Het is geen officieel wereldrecord, ik snap niet waarover je druk over maakt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 10:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Weet ik
Maar ik zal wel een zeikerd zijnAangezien ik er volgens mij als enige zo negatief over denk
Een soort Evansjequote:Op zaterdag 12 oktober 2019 10:13 schreef Pino112 het volgende:
Ah is ie toch nog van voren in beeld.
Inderdaad, dit staat ver boven de eerste maanlanding.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 10:16 schreef Remzz het volgende:
Dat commentaar op de YouTube stream maakt wel iets rare vergelijkingen.
Ja klopt. Luchtweerstand zorgt ook voor een zuigende werking. Door er iemand achter te zetten, wordt er aan hem minder gezogen. Bij die snelheid geldt dat ook voor lopers.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 10:54 schreef KolonelBroodje het volgende:
Hij had ook constant twee hazen achter zich lopen. Volgens mij heb ik wel eens gehoord dat als je met wielrennen iemand in je wiel hebt zitten dat je daarzelf ook profijt van hebt. Is dat ook zo met hardlopen en is daar wat info over te vinden?
Hoeveel marathons heb je zelf gelopen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 10:30 schreef Patroon het volgende:
Hij had wel enorm veel voordeel van die horde hazen om hem heen.
Ineos pompt er gewoon zoveel geld in dat ze alle variabelen perfect kunnen maken. Afgezet parcours, Perfect moment qua luchtvochtigheid en temperatuur, Hazen die dicht om hem heen lopen, laser op de weg, kleding met bolletjes etc.
Heeft imo weinig met sport te maken. Maar meer met wie heeft het meeste geld.
Aah klinkt logisch. Had misschien ook nog gedacht dat het psychologisch werkt. Dat je denkt dat je wordt opgejaagd o.i.d.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 10:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja klopt. Luchtweerstand zorgt ook voor een zuigende werking. Door er iemand achter te zetten, wordt er aan hem minder gezogen. Bij die snelheid geldt dat ook voor lopers.
Geen, ben zelf geen loper. Ik zeg ook nergens dat het makkelijk is. Ik zeg dat de omstandigheden in verre niet te vergelijken zijn met een normale marathon.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 10:57 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Hoeveel marathons heb je zelf gelopen?
Hij had ook nog speciale schoenen aan geloof ik? Die een betere vering hadden dan normaal.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 10:30 schreef Patroon het volgende:
Hij had wel enorm veel voordeel van die horde hazen om hem heen.
Ineos pompt er gewoon zoveel geld in dat ze alle variabelen perfect kunnen maken. Afgezet parcours, Perfect moment qua luchtvochtigheid en temperatuur, Hazen die dicht om hem heen lopen, laser op de weg, kleding met bolletjes etc.
Heeft imo weinig met sport te maken. Maar meer met wie heeft het meeste geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |