Dat zeg jij steeds maar als ik vraag waar ik dat moet zien zeg jij "forum". Ja, wat forum?quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die uitnodiging zou je allang binnen moeten hebben.
Hm. Race Torquay, UAE Tour, Classic fantasy team competition, Rayann Lacheny of La Tropicale Amissa Bongo. Lastig, lastig. Ik snap je consternatie. Welk zou nou toch over de team competitie gaan? Ik heb geen flauw idee.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zeg jij steeds maar als ik vraag waar ik dat moet zien zeg jij "forum". Ja, wat forum?
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hm. Race Torquay, UAE Tour, Classic fantasy team competition, Rayann Lacheny of La Tropicale Amissa Bongo. Lastig, lastig. Ik snap je consternatie. Welk zou nou toch over de team competitie gaan? Ik heb geen flauw idee.
Klikquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben letterlijk een autist he? Kan je niet gewoon letterlijk zeggen waar ik op moet klikken met mijn cursor?
Ja ok, maar je moet toch ook een team invite accepteren ofzo. Of doet Firstcycling alles invoeren?quote:
Dat laatste. Maar dat schiet dus niet echt op.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ok, maar je moet toch ook een team invite accepteren ofzo. Of doet Firstcycling alles invoeren?
Nee jij middelmatige gitarist. Je moet gewoon geduld hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ok, maar je moet toch ook een team invite accepteren ofzo. Of doet Firstcycling alles invoeren?
Ok nu snap ik het.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat laatste. Maar dat schiet dus niet echt op.
Ik ga mijn best doen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee jij middelmatige gitarist. Je moet gewoon geduld hebben.
Hoef ik bij Koffieplanter niet meer te doen dus?quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:00 schreef Mani89 het volgende:
@:Mykonos
@:wimderon
@:Pistolero
@:Mani89
@:Rudicio
We moeten elkaar scherp houden jongens, dat we alles blijven invullen.
Ja ik had ook Kaden en Alberto, dankzij Feltet. Maar ik had ook Laas, heLaas.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:31 schreef wimderon het volgende:
Derdes in Torkie, ondanks Klep op 150%. Hartelijk dank Albertó en Kaden!
Wat is dit godverdomme nou weer kut dan?quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:00 schreef Mani89 het volgende:
Typische Firstcycling streken. Je moet nóg scherper zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:50 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Wat is dit godverdomme nou weer kut dan?
Ik heb dat hele Race Torquay niet eens zien staan 2 dagen geleden. Wat ís het eigenlijk voor debielenrace?
edit: Parijs is nog ver. We gaan er voor.
Wij nemen dit bloedserieus, dus doe even je best alsjeblieft.quote:
Ik klik braaf 9 sterretjes aan.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij nemen dit bloedserieus, dus doe even je best alsjeblieft.
Braaf.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik klik braaf 9 sterretjes aan.
We worden in 't zak gezet.quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:00 schreef Mani89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |