De Chinees is ook weer terug van vakantie, dan kun je er tenminste nog even heen lopen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit wist ik niet. Nu moet ik pizza bestellen terwijl ik aan het dieten ben
Bah, geen zin inquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Chinees is ook weer terug van vakantie, dan kun je er tenminste nog even heen lopen.
Ja dat waren dan geloof ik wel zo'n beetje de keuzes hier. Je kunt nog bij de Griek bestellen, maar daar moet je voor minimaal ¤25,- bestellen dacht ik.quote:
Dat stopt timmmmm in zijn holle kies.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat waren dan geloof ik wel zo'n beetje de keuzes hier. Je kunt nog bij de Griek bestellen, maar daar moet je voor minimaal ¤25,- bestellen dacht ik.
Ik vond je moeder ook niet nieuwswaardig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:05 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Maak maar een topic. Grappige plaatjes zijn niet nieuwswaardig vind ik
Die is alleen nieuwswaardig als je necrofiel bent.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond je moeder ook niet nieuwswaardig.
Hij heeft zelfs Dumpert gehaald. Eerste keer iets ingestuurd en direct geplaatst. Dus dat zegt wel.iets over de kwaliteit van mijn postsquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond je moeder ook niet nieuwswaardig.
Het einde der tijden.quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:31 schreef Bocaj het volgende:
Is zie boven aan op fok!:
nog 2 dag(en) 01 uur 39 minuten 05 seconden
Wat is dat voor een teller?
Laat het maar gebeuren dan!quote:
Dan bestaat fok! twintig jaarquote:Op zondag 13 oktober 2019 13:31 schreef Bocaj het volgende:
Is zie boven aan op fok!:
nog 2 dag(en) 01 uur 39 minuten 05 seconden
Wat is dat voor een teller?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Ok.quote:
Jij stamt af van kipnoedelsquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:55 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
*we always got love for where we come from*
Maar dat nummer dat je postte is Koreaans (?) daar kom je toch niet vandaan?quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:17 schreef SuperHartje het volgende:
Ik dacht eerder aan de plek waar je vandaan komt, waar je opgroeit, waar je vaak geboren bent... En wie houdt nu niet van Chicken noodle soep
Ja Koreaans. Nee ben ik niet, had je mijn foto niet gezien toen?quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat nummer dat je postte is Koreaans (?) daar kom je toch niet vandaan?
Volgens mij wel, Indo toch?quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:19 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja Koreaans. Nee ben ik niet, had je mijn foto niet gezien toen?
En Uccie geloof ik ook mocht die hier ooit nog komen.quote:
Oh die ken ik geloof ik nietquote:Op zondag 13 oktober 2019 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En Uccie geloof ik ook mocht die hier ooit nog komen.
Wel verdacht veel Indo-vrouwen hier dan ...
Suriname. Prachtig land.quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:24 schreef SuperHartje het volgende:
Mijn ouders zijn in Suriname geboren...
Moet je nu niet heen gaan. Armoede schijnt heel erg te zijn nu. Prijzen zijn enorm gestegen.. Ik wil wel weer gaan als mijn dochter volwassen is, maar dat zien we dan welquote:
Ik was er in 2010quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:29 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Moet je nu niet heen gaan. Armoede schijnt heel erg te zijn nu. Prijzen zijn enorm gestegen.. Ik wil wel weer gaan als mijn dochter volwassen is, maar dat zien we dan wel
Ik heb een achteroom (bestaat datquote:Op zondag 13 oktober 2019 23:24 schreef SuperHartje het volgende:
Mijn ouders zijn in Suriname geboren...
Jan Smit.quote:
Heb je ook nog een Turkse achteroom voor de Baklava?quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een achteroom (bestaat dat) die half Surinaams is, heb hem geloof ik maar een paar keer gezien, maar die lijkt net op mijn vader alleen dan met een donkerder kleurtje
Je luistert toch naar het lied? Of zijn reputatie weerhoudt je ervan? Het is een duet hequote:
Nee luister er niet naarquote:Op zondag 13 oktober 2019 23:40 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Je luistert toch naar het lied? Of zijn reputatie weerhoudt je ervan? Het is een duet he
Ah okquote:Op zondag 13 oktober 2019 23:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee luister er niet naarHeb het nooit zon leuk nummer gevonden.
Niet dat ik weet eigenlijk, volgens mij komt mijn familie al generaties uit de hoek Den Haag/Rotterdam/Dordrechtquote:Op zondag 13 oktober 2019 23:38 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Heb je ook nog een Turkse achteroom voor de Baklava?
Rotterdamquote:Op zondag 13 oktober 2019 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet dat ik weet eigenlijk, volgens mij komt mijn familie al generaties uit de hoek Den Haag/Rotterdam/Dordrecht
Van de grote steden in NL is dat wel de interessantste, maar ik zou er nooit willen wonenquote:
Waar woon je?quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de grote steden in NL is dat wel de interessantste, maar ik zou er nooit willen wonen
Bij @timmmmm in het dorpquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij @:timmmmm in het dorp
Ja dat had ik doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar waar wist ik niet. Moet ik nog gaan puzzelen ook.... meh
A child is born with no state of mind.
Gewoon zonder parkeervergunningen voor de deur parkeren en 's avonds over straat kunnen lopen zonder lastig gevallen te wordenquote:Op maandag 14 oktober 2019 00:00 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Das heel wat anders dan Rotterdam, snap ik
Lijkt Westland welquote:Op maandag 14 oktober 2019 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zonder parkeervergunningen voor de deur parkeren en 's avonds over straat kunnen lopen zonder lastig gevallen te worden
Wat is de leukste wijk in schiedam?quote:Op maandag 14 oktober 2019 00:07 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Lijkt Westland welIk heb ook geen vergunning in Schiedam hoor. Je kan hier vrij veel gratis parkeren. Behalve als je in het centrum woont. Maar zelfs als je naar het centrum gaat, sta het 1e uur gratis in de (2) garages.
Centrum wel. Ik woon in Nieuwland, ook prima. Is ook vlakbij het centrum. Met de auto letterlijk nog geen 5 min.quote:Op maandag 14 oktober 2019 00:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is de leukste wijk in schiedam?
Mja ik kan niet zoveel met die stadse drukte, al die mensen zo dicht op elkaarquote:Op maandag 14 oktober 2019 00:07 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Lijkt Westland welIk heb ook geen vergunning in Schiedam hoor. Je kan hier vrij veel gratis parkeren. Behalve als je in het centrum woont. Maar zelfs als je naar het centrum gaat, sta het 1e uur gratis in de (2) garages.
En vanaf jouw huis naar rotterdam centrum met ov?quote:Op maandag 14 oktober 2019 00:09 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Centrum wel. Ik woon in Nieuwland, ook prima. Is ook vlakbij het centrum. Met de auto letterlijk nog geen 5 min.
Mijn dochter neemt de tram en trein.quote:Op maandag 14 oktober 2019 00:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En vanaf jouw huis naar rotterdam centrum met ov?
Oh das wel nicequote:Op maandag 14 oktober 2019 00:16 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Mijn dochter neemt de tram en trein.
3 haltes van hier naar het treinstation. Tramhalte is 2 min lopen, tram doet 5 min, trein 5 min. Dus met aansluiting hooguit 15-20 min.
Echter als je hier de metro pakt (wel verder lopen dan de tram- 5 min) ben je binnen hooguit 10 min op Beurs.
Nee Rotterdam, Nice ligt in Zuid-Frankrijk.quote:
Nee Schiedam, stad van Jenever. Met de oudste ophaalbrug van NLquote:Op maandag 14 oktober 2019 00:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee Rotterdam, Nice ligt in Zuid-Frankrijk.
Dat is toch tegenwoordig gewoon 1 stad?quote:Op maandag 14 oktober 2019 00:27 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Nee Schiedam, stad van Jenever. Met de oudste ophaalbrug van NL
Nee jongequote:Op maandag 14 oktober 2019 00:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch tegenwoordig gewoon 1 stad?
Heb net op funda gekeken. Te duur alweer :pquote:Op maandag 14 oktober 2019 00:33 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Nee jonge![]()
Schiedam heeft een eigen gemeente en is een eigen stadje.
Uitkijken naar nieuwbouw? Een oud huis in Schiedam wil je niet, tenzij je veel wil investeren.quote:Op maandag 14 oktober 2019 00:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb net op funda gekeken. Te duur alweer :p
Mja het ligt toch praktisch tegen Rotterdam aan, al die andere dorpen er omheen zijn tegenwoordig ook gewoon wijken er van, dacht dat Schiedam ook al zo ver was.quote:Op maandag 14 oktober 2019 00:33 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Nee jonge![]()
Schiedam heeft een eigen gemeente en is een eigen stadje.
Ja nieuwbouw wat ik net zag al te duur maar ff snel gekeken.quote:Op maandag 14 oktober 2019 00:36 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Uitkijken naar nieuwbouw? Een oud huis in Schiedam wil je niet, tenzij je veel wil investeren.
Neequote:Op maandag 14 oktober 2019 00:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja het ligt toch praktisch tegen Rotterdam aan, al die andere dorpen er omheen zijn tegenwoordig ook gewoon wijken er van, dacht dat Schiedam ook al zo ver was.
Ja had ik laatst met een prostitueequote:Op maandag 14 oktober 2019 13:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Haten jullie het ook zo erg als er iemand in je huis bezig is. Zoals bv een loodgieter
quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:28 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Ja had ik laatst met een prostituee
Wilde ze niet meer wegquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:28 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Ja had ik laatst met een prostituee
Nja, de schoonmaakster komt iedere maandag mijn huis schoonmaken. Dat vind ik opzich wel fijn.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Haten jullie het ook zo erg als er iemand in je huis bezig is. Zoals bv een loodgieter
Oh dat zou ik niks vinden. zon vreemde in huisquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja, de schoonmaakster komt iedere maandag mijn huis schoonmaken. Dat vind ik opzich wel fijn.
Haha ze is na 8 jaar niet vreemd meer voor mij.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dat zou ik niks vinden. zon vreemde in huis
Ik ga ook een poetsvrouw regelen denk ik. Ik kom nooit zo goed toe aan de badkamer, de vloer, het gasgornuis, dat soort dingen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja, de schoonmaakster komt iedere maandag mijn huis schoonmaken. Dat vind ik opzich wel fijn.
Als je het kunt betalen, gewoon doen. Ik ben al vrij veel van huis en mijn vriendin ook dus voor ons is het wel echt handig.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga ook een poetsvrouw regelen denk ik. Ik kom nooit zo goed toe aan de badkamer, de vloer, het gasgornuis, dat soort dingen.
Ik werk zo'n 45 uur per week en die schaarse vrije momenten spendeer ik dan liever met op de bank liggen
Dat had ik in het begin heel erg, maar na een tijdje win je dat vertrouwen wel, op een of andere manier.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind het altijd zon naar idee dat er dan een vreemde in je huis rondspookt wie weet wat ze allemaal doet.
Want neem aan dat ze een sleutel heeft ook?quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat had ik in het begin heel erg, maar na een tijdje win je dat vertrouwen wel, op een of andere manier.
Si.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Want neem aan dat ze een sleutel heeft ook?
Waar had je lekkage?quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Hier is de loodgieter net weg. Lekkage hopelijk gefikst.
Ja vermoedelijk kitranden van het bad. Heb al langere tijd lekkages naar de beneden buren. Eerst de douche. Zijn paar beunhazen geweest die het niet hebben opgelost dus nu douche ik in het bad. Moet een nieuwe badkamer in plus nieuwe ondervloer want dat is wat verrot.quote:
oeff, pittig wel, ook qua kostenquote:Op maandag 14 oktober 2019 14:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vermoedelijk kitranden van het bad. Heb al langere tijd lekkages naar de beneden buren. Eerst de douche. Zijn paar beunhazen geweest die het niet hebben opgelost dus nu douche ik in het bad. Moet een nieuwe badkamer in plus nieuwe ondervloer want dat is wat verrot.
Ja nieuwe badkamer plus vloer is wel een goede grap jaquote:Op maandag 14 oktober 2019 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oeff, pittig wel, ook qua kosten
ja zoiets. Ik heb hem 8 jaar geleden laten doen. Moest ook wel, wilde een nieuwe badkamer.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja nieuwe badkamer plus vloer is wel een goede grap jaDenk dat we richting de 10 duizend gaan ofzo?
KATSJINGquote:Op maandag 14 oktober 2019 14:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja nieuwe badkamer plus vloer is wel een goede grap jaDenk dat we richting de 10 duizend gaan ofzo?
Het is ook allemaal hout. Zit te kijken of het mogelijk is om er een betonnen ondervloer te zetten
Ja kan ik toch niet.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
KATSJING
Zelf alles eruit slopen scheelt trouwens wel in kosten
Nee en niemand die het gratis gaat doen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen handige mensen in je omgeving?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |