Heb match al opgehevenquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:51 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ASH WTF gewoon niet doen, klaar.
je kunt gewoon andere geboortedatum invullen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:54 schreef Cronometer het volgende:
[..]
je mag alleen op tinder als je 18 bent
hmmm zin in een burger nu.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:55 schreef Remqo het volgende:
Ash, hou het gewoon maar bij de kippen in je fastfoodrestaurant
Niet een sandwich?quote:
werk daar niet meer maar daar kwamen ze regelmatig knuffelen nadat ik ze een lolli (snoep) had gegeven maarja je bent aan het werk dus..quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:55 schreef Remqo het volgende:
Ash, hou het gewoon maar bij de kippen in je fastfoodrestaurant
explain this pls.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:00 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
werk daar niet meer maar daar kwamen ze regelmatig knuffelen nadat ik ze een lolli (snoep) had gegeven maarja je bent aan het werk dus..
Heb daar een snoeppot staan die eigenlijk voor kinderen bedoeld was maar was een x vergeten om ze van de bar af te halen tijdens het weekend wanneer het uitgaanspubliek komt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:01 schreef Cronometer het volgende:
[..]
explain this pls.
Mental image nu.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik heb Beyond Meat burgers voor straks
Weleens gegeten dan?quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:09 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Zogenaamd net zo lekker als vlees.
Het gaat om het idee.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:12 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Ja, net als die walgelijke vegan nuggets en zelfs vegan shoarma.
de sex robot van eten, doesn't come close to the real thing.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |