Wat ben jij gruwelijk vermoeiend zeg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 18:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Sorry ik maak je wakker zeker
Vandaag de hele dag gewerkt dat was pas vermoeiend maar voel me wel voldaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat ben jij gruwelijk vermoeiend zeg.
Leuk voor je meid.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 18:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Vandaag de hele dag gewerkt dat was pas vermoeiend maar voel me wel voldaan
Ik heb niks met jou te maken. Gelijk weer die negativiteit. Bij deze trek ik me terug van mijn sporadische terugkomst en ga ik weer elders posten zonder users enz. waarmee ik in verband word gebracht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 18:47 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Even normaal doen a.u.b.
Je weet wel beter.
wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 18:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Vandaag de hele dag gewerkt dat was pas vermoeiend maar voel me wel voldaan
Discord zekerquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 18:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb niks met jou te maken. Gelijk weer die negativiteit. Bij deze trek ik me terug van mijn sporadische terugkomst en ga ik weer elders posten zonder users enz. waarmee ik in verband word gebracht.
Ik kom alleen in de discord waar we de andere discord besprekenquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 18:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee dat is sneu. Daar kom ik niet meer. Niet alle projecties van werkelozen geloven.
Fijn voor je meid.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 18:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik kom alleen in de discord waar we de andere discord bespreken
jammer.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
He schatje!
Hoe gaat het met de darmflora?
Welkom op Fok!quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrij onaantrekkelijk onderwerp.
Heel goed vriend.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
He schatje!
Hoe gaat het met de darmflora?
jE GING TOCH VAN FOK AFquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 18:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik kom alleen in de discord waar we de andere discord bespreken
Ha die Uitstraling, nog spannende seksavontuurtjes verzonnen de laatste tijd, ouwe pathologische leugenaar?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:01 schreef UitStraling het volgende:
Alle verzuurde vrouwtjes zijn er weer
oeh heerlijk, vertel er alles over.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:11 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ha die Uitstraling, nog spannende seksavontuurtjes verzonnen de laatste tijd, ouwe pathologische leugenaar?
Eyquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:21 schreef Cronometer het volgende:
[..]
oeh heerlijk, vertel er alles over.
Nog wat beleefd recentelijk?quote:
Raad eensquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:28 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ligt er aan, wiens kloon ben je.
Jimmyquote:
I know I knowquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:32 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je zou hier niet meer komen.. WTF
Ahwquote:
Deed je dat dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:33 schreef Cronometer het volgende:
[..]
fuck man, kan nu niet meer sletty doen. komt te dichtbij
Dat volk hier moet je niet willen joh.quote:
wilde jou tochquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:35 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat volk hier moet je niet willen joh.
never say neverquote:
Ik speel hard to getquote:
Heeyyy labiele Nazi, hoe is het man?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:11 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ha die Uitstraling, nog spannende seksavontuurtjes verzonnen de laatste tijd, ouwe pathologische leugenaar?
Ik ben easy.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja laat jij dan maar degene zijn die moeilijk doet
Waar hou je nog meer vanquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
[..]
Ik hou daar wel van, Jimmy. Dat weet je.
Uitstekend, je geeft geen antwoord op mijn vraag, geeft niet hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeyyy labiele Nazi, hoe is het man?
Daarom doe ik het ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
[..]
Ik hou daar wel van, Jimmy. Dat weet je.
Ja sorry, zit niet op mijn praatstoel maar wees gerust dat duurt nooit lang.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:59 schreef TTSS het volgende:
[..]
Uitstekend, je geeft geen antwoord op mijn vraag, geeft niet hoor.
Geef even een seintje, dan weet ik wanneer ik er vandoor kan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja sorry, zit niet op mijn praatstoel maar wees gerust dat duurt nooit lang.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:59 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, maar over het algemeen vind ik vrij veel wel te doen.
Ah ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |