Hoe is Henkletterig nog te mentionen terwijl die zijn account heeft opgehevenquote:Op maandag 14 oktober 2019 23:41 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Doe liever @:anonimousie , @:uccie , @:kally, @:elfletterig @:njosnavelin @:remlof
Tis een neppert.quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe is Henkletterig nog te mentionen terwijl die zijn account heeft opgeheven
Goedkoop Chinees kopietje zeker.quote:
Uccie niet hoor, daar heb ik nog wel wekelijks contact mee, die komt denk ik nog wel een keer, maar Njos is wel spoorloos voor mij.quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Uccie en Njos komen hier echt nooit meer. Zullen wel kinderen en zo hebben. Misschien zitten ze op viva
Ja dat moet ze hem maar vergeven Hij s altid een beetje simpel geweestquote:Op maandag 14 oktober 2019 23:46 schreef Airbus89 het volgende:
Alleen vind ze het een beetje raar dat LTDKV haar een indo noemt
Ja weet ik veel wat ze precies is, dat ga ik toch allemaal niet bijhouden.quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:46 schreef Airbus89 het volgende:
Alleen vind ze het een beetje raar dat LTDKV haar een indo noemt
Een koelie is het.quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wat ze precies is, dat ga ik toch allemaal niet bijhouden.
Je bent zelf simpel joh gekke Duitser.quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat moet ze hem maar vergeven Hij s altid een beetje simpel geweest
Een indiaan natuurlijk duhh.quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wat ze precies is, dat ga ik toch allemaal niet bijhouden.
Wat ben jij nou weer de racist aan het uithangen joh.quote:
Vooruitziende blikquote:Op maandag 14 oktober 2019 23:54 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Hier had Uccie toch wel een punt
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |