Dan is het zaterdag.quote:
Genieten. Goede reis.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 06:34 schreef Rozevla het volgende:
VANAF NU ZULLEN JULLIE WEER DAGELIJKSE TOPICS KUNNEN VERWACHTEN UIT DE VS !!!!
IK REIS AS WE SPEAK NU NAAR SCHIPHOL!!!!!!
HOERAAAAAAAAAA
Jij weet niks van katersquote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik heb de ergste kater van mijn leven
Domme dag voor een kater, ben je werkeloos of zo?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik heb de ergste kater van mijn leven
Jaquote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Domme dag voor een kater, ben je werkeloos of zo?
Waarmee, elke dag gamen en uitslapen?quote:
Zinloosheid is anders een vrij ernstige geestesziekte.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Waarmee, elke dag gamen en uitslapen?
Heb me nog nooit zo goed gevoeld toen ik nog werkte andersquote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zinloosheid is anders een vrij ernstige geestesziekte.
met je fransman ofzoquote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Waarmee, elke dag gamen en uitslapen?
Ja binnenkortquote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:12 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
met je fransman ofzo
Komt nog wel, beetje zingeving in een mensenleven is net zo belangrijk als zuurstof, of dat nu een carričre is of baby's uitpoepen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb me nog nooit zo goed gevoeld toen ik nog werkte anders
Misschien voor zo’n succesvolle zakenman als jij waar alle vrouwen op geilen maar ik ben maar een simpele lowlifequote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt nog wel, beetje zingeving in een mensenleven is net zo belangrijk als zuurstof, of dat nu een carričre is of baby's uitpoepen.
Daarom zei ik ook, kinderen uitpoepen lukt de meeste vrouwen nog wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Misschien voor zo’n succesvolle zakenman als jij waar alle vrouwen op geilen maar ik ben maar een simpele lowlife
Zelfs daar heb ik de discipline niet voor manquote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook, kinderen uitpoepen lukt de meeste vrouwen nog wel.
Geen zin.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook, kinderen uitpoepen lukt de meeste vrouwen nog wel.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zelfs daar heb ik de discipline niet voor man
Ook niet als zaad in flesjes kant en klaar bij de supermarkt verkrijgbaar zou zijn?quote:
Dat zaad verkrijgen is nog het makkelijkste van het procesquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ook niet als zaad in flesjes kant en klaar bij de supermarkt verkrijgbaar zou zijn?
Er zit denk ik wel verschil in zaad van Braddie of Brad Pitt in je mond.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dat zaad verkrijgen is nog het makkelijkste van het proces
Moedig ze nou niet aanquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ook niet als zaad in flesjes kant en klaar bij de supermarkt verkrijgbaar zou zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |