Maar ik wou je nou net uitnodigen, zodat je spekjes kan tellenquote:
Spekjes zijn ook niet te vreten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 13:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar ik wou je nou net uitnodigen, zodat je spekjes kan tellen
Zuurkool over boerenkool verkiezen.quote:
Ik vind het echt niet te etenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zuurkool over boerenkool verkiezen.
Je bent niet goed jij
Het is omdat ik het van de week ook gegeten heb, maar het is zo lekker!quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 13:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja prima krachtvoer en lekker
Mooi hoorquote:
En een van de gezondste groenten die er isquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 13:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het omdat ik het van de week ook gegeten heb, maar het is zo lekker!
In combinatie met hachee welquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 13:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
rodekool is ook lekker trouwens.
Kan prima toch, beter dan twee keer per week een kapsalon en dat doen zat mensen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 13:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is omdat ik het van de week ook gegeten heb, maar het is zo lekker!
Kappa knoffoquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 13:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan prima toch, beter dan twee keer per week een kapsalon en dat doen zat mensen.
Moet er nirt aan denken momenteelquote:
Ik ben om nu.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 13:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan prima toch, beter dan twee keer per week een kapsalon en dat doen zat mensen.
Ik walg van kapsalon. Die smerige verlepte patat aan de onderkant blugh.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 13:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Moet er nirt aan denken momenteelzou gillend over mijn nek gaan
Dan heb jij geen goede kapsalon, vriend.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik walg van kapsalon. Die smerige verlepte patat aan de onderkant blugh.
Hmmm kapsalon met kebab, tzatziki, aardappelschijfjes, kaas, sla.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
eens.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |