Nu ik eindelijk wist hoe ik mijn Killy imitaties had kunnen uploaden is ze er uitquote:
Als je maar geen 180 nadoet.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Daar zou ik de 1e prijs mee winnen als er wedstrijden in werden gehouden.
ja dat was de 'leukste' deelnemer . wat een verdriet dat wijfquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu ik eindelijk wist hoe ik mijn Killy imitaties had kunnen uploaden is ze er uit
Ik heb in een deuk gelegen om al die imitatiesquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja dat was de 'leukste' deelnemer . wat een verdriet dat wijf
Wat let je, ze werkt en doet van alles.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu ik eindelijk wist hoe ik mijn Killy imitaties had kunnen uploaden is ze er uit
Maar is niet meer op streams met Dillulquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wat let je, ze werkt en doet van alles.
nu doet ze weer vrij normaalquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wat let je, ze werkt en doet van alles.
Als je 1000en protesterende boeren bij elkaar, zitten er altijd wel een aantal gekkies bij. Dat is in elke tak zo.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:49 schreef Recce het volgende:
[..]
De boeren pikken de werkzaamheden niet langer!
quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:49 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het woord gas werkt in Groningen als rooie lap op een stier.
Zijn niet altijd de slimsten iddquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Misschien kan hij niet lezen, komt best vaak voor nog, ongeletterde boeren.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:49 schreef Recce het volgende:
[..]
De boeren pikken de werkzaamheden niet langer!
Heren toch..quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:49 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het woord gas werkt in Groningen als rooie lap op een stier.
We zien haar slaapkamer niet meer helaasquote:
Er rijden hier volop mensen zonder rijbewijs. Controle is er toch vrijwel niet.quote:
Het was wel lachen geblazen en een leuk initiatief.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
We zien haar slaapkamer niet meer helaas
Nee alle boeren zijn dom.quote:
Heb je dat nodig dan voor een trekker? Heb vroeger ook wel een op zo'n ding geredenquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er rijden hier volop mensen zonder rijbewijs. Controle is er toch vrijwel niet.
Nee, volgens mij niet.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je dat nodig dan voor een trekker? Heb vroeger ook wel een op zo'n ding gereden
quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je dat nodig dan voor een trekker?
Wij zijn vrijgesteld.quote:
Ik baalde ook dat ze vertrok. Ik ben wel gevraagd om Lex te doen maar dat ging me te ver. Genoeg bans gehadquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het was wel lachen geblazen en een leuk initiatief.
Ik ook ,,,ging goed misquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je dat nodig dan voor een trekker? Heb vroeger ook wel een op zo'n ding gereden
Vroeger, ja vroeger was alles beterquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
trekkerrijbewijs zeker... vroeger op eigen land niet hoor
quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik baalde ook dat ze vertrok. Ik ben wel gevraagd om Lex te doen maar dat ging me te ver. Genoeg bans gehad
Gekkies zijn er overal, helaas.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zit hun boerenverstand? De voordeur van het provinciehuis eruit rijden
We stammen nog uit de periode dat het normaal was om op een verjaardag alcohol te drinken en zelf terug te rijden.quote:
Ik ook een keer met hooien. Remde wat hard en alles lag op de grondquote:
En dan met één oog dicht, dat witte lijntje proberen te volgen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
We stammen nog uit de periode dat het normaal was om op een verjaardag alcohol te drinken en zelf terug te rijden.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook een keer met hooien. Remde wat hard en alles lag op de grond
Hoi hoi!quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ik remde te laat ..reed achteruit een kleine afgrond in
Nou juf zeg het maarquote:
hij is misschien mit de kop door de deurquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zit hun boerenverstand? De voordeur van het provinciehuis eruit rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |