Zoiets ja.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:32 schreef Justevo het volgende:
Vettel wordt zo terug gezet en Bottas krijgt deze cadeau van Hamilton omdat ie altijd zo goed z'n bitch speelt. Verder gaat er niks meer gebeuren.
Awesome, denk dat ie de 10s SG krijgt. Gezien ze nog bezig zijn. Waarom zien we geen loep voor zn naam zoals bij Lec en VER?quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:32 schreef zoem het volgende:
[..]
Even opgezocht: 10s SG of een DT kan gegeven worden
Mwah. Rai kreeg een drive through.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:32 schreef raptorix het volgende:
Waarom duurt het zo lang met betrekking tot de valse start? Lijkt me vrij binaire beslissing.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Horner heeft zojuist bij Sky gezegd dat er veel schade aan de vloer is, en je zag ook minimaal een barge board vliegen.
Bij jou kan Ferrari nooit iets verkeerds doen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Toen Bottas een valse start had was het een heel gedoe voordat het toch geen valse start was. Je zou zeggen dat het straight forward zou moeten zijn.
Ik denk dat DT vooral bedoeld is als het ook hinder veroorzaakt of een gevaarlijke situatie.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:32 schreef zoem het volgende:
[..]
Even opgezocht: 10s SG of een DT kan gegeven worden
Dat zijn de regels van voor Oostenrijk.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Het blijft Causing a collision
Hij mag toch zelf kiezen wanneer hij zijn straf neemt. Gelul dus.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:33 schreef trein2000 het volgende:
Vettel wordt weer gemazzeld. Hoe langer het duurt moe minder plekken hij verliest met die DT.
Die sg is zwaarder hequote:Op zondag 13 oktober 2019 07:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat DT vooral bedoeld is als het ook hinder veroorzaakt of een gevaarlijke situatie.
Dan wil ik die beelden wel eens zien.quote:
Bewegen onder de lamp is altijd vals?quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Stond hij dan precies op tijd stil? Mazzeltje
Nein herr weltschmerz, moet binnen 3 ronden.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat zijn de regels van voor Oostenrijk.
[..]
Hij mag toch zelf kiezen wanneer hij zijn straf neemt. Gelul dus.
Nee, als je zo'n drivethrough krijgt voor een valse start moet het binnen een aantal ronden gebeuren.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan wil ik die beelden wel eens zien.
Als je iets voor de lijn staat, en weer op de lijn stil staat mag het schijnbaar welquote:Op zondag 13 oktober 2019 07:35 schreef mikieu het volgende:
[..]
Bewegen onder de lamp is altijd vals?
DIT WAS VALSE START?!!
Ik bedoelde dat onderstuur niet uitmaakt voor het wel of niet uitdelen van een straf.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Binnen 3 ronden van de beslissing. Gelul dus.quote:[..]
Ik zeg juist dat een volstrekt heldere zaak zou moeten zijn, maar bij Bottas bleek dat niet het geval.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:34 schreef Cherni het volgende:
[..]
Bij jou kan Ferrari nooit iets verkeerds doen.
Kijkcijfers.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:35 schreef Airbus89 het volgende:
Waarom stopt Verstappen niet gewoon? Wat heeft dit voor zin.
Geen zin om op te zoeken maar lijkt me niet logisch.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:36 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Als je iets voor de lijn staat, en weer op de lijn stil staat mag het schijnbaar wel
Tjah...quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:09 schreef nils7 het volgende:
Thnx iedereen die even reageerde.
Fijne race (als ik dat wens valt Max’ke altijd uit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |