Nooit meer De Roon en De Baab vanaf nu.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je bent hier serieus blij mee?
Ik bedoelde EKquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
leuk dat jij al weet hoe de selectie er over bijna 3 jaar uitziet
pleur op met je kut martienquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:19 schreef MC-Morgan het volgende:
JONGENS WAT ERRRUGGGGG
WIJNEN WIJNEN
Wat ben ik toch geniaal.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:13 schreef VeX- het volgende:
Mensen die dachten dat we wel even 123 gingen winnen tegen de Noord-Ieren..
Kenners wisten dat dit een helse klus zou worden.
We slaan meteen door als het eventjes beter gaat. Het gaat echt helemaal niet zo fantastisch al we zo graag willen geloven. Laten we vooral eventjes normaal doen.
We mogen de goden bedanken als we hier winnen, misschien zelfs gelijk spelen.
Homofoob gespot.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
pleur op met je kut martien
landverradersquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:20 schreef Mansjester het volgende:
@:haags_kwartiertje en ik juichen
Sorry Leoline.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
pleur op met je kut martien
Martiengodquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
pleur op met je kut martien
En zo bescheiden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |