Het interbellum is ook onderdeel van die destructie natuurlijk...quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 01:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
twitter:thierrybaudet twitterde op zondag 11-11-2018 om 19:11:51100 jaar geleden eindigde de Eerste Wereldoorlog. Maar na dit extreme bloedvergieten moest de échte Europese zelfdestructie nog beginnen. Honderd jaar culturele, demografische en geostrategische suïcide verder staat nu een generatie op die de beschaving weer wil revitaliseren. https://t.co/IrP0kOk79L reageer retweet
klopt, maar ja, wat doe je er aan.quote:
niks denk ik zelfs.quote:
Gaat een keer oprecht goed met mequote:
komt dat zo weinig voor dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 11:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gaat een keer oprecht goed met me
En met jou?
Dat komt echt zelden voor. Meestal is het leven kut en zinloos.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 11:29 schreef gianni61 het volgende:
komt dat zo weinig voor dan?
goed, bijna vakantie. zin in
wat maakt het nu zo goed dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 11:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat komt echt zelden voor. Meestal is het leven kut en zinloos.
Ohja dat is waar. Ga je nog ergens heen?
Mooie kansenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 11:33 schreef gianni61 het volgende:
wat maakt het nu zo goed dan?
naar Denemarken.
kansen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 11:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mooie kansen![]()
Oh geweldig! Altijd al eens willen zien. Veel plezier alvast
Op het werk doen zich kansen voor zodat ik kan gaan solliciteren voor inspectie (stapje omhoog), en met viool gaat het zo goed dat ik ben gevraagd om in een orkest te komen spelen. Heb ik echt zin inquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 11:46 schreef gianni61 het volgende:
kansen?
er is nog plek in de auto en in het appartement
nice.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 11:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Op het werk doen zich kansen voor zodat ik kan gaan solliciteren voor inspectie (stapje omhoog), en met viool gaat het zo goed dat ik ben gevraagd om in een orkest te komen spelen. Heb ik echt zin in![]()
Haha, nee ik moet gewoon werken helaas..
das nog ver wegquote:
Het kost wat tijd om met anderen samen te spelen verwacht ik. Je moet anderen leren kennen, het repertoir etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |