abonnement Unibet Coolblue
pi_189381177
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:50 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Promes is 27 jaar (?) en heeft bijna 40 interlands gespeeld. Het zou vreemd, zo niet een schande zijn, als hij daar nooit in zou hebben gescoord.

Ik meen dat Bergwijn veel meer potentie heeft dan Promes. Dat gaat er in oranje ook nog wel eens uitkomen. Speel hem op links uit en je hebt zijn beste positie ook nog eens te pakken. Nee komt wel goed.
Discussie heb ik ook met andere users gevoerd in het PSV-topic. Op basis waarvan denk jij dat Bergwijn een veelscorende en beslissende speler gaat worden?
pi_189381222
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:51 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Discussie heb ik ook met andere users gevoerd in het PSV-topic. Op basis waarvan denk jij dat Bergwijn een veelscorende en beslissende speler gaat worden?
Dat zeg ik nergens. Ik zeg dat hij wat mij betreft veel potentie heeft. Dat heeft iedereen vorig seizoen toch wel kunnen zien?

En daarnaast: Promes op rechts?
pi_189382373
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:12 schreef Adames het volgende:

[..]

Niks mis met De Roon, alleen ronduit belachelijk om tegen NI met hem te beginnen.
Juist wel van alles mis met de Roon. Tegen Duitsland waren hij en Dumfries ook de zwakste schakels. En in de Nations League tegen Duitsland speelde hij ook al ontzetten zwak.

Een groot probleem met hem is ook dat hij in aanvallend opzicht niet meekomt. Hij is in zijn denken veel te langzaam. Positioneel is hij daardoor meestal te laat (je ziet hem vaak op het het moment dat Jong de bal opdrijft letterlijk om zich heen kijken zo van waar had ik nu eigenlijk moeten staan) en in de passing vertraagt hij daardoor ook en is hij bovendien erg onnauwkeurig.

Ik ben het met Tarado eens: zet daar Wijnaldum neer. Dat is een dynamische box-to-box speler die op die plek aanvallend veel meer toe kan voegen en bovendien prima in staat is die heilige balans te bewaren.

Je ziet telkens als de Roon niet meer in het veld staat dat Oranje de bal 'opeens' 20 meter verder vooruit kan controleren.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_189385574
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:58 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als je met vleugelbacks wil spelen, wat ik aanneem als je dit voorstelt, zijn er zowel betere opties dan Veltman voor de rechtervleugelverdediger positie als voor de 3e centrale verdediger. Én je moet nog een wisseling doorvoeren om een fatsoenlijke linkervleugelverdediger in het elftal te krijgen.
Ja ok! Maar igg malen promes en donny laten spelen
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 20:24:30 #155
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_189386447
Depay haakt geblesseerd af

Malen in de spits, Promessi en Bergwijn op de flanken aub
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_189386464
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 20:24 schreef Szura het volgende:
Malen in de spits, Promessi en Bergwijn op de flanken aub
Dit.

Kapot dollen die gasten.
pi_189386502
Koopmeiners had ook gewoon bij Oranje gemoeten ipv onze grote vriend Strootman.
pi_189392072
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Dit.

Kapot dollen die gasten.
Alsof koeman malen en promes in de basis zet of Vd Beek :') hoe meer je scoord de afgelopen maanden de kleiner de kans dat je mag spelen bij het Nederlands elftal.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_189404392
Wie gaat Koeman morgen inzetten. De Roon of van de Beek :') ik denk weer de Roon. De haat tussen Koeman en Vd Beek is te groot :D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')