abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 06:29:14 #101
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189392491
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 06:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik ken ook enkele links georienteerde coke gebruikers, zeer links zelfs....ik hoop dat ik je bubbel hiermee niet beschadig.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er precies bedoeld wordt met te walgelijk voor woorden? Dat moet wel wat zijn dan?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189392492
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 06:25 schreef Megumi het volgende:

[..]

Klopt. Vooral in de zuid-as. Maar ook in Urk bijvoorbeeld blijkt er veel te worden gesnoven. Wat ik wel verrassend vond.
Waarom?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 06:32:59 #103
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189392499
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 06:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Waarom?
Staat bekend als nogal een conservatief christelijk gebied. Wat eigenlijk meer aan geeft hoe groot het probleem met drugs is. En dat het zeker niks met de PVV te maken heeft. Maar kom er eens uit Linkse_Boomknuffelaar. Wat doen die PVV mensen wat zo walgelijk is wat anderen dus never nooit doen die links zijn?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189392501
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 06:29 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er precies bedoeld wordt met te walgelijk voor woorden? Dat moet wel wat zijn dan?
Ik denk dat hij het heeft over de politieke denkwijze, niet over de richting de snuif de neusvleugel invliegt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 06:36:32 #105
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189392504
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 06:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk dat hij het heeft over de politieke denkwijze, niet over de richting de snuif de neusvleugel invliegt.
Ik heb het eigenlijk niet op met de politiek als geheel.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 06:37:06 #106
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189392505
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 06:32 schreef Megumi het volgende:

[..]

Staat bekend als nogal een conservatief christelijk gebied. Wat eigenlijk meer aan geeft hoe groot het probleem met drugs is. En dat het zeker niks met de PVV te maken heeft. Maar kom er eens uit Linkse_Boomknuffelaar. Wat doen die PVV mensen wat zo walgelijk is wat anderen dus never nooit doen die links zijn?
Ik zeg niet dat links onschuldig is. Alleen juist PVV-ers roepen om hogere straffen voor zaken waar zij zichzelf dus ook schuldig aanmaken.
=edit=
nee, dit is te link, ik ga hier verder niet op in, excuses.
pi_189392507
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 06:36 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik heb het eigenlijk niet op met de politiek als geheel.
Ik wil je best uitleggen waarom mensen dat doen, ongeacht waar ze wonen, maar ik ben toch echt bang dat ik dan alleen maar voor mezelf spreek.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189392510
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 06:37 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat links onschuldig is. Alleen juist PVV-ers roepen om hogere straffen voor zaken waar zij zichzelf dus ook schuldig aanmaken.
=edit=
nee, dit is te link, ik ga hier verder niet op in, excuses.
pussy
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 06:42:43 #109
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189392513
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 06:37 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat links onschuldig is. Alleen juist PVV-ers roepen om hogere straffen voor zaken waar zij zichzelf dus ook schuldig aanmaken.
Je knipte ook wat weg. Dus ik laat het er daarom maar even bij. En heb moeite als dat waar is dat je daar dan vervolgens niks mee doet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189392517
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 06:42 schreef Megumi het volgende:

[..]

Je knipte ook wat weg. Dus ik laat het er daarom maar even bij. En heb moeite als dat waar is dat je daar dan vervolgens niks mee doet.
Links of rechts maakt niks uit, iedereen vind die buzz wel even lekker.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 06:46:24 #111
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189392518
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 06:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Links of rechts maakt niks uit, iedereen vind die buzz wel even lekker.
Daarom geloof ik er dus helemaal niks van eigenlijk.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189392522
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 06:46 schreef Megumi het volgende:

[..]

Daarom geloof ik er dus helemaal niks van eigenlijk.
Wat geloof je niet?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 06:52:32 #113
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189392523
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 06:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat geloof je niet?
Ach zo belangrijk is dat niet op een forum. Dat ik dat dan nog even paste in een spoiler bijvoorbeeld. Even nadenken als je wat post laten we het daar maar op houden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189392530
Pak het probleem bij de wortel aan: het schijt-aan-alles-syndroom. Waarom groeien er zo veel kinderen op in Tokkie style? Een blikje recyclen, dit zijn zaken die kinderen prima aan kunnen leren, en waar je ook ouders op kunt wijzen.

Met ons - met name door het D’66 van deze minister gepropageerde - dat moet toch kunnen mentaliteit, waarbij we met zijn allen het liefste wegkijken als Tokkies de tent afbreken, blijf je aan een dood paard trekken. Dat statiegeld werkt hier niet, omdat er in Nederland onvoldoende Duitsers wonen (die vaak beter zijn opgevoed).
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_189392536
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 06:52 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ach zo belangrijk is dat niet op een forum. Dat ik dat dan nog even paste in een spoiler bijvoorbeeld. Even nadenken als je wat post laten we het daar maar op houden.
^O^
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 07:13:54 #116
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189392558
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 06:58 schreef Lyrebird het volgende:
Pak het probleem bij de wortel aan: het schijt-aan-alles-syndroom. Waarom groeien er zo veel kinderen op in Tokkie style? Een blikje recyclen, dit zijn zaken die kinderen prima aan kunnen leren, en waar je ook ouders op kunt wijzen.

Met ons - met name door het D’66 van deze minister gepropageerde - dat moet toch kunnen mentaliteit, waarbij we met zijn allen het liefste wegkijken als Tokkies de tent afbreken, blijf je aan een dood paard trekken. Dat statiegeld werkt hier niet, omdat er in Nederland onvoldoende Duitsers wonen (die vaak beter zijn opgevoed).
Nou zo toppie is een Duitser met bijvoorbeeld een Porsche nou ook weer niet zeg. Maar dat is verder een privé kwestie.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189392580
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 09:49 schreef valentijn101 het volgende:
In Belgie zit er geen statiegeld op en gaat dit spul gewoon in de pmd zak. Belgie heeft niet meer of minder last van zwerfvuil dus dat statiegeld gedoe gaan volgens mij geen verschil maken.
En als ze het dan gaan invoeren doe het dan Europees zodat je elk ding bij elke winkel kunt inleveren ongeacht of je het daar wel of niet gekocht hebt.
Het systeem zoal het nu is is belachelijk. Ik heb tig verschillende zakken met statiegeld staan.
Appie
Lidl
Lidl duitsland
Rewe
Plus
Jumbo
Lekker milieuvriendelijk als je 3 landen en 5 winkel af moet gaan om het spul in te leveren. :'(
lekker milieuvriendelijk, boodschappen doen in 3 landen :')
pi_189392631
Waarom niet alle steden een PMD inzameling? Dat wisselt per gemeente nu.
Daarnaast is het mooie van blikjes dat je ze kunt pletten, zodat ze minder ruimte innemen. Dat kan niet meer als je ze inzamelt. In ieder geval, de consument kan het niet meer met behoud van statiegeld.
Oftewel: tegen!
pi_189393008
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 09:52 schreef Persefoneia het volgende:
In Duitsland is dat altijd al zo geweest.
Voordeel is daar wel dat je flesjes van de lidl ook in de automaat van de kaufland kunt doen.
Je hoeft daar niet alles eerst te sorteren. Zouden ze hier ook moeten doen.
Dit. Ze maken in Duitsland een volkssport van om blikjes in de natuur te vinden. Krijg je weer een paar cent.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_189393016
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 07:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Waarom niet alle steden een PMD inzameling? Dat wisselt per gemeente nu.
Daarnaast is het mooie van blikjes dat je ze kunt pletten, zodat ze minder ruimte innemen. Dat kan niet meer als je ze inzamelt. In ieder geval, de consument kan het niet meer met behoud van statiegeld.
Oftewel: tegen!
Omdat mensen te lui zijn om het zo lang bij zich te houden.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_189393176
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:15 schreef Hexagon het volgende:
Goed plan. Helaas nodig vanwege alle gore asociale vervuiltokkies in ons land die te ethisch gehandicapt zijn het gewoon in de prullenbak te gooien.
Ach ieder mens heeft wel een gebrek jij scheldt hier weer eens wat teveel.

Dat statiegeld systeem had allang ingevoerd moeten zijn maar onze politici die maar blijven geloven in leugens van de verpakkingslobby dat ze het zelf wel zouden oplossen is het grootste probleem.

In de USA heeft men al tig jaar statiegeld op blikjes en zie je zwervers met grote zakken blikjes slepen om in hun armoedige bestaan iets geld te verdienen.

En de volgende statiegeld stap mag wat mij betreft meteen de fastfood afhaal rotzooi gaan worden.
pi_189393223
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 07:40 schreef MevrouwPuff het volgende:

Daarnaast is het mooie van blikjes dat je ze kunt pletten, zodat ze minder ruimte innemen. Dat kan niet meer als je ze inzamelt. In ieder geval, de consument kan het niet meer met behoud van statiegeld.
Oftewel: tegen!
Hoe kom jij erbij dat blikjes niet geplet zouden mogen worden voor inzamelen en statiegeld krijgen? Overheid zegt gewoon dat er statiegeld op zit waarbij men voor de ontduikende verpakkingsboeren expliciet vermeld dat het blikje niet perse in zijn originele vorm moet zijn.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 09:41:42 #123
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_189393300
quote:
19s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 09:19 schreef Paul het volgende:
Dus je drinkt bier op straat en dan moet je hem de hele tijd gaan bewaren in een zakje ofzo? En dan meenemen naar de supermarkt ;(
:D :')
Krekker is de bom!
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 09:50:11 #124
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_189393376
quote:
19s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 09:19 schreef Paul het volgende:
Dus je drinkt bier op straat en dan moet je hem de hele tijd gaan bewaren in een zakje ofzo? En dan meenemen naar de supermarkt ;(
nee hoor die mag je gewoon nog steeds achter het station leegdrinken, je peuk erin doen en weggooien naar een toerist , net als altijd
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_189393783
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 09:31 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Hoe kom jij erbij dat blikjes niet geplet zouden mogen worden voor inzamelen en statiegeld krijgen? Overheid zegt gewoon dat er statiegeld op zit waarbij men voor de ontduikende verpakkingsboeren expliciet vermeld dat het blikje niet perse in zijn originele vorm moet zijn.
Wie weet. Ik heb geen idee hoe blikjes in Duitsland ingeleverd kunnen worden moet ik bekennen.
Maar als je je lege flessen wat te lang laat staan, trekken ze vacuüm en dan herkent de flessenautomaat ze meestal ook niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')