Tsja, de Arabische wereld is toch ook stil over de misdaden van Saudi-Arabië, de illegale bezetting van de Westerlijke Sahara en de illegale bezetting van Noord-Cyprus?quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:17 schreef Cronometer het volgende:
Wel grappig trouwens dat de Turken hier zo nationalistisch zijn, maar wel meejanken als Palestijnen voor zich zelf op komen. Ik heb de scheiding die ze daarin maken nooit kunnen begrijpen.
Palestina is overgenomen door Israel en probeert terug te nemen wat van hen is.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:17 schreef Cronometer het volgende:
Wel grappig trouwens dat de Turken hier zo nationalistisch zijn, maar wel meejanken als Palestijnen voor zich zelf op komen. Ik heb de scheiding die ze daarin maken nooit kunnen begrijpen.
Amnesty International heeft Koerdische gewapende eenheden in Noord-Syrië ervan beschuldigd Arabische en Turkmeense dorpen te hebben verwoest, acties die volgens hen neerkwamen op oorlogsmisdaden.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:12 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in linkjes, kom met je eigen verhaal.
ik zou bij #1 beginnen van de reeks, ik zie je terug over een paar maandenquote:Op zondag 13 oktober 2019 12:15 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Als je iets claimt over YPG wil ik daar wel wat over lezen, maar niet via linkjes.
kunnen en willen zijn niet hetzelfdequote:Op zondag 13 oktober 2019 12:20 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
De EU kan het niet hebben dat een 'arm' land als Turkije wel zoveel vluchtelingen kan opvangen en
het rijkste continent van de wereld niet. Wat was ook nou een van de redenen dat de Britten voor een Brexit hadden gestemd?
Iedere Türk, zowel in het buitenland als in Türkiye weet hoe de vork in de steel zit. De negatieve reacties op de heer Erdoğanvanuit de hele wereld, hoe meer, des te populairder de president van de Turkse republiek weer gaat worden in Turkije. Dank je wel wereld, in naam van de heer Erdoğan.
İk fin helemal moy
Ah daarom sturen ze mensen die niet onder doen voor IS naar dat stukje grond om de YPG te verdrijven, duidelijk.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:13 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Turkije wilt gewoon niet hebben dat het gebied vlak over de grens in handen komt van de vijand; PKK/YPG/IS
Kijk de YPG/PKK kan voor Nederland onschadelijk zijn, maar is dat voor Turkse begrippen absoluut niet.
Palestina heeft alleen nooit bestaan, klein detail.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:19 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Palestina is overgenomen door Israel en probeert terug te nemen wat van hen is.
Koerden proberen delen van Syrie, Irak, Iran en Turkije over te nemen wat nooit van hen is geweest. Er is namelijk nooit Koerdische staat geweest.
Zo moeilijk is dat toch niet.
Je kan niet andermans leed omarmen en anderen die hetzelfde leed dragen wegjagen omdat het je dan niet uitkomt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Tsja, de Arabische wereld is toch ook stil over de misdaden van Saudi-Arabië, de illegale bezetting van de Westerlijke Sahara en de illegale bezetting van Noord-Cyprus?
Palestina is niet overgenomen door Israel. Israel heeft dat stukje gekregen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:19 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Palestina is overgenomen door Israel en probeert terug te nemen wat van hen is.
Koerden proberen delen van Syrie, Irak, Iran en Turkije over te nemen wat nooit van hen is geweest. Er is namelijk nooit Koerdische staat geweest.
Zo moeilijk is dat toch niet.
ok, dat maakt het zelfs nog ergerquote:
Wat heb jij trouwens gedaan met je Turkse nationaliteit? Heb je die opgezegd of behoud je die omdat het wel makkelijk is voor als je op familiebezoek gaat?quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je kan niet andermans leed omarmen en anderen die hetzelfde leed dragen wegjagen omdat het je dan niet uitkomt.
[..]
Palestina is niet overgenomen door Israel. Israel heeft dat stukje gekregen.
Ik heb verder geen zin om met gekke Turken te communiceren over voormalig Koerdistan, want jullie breintjes worden dan raar. Ipv hier te janken kunnen jullie eckte Turken ook daarheen en je vatan schuld daar inlossen ipv hier geld betalen om vooral niet je dienstplicht te pakken.
De EU vangt anders heel wat Turken op.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:20 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
De EU kan het niet hebben dat een 'arm' land als Turkije wel zoveel vluchtelingen kan opvangen en
het rijkste continent van de wereld niet. Wat was ook nou een van de redenen dat de Britten voor een Brexit hadden gestemd?
Iedere Türk, zowel in het buitenland als in Türkiye weet hoe de vork in de steel zit. De negatieve reacties op de heer Erdoğanvanuit de hele wereld, hoe meer, des te populairder de president van de Turkse republiek weer gaat worden in Turkije. Dank je wel wereld, in naam van de heer Erdoğan.
İk fin helemal moy
Duidelijk. Net als alle andere groeperingen daar dus? Hakken ze ook hoofden af etc, of valt dat weer mee?quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:19 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Amnesty International heeft Koerdische gewapende eenheden in Noord-Syrië ervan beschuldigd Arabische en Turkmeense dorpen te hebben verwoest, acties die volgens hen neerkwamen op oorlogsmisdaden.
Het bevatte getuigenverslagen van YPG eenheden die duizenden burgers van Arabische en Turkmeense afkomst hadden verplaatst en de vernietiging van huizen.
Onderzoekers bezochten 14 steden en dorpen bestuurd door Koerdische troepen in o.a. de provincies Hasakah en Raqqa.
"Dit rapport onthult duidelijk bewijs van een opzettelijke, gecoördineerde campagne van collectieve bestraffing van burgers in dorpen die eerder door zijn veroverd," zei Amnesty's Lama Fakih.
Tip van de dag, gebruik een nat washandje.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan wordt dat een pijnlijke snikkel aan het einde van elke dag
Ik ben er al jaren niet geweest, maar ben jij zo een Turkje dat mij vertelt dat ik een vatan haini ben omdat ik een andere mening heb?quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:24 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wat heb jij trouwens gedaan met je Turkse nationaliteit? Heb je die opgezegd of behoud je die omdat het wel makkelijk is voor als je op familiebezoek gaat?
Misschien kan Erdo heel Syrië veroveren en kunnen wij ze allemaal terug sturen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:24 schreef agter het volgende:
[..]
De EU vangt anders heel wat Turken op.
Shoarma is Egyptisch, Döner is Turks, mens.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien kan Erdo heel Syrië veroveren en kunnen wij ze allemaal terug sturen.
Behalve die met een shoarmazaak natuurlijk want er moet wel gegeten worden.
Lama Fakih Werkt helemaal niet bij Amnesty.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:19 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Amnesty International heeft Koerdische gewapende eenheden in Noord-Syrië ervan beschuldigd Arabische en Turkmeense dorpen te hebben verwoest, acties die volgens hen neerkwamen op oorlogsmisdaden.
Het bevatte getuigenverslagen van YPG eenheden die duizenden burgers van Arabische en Turkmeense afkomst hadden verplaatst en de vernietiging van huizen.
Onderzoekers bezochten 14 steden en dorpen bestuurd door Koerdische troepen in o.a. de provincies Hasakah en Raqqa.
"Dit rapport onthult duidelijk bewijs van een opzettelijke, gecoördineerde campagne van collectieve bestraffing van burgers in dorpen die eerder door zijn veroverd," zei Amnesty's Lama Fakih.
Tjappiequote:Op zondag 13 oktober 2019 12:25 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben er al jaren niet geweest, maar ben jij zo een Turkje dat mij vertelt dat ik een vatan haini ben omdat ik een andere mening heb?
Helemaal met je eens hoor. Maar de Erdogan fans hebben gewoon zware cognitieve dissonantie.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je kan niet andermans leed omarmen en anderen die hetzelfde leed dragen wegjagen omdat het je dan niet uitkomt.
[..]
Palestina is niet overgenomen door Israel. Israel heeft dat stukje gekregen.
Ik heb verder geen zin om met gekke Turken te communiceren over voormalig Koerdistan, want jullie breintjes worden dan raar. Ipv hier te janken kunnen jullie eckte Turken ook daarheen en je vatan schuld daar inlossen ipv hier geld betalen om vooral niet je dienstplicht te pakken.
Daar hebben we echt geen Turken voor nodig, Marokkanen kunnen dat ook prima.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien kan Erdo heel Syrië veroveren en kunnen wij ze allemaal terug sturen.
Behalve die met een shoarmazaak natuurlijk want er moet wel gegeten worden.
Je bedoelt Isis? Dat is een terroristische organisatie net als de YPG. Dus in jouw optiek mag je anderen terroriseren door ze dood te martelen en kogels door de koppen te schieten, maar je gaat te ver als je de romp ontdoet van het hoofd?quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Duidelijk. Net als alle andere groeperingen daar dus? Hakken ze ook hoofden af etc, of valt dat weer mee?
Wa is da?quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:25 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben er al jaren niet geweest, maar ben jij zo een Turkje dat mij vertelt dat ik een vatan haini ben omdat ik een andere mening heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |