Heb match al opgehevenquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:51 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ASH WTF gewoon niet doen, klaar.
je kunt gewoon andere geboortedatum invullen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:54 schreef Cronometer het volgende:
[..]
je mag alleen op tinder als je 18 bent
hmmm zin in een burger nu.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:55 schreef Remqo het volgende:
Ash, hou het gewoon maar bij de kippen in je fastfoodrestaurant
Niet een sandwich?quote:
werk daar niet meer maar daar kwamen ze regelmatig knuffelen nadat ik ze een lolli (snoep) had gegeven maarja je bent aan het werk dus..quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:55 schreef Remqo het volgende:
Ash, hou het gewoon maar bij de kippen in je fastfoodrestaurant
explain this pls.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:00 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
werk daar niet meer maar daar kwamen ze regelmatig knuffelen nadat ik ze een lolli (snoep) had gegeven maarja je bent aan het werk dus..
Heb daar een snoeppot staan die eigenlijk voor kinderen bedoeld was maar was een x vergeten om ze van de bar af te halen tijdens het weekend wanneer het uitgaanspubliek komt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:01 schreef Cronometer het volgende:
[..]
explain this pls.
Mental image nu.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik heb Beyond Meat burgers voor straks
Weleens gegeten dan?quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:09 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Zogenaamd net zo lekker als vlees.
Het gaat om het idee.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:12 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Ja, net als die walgelijke vegan nuggets en zelfs vegan shoarma.
de sex robot van eten, doesn't come close to the real thing.quote:
Viel de robot tegen ja?quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:14 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
de sex robot van eten, doesn't come close to the real thing.
Of patat. Of pizza.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:14 schreef Remqo het volgende:
Neem dan gewoon een kaassouflé als je toch vleesloos wil snacken
Ja dat is ook niet te vretenquote:Op zondag 13 oktober 2019 15:12 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Ja, net als die walgelijke vegan nuggets en zelfs vegan shoarma.
Die hing hier dronken verhalen op over een ghbrape en ging toen Anoniemquote:
Heb dat nog gelezen, was heftig. Wist niet dat ze direct daarna op anoniem ging.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:24 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Die hing hier dronken verhalen op over een ghbrape en ging toen Anoniem
Emotionele tijd.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:33 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Heb dat nog gelezen, was heftig. Wist niet dat ze direct daarna op anoniem ging.
Ja was wel sad. Hoop dat het nu beter gaatquote:
Ja ze is nu vast verloofd 😊quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:43 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja was wel sad. Hoop dat het nu beter gaat
was niet direct daarnaquote:Op zondag 13 oktober 2019 15:33 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Heb dat nog gelezen, was heftig. Wist niet dat ze direct daarna op anoniem ging.
Dannyquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
was niet direct daarna
tevens van wie ben je kloon
ash, jij?quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
was niet direct daarna
tevens van wie ben je kloon
Gewone kaas is niet vegetarisch, zit stremsel in en dat is een bijproduct van de slachtquote:Op zondag 13 oktober 2019 15:14 schreef Remqo het volgende:
Neem dan gewoon een kaassouflé als je toch vleesloos wil snacken
Eet mijn augurkquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewone kaas is niet vegetarisch, zit stremsel in en dat is een bijproduct van de slacht
Ik eet er sowieso geen kaassoufle minder door, maar als mensen daar moeite mee hebben dan moeten ze maar een augurk eten.
Laatst had ik een vega “kip” schnitzel op en die vond ik zowaar lekker
Vegetarische kroketten zijn ook lekkerquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewone kaas is niet vegetarisch, zit stremsel in en dat is een bijproduct van de slacht
Ik eet er sowieso geen kaassoufle minder door, maar als mensen daar moeite mee hebben dan moeten ze maar een augurk eten.
Laatst had ik een vega “kip” schnitzel op en die vond ik zowaar lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |