meet? Hebben nog geen activiteit.
Sommige vrouwen hebben echt wel een mooie anus, geen rare stugge haren, geen nare oude rosbiefkleur, netjes schoon gehouden, en als je dan beetje gek op haar bent dan is het prachtig om de anus te liefkozen als ware het een goddelijke aardbei.quote:
Truequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hebben echt wel een mooie anus, geen rare stugge haren, geen nare oude rosbiefkleur, netjes schoon gehouden, en als je dan beetje gek op haar bent dan is het prachtig om de anus te liefkozen als ware het een goddelijke aardbei.
KOEKOEKJESquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:38 schreef Geckoo het volgende:
volgens mij zit je zelf te veel aan de crack![]()
Lekker hoor. Huur maar een dikke Chevy Suburbanquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:45 schreef Rozevla het volgende:
MORGEN DEZE TIJD BEN IK IN DE VS OUWE !!!!!!
Bieeeeeeeeeeeeem!!!!!!!
KOEKOEKJES !!!!!
Hahaaaaaatjes
Hahaaaatjes!!!!!!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
KOEKOEKJES
Of moet ik zeggen
CRACKCRACKJES
HAHAHAHAHA
Vorige keer Corvettequote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker hoor. Huur maar een dikke Chevy Suburban
Wat is het verschil tussen een Suburban en een bus??quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:49 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Vorige keer Corvettemaar dit keer moet ik handel kopen dus ben voor een bus gegaan.
HAAAHAAAATJES
HELLO GOODMORNING DOE JOE WANT A FUCKING BREKFAST ?????
Ja ik toevalligquote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:45 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Nog iemand naar ade die een uber pakt vanaf slotta?
Slottaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:45 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Nog iemand naar ade die een uber pakt vanaf slotta?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |