Benieuwd of dat allemaal een beetje fatsoenlijk pastquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:36 schreef Charged het volgende:
Ik zag zojuist deze voorbij komen...kon het niet laten en maar direct besteld.
Jeugdsentiment of zoiets...
[ afbeelding ]
Het is geen oude AMT mal als het goed is..de kit is morgen binnen als het goed gaat.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Benieuwd of dat allemaal een beetje fatsoenlijk past
P-61 Cockpit mid sectie gewoon bouwen,niks speciaals..foam bijgesneden en vond het een beetje spacy uitzien,that's all.quote:
Ow ok. Leek beetje alsof je geweathered hadquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:25 schreef Charged het volgende:
[..]
P-61 Cockpit mid sectie gewoon bouwen,niks speciaals..foam bijgesneden en vond het een beetje spacy uitzien,that's all.
Staat nou klaar voor de primer bijna,nog een beetje schuren.
Om en nabij 650quote:Op maandag 27 januari 2020 17:50 schreef Ferry_76 het volgende:
Dat wordt en flinke robot zo te zien; hoeveel onderdelen in totaal?
Ben zelf af en toe bezig met mijn AA7VP1, maar vergeet steeds om wat foto's te maken.
831 Voor mij.quote:
Zoveel ja?quote:Op maandag 27 januari 2020 21:48 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
831 Voor mij.Weliswaar hoef ik alleen de PE maar te buigen, maar ik moet wel alles zelf schilderen.
Zelfs tweedelige Individuele tracklinks.... En een compleet interieur.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoveel ja?
Individuele tracklinks zeker?
Snap ik. Lijkt me veel werk, terwijl het weinig toevoegt bij een statisch model.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:17 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Zelfs tweedelige Individuele tracklinks.... En een compleet interieur.
Is denk ik wel mijn laatste model met losse tracklinks. Er zijn tegenwoordig makkelijkere oplossingen.
Doe eens, ik weet niet eens wat het is.quote:Op maandag 27 januari 2020 17:50 schreef Ferry_76 het volgende:
Dat wordt en flinke robot zo te zien; hoeveel onderdelen in totaal?
Ben zelf af en toe bezig met mijn AA7VP1, maar vergeet steeds om wat foto's te maken.
Mooi man, moet je het ook nog lijmen of is zetten voldoende?quote:Op woensdag 29 januari 2020 00:32 schreef Faxie het volgende:
En heb de smaak te pakken, dus nog eentje. Een wat simpelere, Rumble, een van de cassettes van Soundwave, slechts 100 onderdeeltjes
[ afbeelding ]
Misschien dat ik dit weekend even tijd heb, voor nu alleen een foto van de doos :quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Doe eens, ik weet niet eens wat het is.
Lipjes buigenquote:Op donderdag 30 januari 2020 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe eens, ik weet niet eens wat het is.
[..]
Mooi man, moet je het ook nog lijmen of is zetten voldoende?
Die is ook wel tof. Ik had het ook wel moeten weten.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:56 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Misschien dat ik dit weekend even tijd heb, voor nu alleen een foto van de doos :
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |