abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:12:16 #151
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189451509
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:52 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Een aanzienlijke groep mannen van 25+ is nog maagd. Okee, je hebt als man van 25+ meer levenservaring. Bij een relatie telt die ervaring. Echter op het gebied van intimiteit of seks heb je nauwelijks tot geen ervaring. In dat opzicht pas je als oudere maagd wel bij die jonge meid.
Een aanzienlijke groep vrouwen van 25 is ook nog maagd. En heeft nog nooit een relatie gehad. In dat opzicht past dat prima
Houd van poesjes
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:13:19 #152
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_189451525
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:52 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Een aanzienlijke groep mannen van 25+ is nog maagd. Okee, je hebt als man van 25+ meer levenservaring. Bij een relatie telt die ervaring. Echter op het gebied van intimiteit of seks heb je nauwelijks tot geen ervaring. In dat opzicht pas je als oudere maagd wel bij die jonge meid.
Dat is dan ook waar het stiekem om gaat. De intimiteit/seks. Dat is waar men zich hier op blind staart. Niks dingen opbouwen of wat dan ook, want het gaat niet om de rest van de relatie, dat wordt wellicht wel gezegd, maar het gaat om het lichamelijke.

En als je dat dan doet met een meisje met 0 ervaring dan ga je in ieder geval niet af als een gieter. Niet dat je per se af zou gaan, maar die angst daarvoor, die onzekerheid, die drijft dit. Als je een beetje stevig in je schoenen staat wil je niet als 'oudere' iets met een meisje van 16.

Aan de andere kant, als zo iemand stevig(er) in z'n schoenen zou staan zou dit hele issue er niet zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:16:37 #153
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189451608
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is dan ook waar het stiekem om gaat. De intimiteit/seks. Dat is waar men zich hier op blind staart. Niks dingen opbouwen of wat dan ook, want het gaat niet om de rest van de relatie, dat wordt wellicht wel gezegd, maar het gaat om het lichamelijke.

En als je dat dan doet met een meisje met 0 ervaring dan ga je in ieder geval niet af als een gieter. Niet dat je per se af zou gaan, maar die angst daarvoor, die onzekerheid, die drijft dit. Als je een beetje stevig in je schoenen staat wil je niet als 'oudere' iets met een meisje van 16.

Aan de andere kant, als zo iemand stevig(er) in z'n schoenen zou staan zou dit hele issue er niet zijn.
Al was het alleen maar omdat je haar nergens mee naar toe kan nemen, en zij altijd afhankelijk van jou is voor uitjes en uitgaven.
Houd van poesjes
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:18:25 #154
16180 crew  CoolGuy
pi_189451653
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:16 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Al was het alleen maar omdat je haar nergens mee naar toe kan nemen, en zij altijd afhankelijk van jou is voor uitjes en uitgaven.
Ik denk niet eens dat het idee van dr ergens mee heen nemen ertoe doet. Hoezo ergens mee heen nemen? zolang er maar geneukt kan worden.
pi_189451873
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:12 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Een aanzienlijke groep vrouwen van 25 is ook nog maagd. En heeft nog nooit een relatie gehad. In dat opzicht past dat prima
Bron?
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:34:39 #156
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189451993
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik denk niet eens dat het idee van dr ergens mee heen nemen ertoe doet. Hoezo ergens mee heen nemen? zolang er maar geneukt kan worden.
Ja je kunt geen relatie op alleen seks bouwen.
Houd van poesjes
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:38:46 #157
16180 crew  CoolGuy
pi_189452082
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:34 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ja je kunt geen relatie op alleen seks bouwen.
Dat ben ik volledig met je eens, maar daarom zeg ik, er wordt hier links en rechts wel gepraat over 'iets opbouwen', maar dat is politiek correct gelul, want rechtstreeks zeggen dat het je alleen om de seks gaat landt niet heel lekker natuurlijk, maar ik denk dat dat stiekem wel is waar het om gaat.
pi_189452131
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:13 schreef viceversa het volgende:

[..]

Dat is inderdaad waar het op neerkomt: onzekere mannen die graag bijzonder willen zijn voor een meisje met weinig ervaring.
Stel je voor dat je bijzonder wilt zijn voor de ander in een relatie! Wat vreselijk!
quote:
Hoe sneu ben je dan als je als man 25+ bent. Is een vrouw met ervaring en die weet wat ze doet echt zo intimiderend?
Niet intimiderend, maar simpelweg niet interessant. Seks gaat niet zozeer om wat je doet, maar wat je voelt. Een vrouw van 25 die al 100 keer seks heeft gehad, die voelt gewoon minder dan die 16 jarige, die is wat afstandelijker.

quote:
Ik bedoel, pedo's gebruiken hetzwlfse argument. Een kind is nog 'onschuldig en onervaren'. Als volwassene moet je toch wat anders willen? Wat gelijkwaardigers.
Ga lekker ergens anders over je pedozooi praten, gatverdamme. Niemand heeft het hier ooit over meisjes van jonger dan 12 gehad.

quote:
Seks stelt voor iemand met 22 bedpartner nog steeds veel voor, afhankelijk van de persoon. Zeker als er gevoelens bij komen.
Geloof er niks van. Hoe meer (gefaalde) relaties je als vrouw gehad hebt, hoe bitterder je wordt tegenover mannen. 'ze zijn allemaal hetzelfde, ik hoef geen man' Nee daar wil je een relatie mee :')

quote:
En als het je om seks gaat, moet het niet uitmaken of je seks hebt met iemand van 16 of 25. Die van 25 is wrs beter in bed zelfs. Gaat het je om het opbouwen van een relatie, dan heeft een leeftijdsgenoot ook de voorkeur. Dus waarom dan die drang naar een 16 jarige? Behalve eigen onzekerheid.
Seks is sowieso beter met die 16 jarige, en als niet nu, dan wel in de toekomst. Wanneer die 16 jarige 25 is, is die 25 jarige al 34 en heeft ze overal rimpels, uitgezakte buik, etc. Dat wil je ook niet.
pi_189452151
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:12 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

De groep mannen van 25 die maagd is, is veeeeel groter. 25 jarige vrouwelijke maagden ga je niet vinden. Ik weet niet of je het door hebt, maar vrouwen zijn niet meer katholiek tegenwoordig.
pi_189452168
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat bedoel je met dingen opbouwen? Ik wil een gezin stichten met een meid van 16. Ik kan mijn carriere zelf wel opbouwen en het geld om een huis te kopen etc, daar heb ik haar niet voor nodig. Ik wil een liefdevol gezin stichten met een jonge meid.
pi_189452225
Ik zou laten we zeggen 31 jarige een chick van 17 die er volwassen uitziet en zichzelf sexualiseert en vol in de make up zit echt wel doen als zij zelf het initiatief neemt / het uitdaagt....niks immoreels aan naar mij inzien...

Ik vind het overigens wel heel creepy en beetje viezig worden als jij als 30 jarige zelf actief het contact zoekt met jongere meiden... dat vind ik wel een beetje stalkerig en immoreel omdat je weet dat 9 van de 10 meiden van die leeftijd niet zitten te wachten
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:45:31 #162
16180 crew  CoolGuy
pi_189452231
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:42 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Wat bedoel je met dingen opbouwen? Ik wil een gezin stichten met een meid van 16. Ik kan mijn carriere zelf wel opbouwen en het geld om een huis te kopen etc, daar heb ik haar niet voor nodig. Ik wil een liefdevol gezin stichten met een jonge meid.
Ja hoor, jij wil een gezin stichten met een meid van 16 8)7 Zeg je dat ook tegen die meid? Denk je dat die meid uberhaupt in die levensfase is? Tegen de tijd dat ze 20 is begint het te jeuken en dan wil ze ook andere mannen ervaren.

Met je gezin stichten met een meid van 16. Doe eens normaal.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:46:30 #163
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189452252
quote:

[..]

Och na het eerste kind is ze waarschijnlijk ook 20 kg zwaarder en heeft ze een baggy pussy. En nadat het kind is geboren kun je seks voor de lol wel vergeten. En dan zit je met uitgezakte 18jarige zonder opleiding of inkomen met 3 koters te kijken en mag je de rest van je leven jezelf de pleuris werken om ze te onderhouden. Veel succes ermee.
Wel eens over een importbruid nagedacht?
Houd van poesjes
pi_189452255
quote:

[..]

dat is wel een beetje vreemd imo.... vooral dat je het puur wilt voor het feit dat ze jong is en niet om dat je haar knap/aardig/leuk persoon vindt.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:47:50 #165
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189452288
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja hoor, jij wil een gezin stichten met een meid van 16 8)7 Zeg je dat ook tegen die meid? Denk je dat die meid uberhaupt in die levensfase is? Tegen de tijd dat ze 20 is begint het te jeuken en dan wil ze ook andere mannen ervaren.

Laat hem doen, misschien komt er nog eens een leuk topic over.
Houd van poesjes
pi_189452305
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja tuurlijk zegt ik dat. Van 16 tot 19 jaar oud leer je elkaar kennen, dan ga je trouwen, en daarna kinderen. Genoeg vrouwen die daar aan toe zijn op die leeftijd.

Ik vind je trouwens wel erg vrouwonvriendelijk door te zeggen dat ze wanneer ze 20 is vreemd wil gaan. Doe eens normaal.
pi_189452336
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:46 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Och na het eerste kind is ze waarschijnlijk ook 20 kg zwaarder en heeft ze een baggy pussy. En nadat het kind is geboren kun je seks voor de lol wel vergeten. En dan zit je met uitgezakte 18jarige zonder opleiding of inkomen met 3 koters te kijken en mag je de rest van je leven jezelf de pleuris werken om ze te onderhouden. Veel succes ermee.
Wel eens over een importbruid nagedacht?
En dat is ook maar enigszins anders dan met de gemiddelde 25 jarige? Die heeft al een baggy pussy voordat er kinderen uitkomen _O-

Dan zit ik liever met een uitgezakte 23 jarige op de bank thuis dan met een 30 jarige.
pi_189452351
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:46 schreef smeerpijp. het volgende:

[..]

dat is wel een beetje vreemd imo.... vooral dat je het puur wilt voor het feit dat ze jong is en niet om dat je haar knap/aardig/leuk persoon vindt.
Jonge mensen zijn knapper doordat ze minder rimpels zijn, vaak sportiever, vaak minder overgewicht, etc. Ook zijn ze minder bitter en aardiger, hebben ze meer energie, zijn ze meer in voor avontuur en nieuwe dingen, etc.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:51:04 #169
16180 crew  CoolGuy
pi_189452355
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:48 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Ja tuurlijk zegt ik dat. Van 16 tot 19 jaar oud leer je elkaar kennen, dan ga je trouwen, en daarna kinderen. Genoeg vrouwen die daar aan toe zijn op die leeftijd.

Ik vind je trouwens wel erg vrouwonvriendelijk door te zeggen dat ze wanneer ze 20 is vreemd wil gaan. Doe eens normaal.
Ik zeg niet dat ze vreemd wil gaan? Geen woorden in m'n mond leggen aub, ik zeg dat ze, als ze alleen maar jou kent want voor jou had ze 0 ervaring, rond de 20/21 op het moment komt dat ze wil ervaren wat er nog meer is in de wereld.

Daarvoor hoeft ze niet vreemd te gaan, ze kan ook de relatie beëindigen.

Ah ja, jij zegt dat. "Hoi, ik ben kippendief en ik val wel op zo'n lekker jong kippetje als jij. Oh overigens, als jij 19 bent wil ik je zwanger maken". En jij verwacht dat zo'n 16 jarig meisje die nog nat is achter d'r oren je dan nog serieus neemt? :D
pi_189452382
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ze vreemd wil gaan? Geen woorden in m'n mond leggen aub, ik zeg dat ze, als ze alleen maar jou kent want voor jou had ze 0 ervaring, rond de 20/21 op het moment komt dat ze wil ervaren wat er nog meer is in de wereld.

Daarvoor hoeft ze niet vreemd te gaan, ze kan ook de relatie beëindigen.
Nee, want ik zorg ervoor dat ze geen contact heeft met de schadelijke buitenwereld die vrouwen tot dit soort acties toezet. Een relatie beeindigen omdat je rond wil neuken, smerige westerse cultuur. :')

quote:
Ah ja, jij zegt dat. "Hoi, ik ben kippendief en ik val wel op zo'n lekker jong kippetje als jij. Oh overigens, als jij 19 bent wil ik je zwanger maken". En jij verwacht dat zo'n 16 jarig meisje die nog nat is achter d'r oren je dan nog serieus neemt? :D
Ja dat ga ik dus niet zeggen :') :') Ik ben geen autistische mongool.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:54:37 #171
16180 crew  CoolGuy
pi_189452428
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:52 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Nee, want ik zorg ervoor dat ze geen contact heeft met de schadelijke buitenwereld die vrouwen tot dit soort acties toezet. Een relatie beeindigen omdat je rond wil neuken, smerige westerse cultuur. :')
[..]

Ah ja, want jij zal wel even controleren met wie zij spreekt, wat zij kijkt op tv, waar ze heen gaat en waar ze niet heen gaat, en dat 24 uur per dag, 7 dagen per week, jaar in jaar uit? Want ze wordt er door de buitenwereld toe aangezet? Want ze heeft geen eigen wil?

Engnekje ben je hoor.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:54:59 #172
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189452433
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:50 schreef Kippendief het volgende:

[..]

En dat is ook maar enigszins anders dan met de gemiddelde 25 jarige? Die heeft al een baggy pussy voordat er kinderen uitkomen _O-

Dan zit ik liever met een uitgezakte 23 jarige op de bank thuis dan met een 30 jarige.
En die uitgezakte 23jarige zal waarschijnlijk de buurman of een van je maten neuken terwijl jij staat te pezen om de hypotheek weer in je eentje op te kunnen brengen.
Houd van poesjes
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:57:34 #173
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189452478
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:52 schreef Kippendief het volgende:

[..]

[..]

Je zoekt dus een slavin, een hoer en een broedmachine in een pakket? Bind je haar ook vast aan haar stoel?
Houd van poesjes
pi_189452480
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ah ja, want jij zal wel even controleren met wie zij spreekt, wat zij kijkt op tv, waar ze heen gaat en waar ze niet heen gaat, en dat 24 uur per dag, 7 dagen per week, jaar in jaar uit? Want ze wordt er door de buitenwereld toe aangezet? Want ze heeft geen eigen wil?
Dat jij geilt op zo'n gestapo huishouden moet je niet op mij projecteren, smeerlap.

Ik kan als man van mijn echtgenote wel degelijk druk uitoefenen op met wat voor mensen zij omgaat en naar wat voor soort plekken ze gaat. En ja, rondneuken op je 20ste daar wordt men tegenwoordig door de buitenwereld toe aangezet.

Vroeger was je dan nog gewoon een 'slet' of 'hoer' en werd je uit de familie gegooid. Vrouwen deden dat dan ook niet snel.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:58:45 #175
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189452503
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Engnekje ben je hoor.
Alsof er ook maar een vrouw daar intrapt. Zelfs een 16jarige die feitelijk nog gewoonlijk een puber is niet.
Houd van poesjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')