tnx! en inderdaad.. heb de andere gebouwen ook nog in de doos zitten. dacht dat het 1 kit was, maar zijn 3 of 4 afzonderlijke kits heb ik op internet gevonden ondertussen.quote:Op donderdag 23 april 2020 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, wel een gaaf model.
mja ach heb nu die faller expert. werkt goed hoor.. En op zich als er wat teveel zit, dan is het zo dun eigenlijk dat het wss met verf straks niet meer te zien is. En ook alleen met een lamp er echt op zie je het. Met daglicht niet eens.quote:Op donderdag 23 april 2020 21:25 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ja. Maar zap secondelijm is dan wellicht beter?
Het hekwerk vd toren vond ik lastig om mooi te krijgen met name bij de trappen.quote:Op donderdag 23 april 2020 21:57 schreef FranticDJ het volgende:
Net het hele vakwerk spul van de toren in elkaar gezet. Wat een gepriegel
Verre van perfect, maar niks wat een beetje verf niet op kan lossen. Helaas waren een paar onderdelen een beetje verbogen uit de sprue gekomen. Kijk morgen wel even wat ik ermee doe, doorsnijden en opnieuw recht plakken of zo laten of gewoon weglaten.
Zal morgen wel weer nieuw foto’s plaatsen.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:10 schreef F.Sinatra het volgende:
Ziet er erg tof uit!
Lijkt me ook leuk om te bouwen!
Aanlegplaats voor de Duyfkenquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
denk dat ik er een soort diorama mee ga maken. het begint gaan de weg wat meer te leven
jaquote:
Daar ben je wel even zoet mee denk ikquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja
naja die komt komende week al binnen ipv over 4-6 weken wat eerst gezegd werd. Naja, heb ik nog een project voor wanneer ik terug ben van werken
ja hier ook mee.. maar goed. heb nog wat andere projectjes.. dus voor de afwisseling wel goedquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:14 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Daar ben je wel even zoet mee denk ik.
Mijn toren is zo goed als klaar maar de afwerking heeft veel tijd gekost.quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:58 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet perfect. En moet hier en daar de puntjes van de sprues nog wat bijvijllen/schuren..
quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn toren is zo goed als klaar maar de afwerking heeft veel tijd gekost.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil er ook verlichting in bouwen maar ik kan mijn ledjes nergens meer vinden.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]knapt goed op van verf
Denk dat ik bij de kolenwasserij toch wel dingen eerst ga verfen/voegen enzo voor ik 't in elkaar ga zetten..
Ja ik eigenlijk 'iets' meer dan verlichting..quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil er ook verlichting in bouwen maar ik kan mijn ledjes nergens meer vinden.
Ik heb deze uitbreidingsset erbij.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk 'iets' meer dan verlichting..
wil een laadinstallatie maken die eventuele wagonnetjes ook laadt. (En dan ergens anders een losinrichting die de 'lading' weer terugvoert naar het laadgebouw).
En eventueel nog iets van een klein 'karretje' wat binnen in op en neer rijdt tussen de toren en de kolenwasserij enzo..
Genoeg ideeën om te freubelen iig.
die ga je in of buiten de gebouwtjes doen? zag dat er nogal (prijzige) setjes zijn waarbij dat dan ook beweegtquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb deze uitbreidingsset erbij.
[ afbeelding ]
Naar de poort van het liftgebouw, hoe ik vandaar verder ga kan ik pas bepalen als ik de mijn op een baan ga maken.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die ga je in of buiten de gebouwtjes doen? zag dat er nogal (prijzige) setjes zijn waarbij dat dan ook beweegt
quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naar de poort van het liftgebouw, hoe ik vandaar verder ga kan ik pas bepalen als ik de mijn op een baan ga maken.
Ik heb een ander model kolenmijn zonder wasserij, ik zal zo wel even een foto maken.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de kolenwasserij verbindt je dan niet met die 'brug' zeg maar?
Oohja die toren is ook los te krijgen ja.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een ander model kolenmijn zonder wasserij, ik zal zo wel even een foto maken.
Zoiets maken lijkt mij ook wel gaaf om te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |