quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:28 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Ja had ik laatst met een prostituee
Wilde ze niet meer wegquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:28 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Ja had ik laatst met een prostituee
Nja, de schoonmaakster komt iedere maandag mijn huis schoonmaken. Dat vind ik opzich wel fijn.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Haten jullie het ook zo erg als er iemand in je huis bezig is. Zoals bv een loodgieter
Oh dat zou ik niks vinden. zon vreemde in huisquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja, de schoonmaakster komt iedere maandag mijn huis schoonmaken. Dat vind ik opzich wel fijn.
Haha ze is na 8 jaar niet vreemd meer voor mij.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dat zou ik niks vinden. zon vreemde in huis
Ik ga ook een poetsvrouw regelen denk ik. Ik kom nooit zo goed toe aan de badkamer, de vloer, het gasgornuis, dat soort dingen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja, de schoonmaakster komt iedere maandag mijn huis schoonmaken. Dat vind ik opzich wel fijn.
Als je het kunt betalen, gewoon doen. Ik ben al vrij veel van huis en mijn vriendin ook dus voor ons is het wel echt handig.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga ook een poetsvrouw regelen denk ik. Ik kom nooit zo goed toe aan de badkamer, de vloer, het gasgornuis, dat soort dingen.
Ik werk zo'n 45 uur per week en die schaarse vrije momenten spendeer ik dan liever met op de bank liggen
Dat had ik in het begin heel erg, maar na een tijdje win je dat vertrouwen wel, op een of andere manier.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind het altijd zon naar idee dat er dan een vreemde in je huis rondspookt wie weet wat ze allemaal doet.
Want neem aan dat ze een sleutel heeft ook?quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat had ik in het begin heel erg, maar na een tijdje win je dat vertrouwen wel, op een of andere manier.
Si.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Want neem aan dat ze een sleutel heeft ook?
Waar had je lekkage?quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Hier is de loodgieter net weg. Lekkage hopelijk gefikst.
Ja vermoedelijk kitranden van het bad. Heb al langere tijd lekkages naar de beneden buren. Eerst de douche. Zijn paar beunhazen geweest die het niet hebben opgelost dus nu douche ik in het bad. Moet een nieuwe badkamer in plus nieuwe ondervloer want dat is wat verrot.quote:
oeff, pittig wel, ook qua kostenquote:Op maandag 14 oktober 2019 14:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vermoedelijk kitranden van het bad. Heb al langere tijd lekkages naar de beneden buren. Eerst de douche. Zijn paar beunhazen geweest die het niet hebben opgelost dus nu douche ik in het bad. Moet een nieuwe badkamer in plus nieuwe ondervloer want dat is wat verrot.
Ja nieuwe badkamer plus vloer is wel een goede grap jaquote:Op maandag 14 oktober 2019 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oeff, pittig wel, ook qua kosten
ja zoiets. Ik heb hem 8 jaar geleden laten doen. Moest ook wel, wilde een nieuwe badkamer.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja nieuwe badkamer plus vloer is wel een goede grap jaDenk dat we richting de 10 duizend gaan ofzo?
KATSJINGquote:Op maandag 14 oktober 2019 14:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja nieuwe badkamer plus vloer is wel een goede grap jaDenk dat we richting de 10 duizend gaan ofzo?
Het is ook allemaal hout. Zit te kijken of het mogelijk is om er een betonnen ondervloer te zetten
Ja kan ik toch niet.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
KATSJING
Zelf alles eruit slopen scheelt trouwens wel in kosten
Nee en niemand die het gratis gaat doen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen handige mensen in je omgeving?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |