Ik zie dat totaal niet aan het uiterlijk of iemand kwaliteit is hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien selectiever swipen dan ?
Kan je wel zien, je kan zeker redelijk inschatten wat de intenties zijn van iemand.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zie dat totaal niet aan het uiterlijk of iemand kwaliteit is hoor.
FOK! Dating is where it’s atquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:34 schreef Allures het volgende:
Geen vrouwen blogs, gewone blogs. Ook mannen haken af. Gewoon iedereen haakt af. Apps zijn uit.
Sorry, wat? Misschien als ze (man of vrouw) half naakt op Tinder staan ja. Maar verder is het echt uitpluizen..quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan je wel zien, je kan zeker redelijk inschatten wat de intenties zijn van iemand.
Nou bv dat. Mensen die vele ontblote fotos hebben is vrij duidelijk toch.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Sorry, wat? Misschien als ze (man of vrouw) half naakt op Tinder staan ja. Maar verder is het echt uitpluizen..
En de Instagram volgers vis je er ook zo uit.
Waarom groeit het aantal gebruikers dan nog steeds?quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:34 schreef Allures het volgende:
Geen vrouwen blogs, gewone blogs. Ook mannen haken af. Gewoon iedereen haakt af. Apps zijn uit.
Dat zijn blijkbaar geen hippe gebruikers die er bij komenquote:Op zondag 13 oktober 2019 15:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom groeit het aantal gebruikers dan nog steeds?
Serieus er blijft al niks overquote:Op zondag 13 oktober 2019 15:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien selectiever swipen dan ?
Ik beschrijf net mijn type.... klinkt het als dat?quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou bv dat. Mensen die vele ontblote fotos hebben is vrij duidelijk toch.
Nee jij zoekt ze ongewassen met een bierbuikquote:Op zondag 13 oktober 2019 15:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik beschrijf net mijn type.... klinkt het als dat?
Wellicht heeft ze die al thuis op de bank zitten..quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee jij zoekt ze ongewassen met een bierbuik
Hoe dan??quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan je wel zien, je kan zeker redelijk inschatten wat de intenties zijn van iemand.
Gewoon gelul. Het stikt van de hoogopgeleide studentes op Tinder.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zijn blijkbaar geen hippe gebruikers die er bij komen
Die zijn toch ook niet automatisch hipquote:Op zondag 13 oktober 2019 15:39 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Gewoon gelul. Het stikt van de hoogopgeleide studentes op Tinder.
Maar vertel, wat is dan hip volgens jou?quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:43 schreef Allures het volgende:
[..]
Die zijn toch ook niet automatisch hip
Maar goed, denk het woordje hip dan weg als jullie daar zo over vallen![]()
Tinder is stervende. Tinder en FOK
Mensen die als eerste de nieuwe trends weten en daar aan deelnemenquote:Op zondag 13 oktober 2019 15:44 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Maar vertel, wat is dan hip volgens jou?
Gevalletje “Ik heb geen grote lul, maar wel 120 kilo om hem aan te duwen”.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee jij zoekt ze ongewassen met een bierbuik
werkt ook tochquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:22 schreef M1stral het volgende:
[..]
Gevalletje “Ik heb geen grote lul, maar wel 120 kilo om hem aan te duwen”.
Heeft al een vaste relatie en zoekt er wat te snabbelen bij, mij verbaast niets meer hierquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:53 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat dit uit jouw mond komt verbaast me.
Ik heb er relaties naast. Maar daar over val ik in herhaling. Je weet dat ook bestquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Heeft al een vaste relatie en zoekt er wat te snabbelen bij, mij verbaast niets meer hier
Waarom ik denk dat vrouwen het makkelijker hebben...quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:05 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb er relaties naast. Maar daar over val ik in herhaling. Je weet dat ook best
En wat heeft dat te maken met fysieke voorkeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |