Heel veel!quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:05 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb er relaties naast. Maar daar over val ik in herhaling. Je weet dat ook best
En wat heeft dat te maken met fysieke voorkeuren?
Waarmee?quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom ik denk dat vrouwen het makkelijker hebben...
Omdat jij hiermee gewoon weg kan komen op Tinder?
Hoe makkelijk is het als je in een vaste relatie zit om er rustig naast te snabbelen..quote:
Meerdere relaties nastreven?quote:
Zit het je dwars?quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hoe makkelijk is het als je in een vaste relatie zit om er rustig naast te snabbelen..
Blijkbaar mis je dan iets in je eigen relatie, wat je daarin niet kan invullen en dan perse bij een ander "moet" zoeken
Wat heeft dat te maken met fysieke voorkeuren?quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hoe makkelijk is het als je in een vaste relatie zit om er rustig naast te snabbelen..
Blijkbaar mis je dan iets in je eigen relatie, wat je daarin niet kan invullen en dan perse bij een ander "moet" zoeken
genoeg mensen die dat doen op Tinder hoor? Ook mannen. Mijn man bijvoorbeeld. En ik ken een boel andere poly mannen die gewoon op Tinder zittenquote:
Het standaard cirkeltje.quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:27 schreef Solid-Snake het volgende:
Waarom is dit topic de laatste paar reeksen zo kut geworden?
Het gaat alleen nog maar om klagen en incel gedrag. Geen wonder dat de meeste nog single zijn.
Ik jaag al praktisch alle vrouwen weg met "no strings" laat staan met "poly"quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:28 schreef Allures het volgende:
[..]
genoeg mensen die dat doen op Tinder hoor? Ook mannen. Mijn man bijvoorbeeld. En ik ken een boel andere poly mannen die gewoon op Tinder zitten
Maar zoals ik al zei, mijn laatste Tinder date is al heel lang geleden dus ik maar van de kast. Als je op iemand boos wil worden kun je dat dus beter doen op poly mensen die wel vaak via Tinder daten en ja dat zijn ook gewoon mannen
Vooral jezelf dat voor blijven houden..quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:26 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met fysieke voorkeuren?
En ik ben heel gelukkig hoor. Polyamorie gaat niet om een te kort invullen. Maar bedankt voor je zorgen
Ja ik kan er oprecht niks aan doen dat er andere mensen meer succesvol zijn dan jij... Dat ligt niet aan mij en ook niet eens aan die andere mensen Maar toch echt vooral aan jouquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik jaag al praktisch alle vrouwen weg met "no strings" laat staan met "poly"
Waarom zet je dat dan ook in je profiel.quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik jaag al praktisch alle vrouwen weg met "no strings" laat staan met "poly"
is echt al 200x gezegdquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:35 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Waarom zet je dat dan ook in je profiel.
Sowieso absurd dat men denkt dat je dan opeens geen moeite hoeft te doenquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:26 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met fysieke voorkeuren?
En ik ben heel gelukkig hoor. Polyamorie gaat niet om een te kort invullen. Maar bedankt voor je zorgen
quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Lijkt me toch naar
Komt je meissie net bij Dr andere relatie vandaan in je bed kruipen nadat ze ass-to-mouth reverse anal buttfuck creampie gedaan heeft en ze je Dan daarna een kusje op de mond geeft en je een goede nachtrust toewenst
Bah
Wat een afgunstquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Heeft al een vaste relatie en zoekt er wat te snabbelen bij, mij verbaast niets meer hier
Ik kom de laatste tijd zeer regelmatig zeer aantrekkelijke mannen tegen die poly zijn. Swipe ze altijd met pijn wegquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom ik denk dat vrouwen het makkelijker hebben...
Omdat jij hiermee gewoon weg kan komen op Tinder?
Ja dit dus. Mijn ding is het niet. Probeer mij soms te bedenken of ik het zou kunnen maar toch echt nietquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Back homeHet was leuk!
Team Allures btw. Totaal niet mijn ding verder want ik ben monogaam. Maar laat een ieder zijn of haar relatie lekker zelf invullen. Als dit voor haar en haar partner werkt, fijn toch
stuur maar doorquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kom de laatste tijd zeer regelmatig zeer aantrekkelijke mannen tegen die poly zijn. Swipe ze altijd met pijn weg
Nee joh. De gedachte dat de man al een relatie heeft of meerdere relaties zoekt zou ik niet trekkenquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:39 schreef Allures het volgende:
[..]
stuur maar door
Of probeer het een keer?
Maar vertel trouwens wat over je date.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Back homeHet was leuk!
Team Allures btw. Totaal niet mijn ding verder want ik ben monogaam. Maar laat een ieder zijn of haar relatie lekker zelf invullen. Als dit voor haar en haar partner werkt, fijn toch
Het was leuk. Echt ontzettend gelachen ook met elkaar. Date #2 staat ookalquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar vertel trouwens wat over je date.
Waar heb je hem vandaan? En wat voor schoenen droeg hij?quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het was leuk. Echt ontzettend gelachen ook met elkaar. Date #2 staat ookal
Tinder en gewoon sneakersquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar heb je hem vandaan? En wat voor schoenen droeg hij?
quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:19 schreef Kippendief het volgende:
Meid van mijn eerste date geeft aan toch echt wel interesse te hebben, wel positief verrast. Nog altijd vreemd dat ze op de date zelf mij haar tinder gaat laten zien, haar honderden matches en gaat pronken hoeveel dates ze nog wel niet heeft aankomende week![]()
Onzekerheid van haar I guess. Maar kan dat spel ook wel spelen bij onze volgende date en wat foto's van mijn ex laten zien die er zeker niet verkeerd uitziet![]()
Ff nog bedenken of dat wel in mijn voordeel werkt, beetje drama en niet doen alsof ik al echt voor haar ga, etc.
Alsin? Zij wilde mijn tinder ook graag zien, die ik ook heb laten zien, maar mijn tinder was echt karig vergeleken met die van haar en de meeste matches zijn niet vrouwen waarmee ik mij in een relatie zou zien qua uiterlijk. Wil niet dat ze respect voor mij verliest doordat ze gaat denken dat ik ongewild ben bij vrouwen, terwijl dit gewoon vrij normaal is bij tinder voor mannen.quote:
Oke. Foto's van je ex laten zien. Een ander wil gaan catfishen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:23 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Alsin? Zij wilde mijn tinder ook graag zien, die ik ook heb laten zien, maar mijn tinder was echt karig vergeleken met die van haar en de meeste matches zijn niet vrouwen waarmee ik mij in een relatie zou zien qua uiterlijk. Wil niet dat ze respect voor mij verliest doordat ze gaat denken dat ik ongewild ben bij vrouwen, terwijl dit gewoon vrij normaal is bij tinder voor mannen.
Was bij mijn ex ook altijd dit gedoe, maar hoort bij het daten van een zeer jonge meid I guess. (18, ex was 19)
Ik snap niet wat je punt is? Beetje speels pesten, niet teveel complimenten geven, af en toe wat tegengas ipv met haar mee gaan en haar het idee geven dat je niet wanhopig bent en genoeg opties hebt. Dat is gwn hoe daten werktquote:Op zondag 13 oktober 2019 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. Foto's van je ex laten zien. Een ander wil gaan catfishen.
Weet niet wat ik moet zeggen
Vind het fucking kansloos om nu een foto van je ex te laten gaan zien omdat ze anders haar respect voor jou verliest.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:30 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je punt is? Beetje speels pesten, niet teveel complimenten geven, af en toe wat tegengas en haar het idee geven dat je niet wanhopig bent.
Waarom heb je ze dan geliked?quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:23 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Alsin? Zij wilde mijn tinder ook graag zien, die ik ook heb laten zien, maar mijn tinder was echt karig vergeleken met die van haar en de meeste matches zijn niet vrouwen waarmee ik mij in een relatie zou zien qua uiterlijk. Wil niet dat ze respect voor mij verliest doordat ze gaat denken dat ik ongewild ben bij vrouwen, terwijl dit gewoon vrij normaal is bij tinder voor mannen.
Was bij mijn ex ook altijd dit gedoe, maar hoort bij het daten van een jonge meid I guess. (18, ex was 19)
Ehh, want? Sowieso, welke mensen zijn er nou meer succesvol dan eigenlijk, ik zit net een maand op Tinder, waar heb je het over? Jij zit blijkbaar ook op Tinder maar hebt ook al een paar jaar geen Tinderdate gehad? En die poly kerel van je die op Tinder zit, snabbelt die dan nog wat bij via Tinder of gaat dat ook maar moeizaam? Of is dat zo een aantrekkelijke kerel dat die het wel kan flikken en wekelijks een ander neukt? Of verzwijgt die het poly gedeelte in zijn bio? Kan ook nog?quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:34 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja ik kan er oprecht niks aan doen dat er andere mensen meer succesvol zijn dan jij... Dat ligt niet aan mij en ook niet eens aan die andere mensen Maar toch echt vooral aan jou
Dit is absoluut niet hoe daten werktquote:Op zondag 13 oktober 2019 21:30 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je punt is? Beetje speels pesten, niet teveel complimenten geven, af en toe wat tegengas ipv met haar mee gaan en haar het idee geven dat je niet wanhopig bent en genoeg opties hebt. Dat is gwn hoe daten werkt
misschien kunnen we het topic splitsenquote:Op zondag 13 oktober 2019 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. Foto's van je ex laten zien. Een ander wil gaan catfishen.
Weet niet wat ik moet zeggen
Anders gaan jullie met elkaar op date?quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ehh, want? Sowieso, welke mensen zijn er nou meer succesvol dan eigenlijk, ik zit net een maand op Tinder, waar heb je het over? Jij zit blijkbaar ook op Tinder maar hebt ook al een paar jaar geen Tinderdate gehad? En die poly kerel van je die op Tinder zit, snabbelt die dan nog wat bij via Tinder of gaat dat ook maar moeizaam? Of is dat zo een aantrekkelijke kerel dat die het wel kan flikken en wekelijks een ander neukt? Of verzwijgt die het poly gedeelte in zijn bio? Kan ook nog?
Dat het zogezegd aan mij zou liggen klinkt een beetje alsof het niet met mijn uiterlijk te maken heeft maar met mijn gedrag, maar daar weet jij helemaal niks van dus dat is ook weer een kansloze opmerking.
Voelt meer oprecht, wil niet iemand afwijzen die blijkbaar voor meer wilde gaan en gevoelens krijgt, ik heb liever iemand waar ik langer een seksuele relatie heb zonder dat het moeilijk wordt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:35 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Waarom zet je dat dan ook in je profiel.
Nou wil ook niet claimen dat ik nou weet hoe daten werkt maar probeer mij toch wel fatsoenlijk te gedragen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Dit is absoluut niet hoe daten werkt
[..]
misschien kunnen we het topic splitsen
Mensen die wel weten hoe daten werkt en mensen die het niet weten
Ben hier wel een beetje klaar mee allemaal
Ik weet hoe je je hier gedraagt en dat is heel kansloos. Ik ben echt wel een beetje klaar met jou. Ik ga mezelf niet verantwoorden naar jou, want dat is het. Het is niet dat je daadwerkelijk geïnteresseerd bent. Je bent gewoon boosquote:Op zondag 13 oktober 2019 21:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ehh, want? Sowieso, welke mensen zijn er nou meer succesvol dan eigenlijk, ik zit net een maand op Tinder, waar heb je het over? Jij zit blijkbaar ook op Tinder maar hebt ook al een paar jaar geen Tinderdate gehad? En die poly kerel van je die op Tinder zit, snabbelt die dan nog wat bij via Tinder of gaat dat ook maar moeizaam? Of is dat zo een aantrekkelijke kerel dat die het wel kan flikken en wekelijks een ander neukt? Of verzwijgt die het poly gedeelte in zijn bio? Kan ook nog?
Dat het zogezegd aan mij zou liggen klinkt een beetje alsof het niet met mijn uiterlijk te maken heeft maar met mijn gedrag, maar daar weet jij helemaal niks van dus dat is ook weer een kansloze opmerking.
? Ik snap jou niet helemaal. Wat is nou je punt, praat eens in wat meer zinnen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het fucking kansloos om nu een foto van je ex te laten gaan zien omdat ze anders haar respect voor jou verliest.
Is minder moeite. Alles liken en daarna de matches die je leuk vindt een bericht sturen kost je 1/3e van de tijd dan als je vooraf al selecteert. Ik krijg misschien 8 matches per dag en dat is als ik alles like, als ik vooraf selecteer zijn dat er mischien 3.quote:
Ja als je dat niet begrijpt dan is dat misschien ook het niveau waar je op date? Simpel en oppervlakkig? Soort van temptation beach achtige shit?quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:35 schreef Kippendief het volgende:
[..]
? Ik snap jou niet helemaal. Wat is nou je punt, praat eens in wat meer zinnen.
[..]
Is minder moeite. Alles liken en daarna de matches die je leuk vindt een bericht sturen kost je 1/3e van de tijd dan als je vooraf al selecteert. Ik krijg misschien 8 matches per dag en dat is als ik alles like, als ik vooraf selecteer zijn dat er mischien 3.
Als vrouw kun je zonder vooraf te selecteren de bomen door het bos niet meer zien met het aantal matches, dus snap dat dan niet zou werken.
Soms is zwijgen de beste keuze.quote:
Tijdens je date gaan snoeven over je ex om te voorkomen dat jouw date haar respect voor je verliest ....? Waar heb je het over? Waarom is het zo belangrijk dat zij weet dat jij ook gewild bent bij andere vrouwen? Heeft een niet-jaloerse vrouw geen respect voor je? En wat heeft dit alles eigenlijk met respect hebben voor iemand te maken? Ik heb de afgelopen dagen stil meegelezen en val in deze topic-reeks werkelijk van de ene verbazing in de andere.quote:Wil niet dat ze respect voor mij verliest doordat ze gaat denken dat ik ongewild ben bij vrouwen (...).
Mweh, dat gaat niet zij zoekt iets met liefde.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Anders gaan jullie met elkaar op date?
Oke meid. Ik ben toevallig een WO opleiding aan het doen en die meid waar ik mee aan het daten ben doet hbo, maar gooi het maar op simpel en oppervlakkig.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja als je dat niet begrijpt dan is dat misschien ook het niveau waar je op date? Simpel en oppervlakkig? Soort van temptation beach achtige shit?
Omdat jij aanvallend reageert en ik mezelf "verdedig", waarom zeg je dan dat het aan mij ligt dat ik zogezegd onsuccesvol ben?quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je hier gedraagt en dat is heel kansloos. Ik ben echt wel een beetje klaar met jou. Ik ga mezelf niet verantwoorden naar jou, want dat is het. Het is niet dat je daadwerkelijk geïnteresseerd bent. Je bent gewoon boos
Ja als jij het een slim idee vindt om de fotos van je ex te laten ga je gang. Ik vind het echt te kansloos. Zie het al voor mij dat een gozer dat bij mij doetquote:Op zondag 13 oktober 2019 21:40 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Oke meid. Ik ben toevallig een WO opleiding aan het doen en die meid waar ik mee aan het daten ben doet hbo, maar gooi het maar op simpel en oppervlakkig.
Ik snap werkelijk jouw punt niet?! Ik probeer een relatie te krijgen met deze meid, omdat zij mij leuk lijkt en wil dus niet dat ze op mij afknapt. En dit is hoe ik denk dat te regelen, kan je een goede of slechte strategie vinden, maar jij gaat mij een beetje af zitten kraken hier, wtf?![]()
Ik weet niet hoe jij met mensen omgaat, maar ik ben over het algemeen vriendelijk en ondersteunend voor mensen die mij geen kwaad doen en het leuk vinden om een praatje te maken en te zeggen waar ze mee bezig zijn. Jij bent dus duidelijk niet zo.
Das voor ieder ook anders wat een succes is. Ligt aan de intenties die je hebt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Omdat jij aanvallend reageert en ik mezelf "verdedig", waarom zeg je dan dat het aan mij ligt dat ik zogezegd onsuccesvol ben?
En wat is dan normaal succes op Tinder? Ik weet het niet?
Als het zo ter sprake komt dan kan dat natuurlijk wel, helemaal als je bijvoorbeeld op een kut manier behandeld bent wat mee kan spelen in de toekomst. Maar om op te scheppen is wel erg snue inderdaad en dat lijkt mij ook niet echt bevorderlijk om iemand bij je te houden.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja als jij het een slim idee vindt om de fotos van je ex te laten ga je gang. Ik vind het echt te kansloos. Zie het al voor mij dat een gozer dat bij mij doet![]()
Beetje het niveau van een loonstrookje laten zien.
Je pronkt als het goed is ook al met je uiterlijk op een date, of doe jij niet een beetje je best? Je pronkt ook met de leuke en mooie dingen in je leven die je graag doet en waar je een passie voor hebt. Enzovoort.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja als jij het een slim idee vindt om de fotos van je ex te laten ga je gang. Ik vind het echt te kansloos. Zie het al voor mij dat een gozer dat bij mij doet![]()
Beetje het niveau van een loonstrookje laten zien.
Vertel je er dan ook nog bij dat je gedumpt bent voor een amateur instagram model?quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:35 schreef Kippendief het volgende:
[..]
? Ik snap jou niet helemaal. Wat is nou je punt, praat eens in wat meer zinnen.
[..]
Is minder moeite. Alles liken en daarna de matches die je leuk vindt een bericht sturen kost je 1/3e van de tijd dan als je vooraf al selecteert. Ik krijg misschien 8 matches per dag en dat is als ik alles like, als ik vooraf selecteer zijn dat er mischien 3.
Als vrouw kun je zonder vooraf te selecteren de bomen door het bos niet meer zien met het aantal matches, dus snap dat dan niet zou werken.
Dit is echt in en in triestquote:Op zondag 13 oktober 2019 21:44 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Je pronkt als het goed is ook al met je uiterlijk op een date, of doe jij niet een beetje je best? Je pronkt ook met de leuke en mooie dingen in je leven die je graag doet en waar je een passie voor hebt. Enzovoort.
Mij lijkt het in ieder geval een goed idee. Stop een paar fotos van haar in een album van andere dingen die ik haar wil laten zien, oude sportactiviteit bijvoorbeeld. En dan ziet ze haar er tussen en dan vraagt zij aan mij van: 'wie is dat?' 'Oh, dat is mijn ex, oude fotos, hoef je niet te zien'. Dan kom ik dus niet als asshole of pronker over, maar zij krijgt wel door dat mijn ex supermooi was.
Maar dan heeft ze ze wel al gezien![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vertel je er dan ook nog bij dat je gedumpt bent voor een amateur instagram model?
quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:44 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Je pronkt als het goed is ook al met je uiterlijk op een date, of doe jij niet een beetje je best? Je pronkt ook met de leuke en mooie dingen in je leven die je graag doet en waar je een passie voor hebt. Enzovoort.
Mij lijkt het in ieder geval een goed idee. Stop een paar fotos van haar in een album van andere dingen die ik haar wil laten zien, oude sportactiviteit bijvoorbeeld. En dan ziet ze haar er tussen en dan vraagt zij aan mij van: 'wie is dat?' 'Oh, dat is mijn ex, oude fotos, hoef je niet te zien'. Dan kom ik dus niet als asshole of pronker over, maar zij krijgt wel door dat mijn ex supermooi was.
![]()
Zoveelste kloon die weer als een boemerang terugkomt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou goed het zal wel een act zijn. Geloof niet dat iemand echt zo op date gaat.
Leren omgaan met, comments zoals die van Allures is wel een goede stap. Dat lijkt me wel succes opzicht.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das voor ieder ook anders wat een succes is. Ligt aan de intenties die je hebt.
Ik kijk er niet meer van op eerlijk gezegd.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou goed het zal wel een act zijn. Geloof niet dat iemand echt zo op date gaat.
Hoop dat je toch leukere gesprekken hebt op tinderquote:Op zondag 13 oktober 2019 21:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Leren omgaan met, comments zoals die van Allures is wel een goede stap. Dat lijkt me wel succes opzicht.
Neequote:Op zondag 13 oktober 2019 21:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vertel je er dan ook nog bij dat je gedumpt bent voor een amateur instagram model?
Ik zou jou niet datenquote:Op zondag 13 oktober 2019 21:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik date trouwens echt fucking casual. Zelfde outfit als altijd.
Niet persé dat is soms ook een beetje doods daar, maar ik weet me geen houding te geven op bepaalde comments van Allures, ik kan er heel slecht tegen als iemand mij in een hokje stopt, semi beledigd in de zin van "anderen zijn succesvoller" en "het ligt echt aan jou" krijg dan de neiging om erop te reageren maar dat maakt het alleen maar erger.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoop dat je toch leukere gesprekken hebt op tinder
Oke. Denk ook niet dat we er iets aan missen door niet op date te gaan :pquote:Op zondag 13 oktober 2019 21:48 schreef Kippendief het volgende:
[..]
NeeIk zeg dat het niet klikte tussen ons en wij een andere levensvisie hadden.
(Dat is ook overigens exact de reden die ze mij gaf toen ze het uitmaakte)
[..]
Ik zou jou niet daten![]()
Als een date niet haar best voor mij doet qua uiterlijk, dan knap ik snel af. Dat vind ik niet vrouwelijk namelijk.
Maar waarom zou het tonen van (sexy?) foto's van jouw ex(en) helpen om haar niet op jou te laten afknappen? Dat klinkt helemaal niet logisch. Sterker: ik denk dat vrouwen er eerder op afknappen. Ze kan namelijk ook denken: "Hij is nog niet over zijn ex heen." Of ze wordt onzeker: "Zijn ex is veel knapper dan ik, straks wil hij mij niet meer. Afkappen!" Of ze denkt: "Wat een oppervlakkige kerel. Hij kijkt alleen of ik net zulke ... als zijn ex heb." Ik kan niet in haar hoofd kijken en als het bij vrouwelijke tieners anders werkt ...., maar het klinkt gewoon raar. Maar desalniettemin: veel succes.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:40 schreef Kippendief het volgende:
Ik snap werkelijk jouw punt niet?! Ik probeer een relatie te krijgen met deze meid, omdat zij mij leuk lijkt en wil dus niet dat ze op mij afknapt.
Ja omdat je soms ook gewoon rare dingen zegt. Zoals te gaan catfishen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Niet persé dat is soms ook een beetje doods daar, maar ik weet me geen houding te geven op bepaalde comments van Allures, ik kan er heel slecht tegen als iemand mij in een hokje stopt, semi beledigd in de zin van "anderen zijn succesvoller" en "het ligt echt aan jou" krijg dan de neiging om erop te reageren maar dat maakt het alleen maar erger.
Waar heb je dat gelezen? Want dat staat nergens.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja omdat je soms ook gewoon rare dingen zegt. Zoals te gaan catfishen.
Vorige deel?quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen? Want dat staat nergens.
Daar staat dat ik het een interessant experiment zou vinden, niet dat ik van plan ben dat te gaan doen, ik geef je 100 euro als je mijn ongelijk bewijst.quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Daar staat dat ik het een interessant experiment zou vinden, niet dat ik van plan ben dat te gaan doen, ik geef je 100 euro als je mijn ongelijk bewijst.
Succes met vinden?quote:
Ja goed jullie reageren beide op elkaar. Doe het dan niet meerquote:Op zondag 13 oktober 2019 21:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Daar staat dat ik het een interessant experiment zou vinden, niet dat ik van plan ben dat te gaan doen, ik geef je 100 euro als je mijn ongelijk bewijst.
Ik ben daar gewoon echt wel een keer klaar mee, mijn woorden worden verdraait, ik word aangevallen, ik reageer defensief en dat defensieve wordt dan weer gebruikt door te zeggen dat ik gefrustreerd en boos ben.
Omdat je niet daadwerkelijk wil groeien. Er is hier bijvoorbeeld al 100x gezegd dat je niet in profiel moet zetten dat je 'no strings' wil. Zowel door de vrouwen die je profiel lezen als door mannen die in dezelfde doelgroep swipen en wel succesvoller zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Niet persé dat is soms ook een beetje doods daar, maar ik weet me geen houding te geven op bepaalde comments van Allures, ik kan er heel slecht tegen als iemand mij in een hokje stopt, semi beledigd in de zin van "anderen zijn succesvoller" en "het ligt echt aan jou" krijg dan de neiging om erop te reageren maar dat maakt het alleen maar erger.
Zit er iedere keer op te reageren uit zelfverdediging, waarom..... Waarom moet ik daarop reageren...?
Jawel, dan kun je de foto's van mijn ex zien in het album van mijn laatste skivakantiequote:Op zondag 13 oktober 2019 21:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. Denk ook niet dat we er iets aan missen door niet op date te gaan :p
Geen sexy foto's of nudes, gewoon normale fotos. Het idee is dus ook om het echt casual te laten zien, zodat het niet lijkt alsof ik er niet overheen ben. En ik geef wel genoeg complimenten en toon van affectie dat het duidelijk is dat ik haar ook knap vindt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:50 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Maar waarom zou het tonen van (sexy?) foto's van jouw ex(en) helpen om haar niet op jou te laten afknappen? Dat klinkt helemaal niet logisch. Sterker: ik denk dat vrouwen er eerder op afknappen. Ze kan namelijk ook denken: "Hij is nog niet over zijn ex heen." Of ze wordt onzeker: "Zijn ex is veel knapper dan ik, straks wil hij mij niet meer. Afkappen!" Of ze denkt: "Wat een oppervlakkige kerel. Hij kijkt alleen of ik net zulke ... als zijn ex heb." Ik kan niet in haar hoofd kijken en als het bij vrouwelijke tieners anders werkt ...., maar het klinkt gewoon raar. Maar desalniettemin: veel succes.
Wat een armoe.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:58 schreef LuNaTiC het volgende:
ik voel me oud
Is dit hoe eind-teeners/begin twintigers echt daten?![]()
JIj laat nooit casual en terloops de fotos van je ex zien aan je date?quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:58 schreef LuNaTiC het volgende:
ik voel me oud
Is dit hoe eind-teeners/begin twintigers echt daten?![]()
Ik wist dat ik iets verkeerd deed.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
JIj laat nooit casual en terloops de fotos van je ex zien aan je date?
Ja, vlak nadat ik terloops m’n salaris bespreek en voor het laten vallen van condoommaat.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee jij dropt gewoon dat je meerdere verdiepingen hebtquote:Op zondag 13 oktober 2019 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets verkeerd deed.
Meerdere verdiepingen zei je?quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:01 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee jij dropt gewoon dat je meerdere verdiepingen hebt
quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:01 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee jij dropt gewoon dat je meerdere verdiepingen hebt
nee mijn vriendin wel aan mijquote:Op zondag 13 oktober 2019 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ik mezelf niet iedere keer zou hoeven verdedigen als ik op een post van jou reageer zou dat fijn zijn, maar ook in deze post staat weer allemaal kolder,quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:54 schreef Allures het volgende:
[..]
Omdat je niet daadwerkelijk wil groeien. Er is hier bijvoorbeeld al 100x gezegd dat je niet in profiel moet zetten dat je 'no strings' wil. Zowel door de vrouwen die je profiel lezen als door mannen die in dezelfde doelgroep swipen en wel succesvoller zijn.
Maar het enige wat jij doet is je vanuit een of andere misplaatste boosheid in mij vast bijten. Al weken. Ik zeg niet veel anders dan wat 80% van de users hier tegen je zegt hoor
Je zou veel meer uit dit topic kunnen halen als je er voor open zou staan
Maar net pas met Tinder kun je bepaalde dingen niet los laten en die staan vooral jou in de weg
Heb al een potentieel relatie verhaal lopen daarom sta ik niet open voor een relatie.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Ludo. Je kan het voor jezelf natuurlijk ook gewoon openhouden. Gewoon meiden matchen die je leuk lijken, kijken hoe het gesprek loopt en dan eventueel op date. Misschien is ze wel zo leuk dat ze wel relatiematerieel is.
dat verdedigen is echt jouw keus. Die post was oprecht bedoeld als advies. Ik laat het er maar bij verderquote:Op zondag 13 oktober 2019 22:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als ik mezelf niet iedere keer zou hoeven verdedigen als ik op een post van jou reageer zou dat fijn zijn, maar ook in deze post staat weer allemaal kolder,
1: er is geen 100x gezegd dat ik "no strings" uit mijn profiel moet halen, verder zie ik daar ook het nadeel dat je na een wat langer gesprekje gewoon wordt unmatched als je erover begint, dan heb ik liever dat er een voorselectie plaatsvindt zodat ik het daar niet over hoef te hebben.
2: Ik reageer nu puur om mezelf te verdedigen, welke misplaatste boosheid, waarom doe jij zo vijandig, als je een constructievere discussie wilt is het misschien handig dat je daarmee kapt? Ik reageer hier puntgewijs op jouw woorden die gewoon vijandig zijn, ik verdedig mezelf, als je niet wilt dat ik mezelf verdedig moet je mij ook niet aanvallen.
3: 100%van de overige users zet niet zo zuigend als jij doet steeds de aanval op mij in, ik "verdedig" mezelf, ik reageer op jou, als respons.
4: Ik zou willen dat ik meer uit dit topic zou kunnen halen maar heb eigenlijk het idee dat dat hem niet gaat worden.
Oke. Dat was ik even vergetenquote:Op zondag 13 oktober 2019 22:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Heb al een potentieel relatie verhaal lopen daarom sta ik niet open voor een relatie.
Naja ik heb dus en haar tinderprofiel al gezien, en ook haar ex al via instagram, gwn casual zo liet ze mij dat zien. Dus ja dit is hoe mijn leeftijd blijkbaar date, want dit is letterlijk al gebeurd (van haar kant). En mijn ex deed hetzelfde. En nog niet van mijn kant, vond dit ook vrij vreemd namelijk.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Muse - Citizen Erasedquote:Op zondag 13 oktober 2019 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets verkeerd deed.
Wat zou je concreet neerzetten dan? Ben benieuwd.quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. Dat was ik even vergetenNou zei het eerder. Denk dat je het veel tijd scheelt als je het al in je profiel zet.
Mijn dochters dat vragen is wat lastig.quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:04 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Naja ik heb dus en haar tinderprofiel al gezien, en ook haar ex al via instagram, gwn casual zo liet ze mij dat zien. Dus ja dit is hoe mijn leeftijd blijkbaar date, want dit is letterlijk al gebeurd (van haar kant). En mijn ex deed hetzelfde. En nog niet van mijn kant, vond dit ook vrij vreemd namelijk.
Ga je dochters maar eens vragen waarom ze dit normaal vinden
[..]
Muse - Citizen Erased![]()
Mijn favoriete plaat
Wat is er mis om casual gekleed te gaan op een date? Gewoon in een setje waar je je fijn in voelt en niet alles tip top?quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:48 schreef Kippendief het volgende:
[..]
NeeIk zeg dat het niet klikte tussen ons en wij een andere levensvisie hadden.
(Dat is ook overigens exact de reden die ze mij gaf toen ze het uitmaakte)
[..]
Ik zou jou niet daten![]()
Als een date niet haar best voor mij doet qua uiterlijk, dan knap ik snel af. Dat vind ik niet vrouwelijk namelijk.
Ja wat ik al zei toch. Just for fun of zoiets?quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat zou je concreet neerzetten dan? Ben benieuwd.
Ja er staat nu "no strings" dus dat is al gedaanquote:Op zondag 13 oktober 2019 22:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja wat ik al zei toch. Just for fun of zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |