Ik ben zo ontzettend grappigquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Leuke grap @:GGMM.
Voor een halve seconde trapte ik erin.
Ik heb 'm ondertussen al gezien. Zal ik lekker alles spoilen, zoals @GGMM dat ook altijd doet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij El Camino kijken?
Vanavond.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij El Camino kijken?
Dat zou wel heel erg kinderachtig zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb 'm ondertussen al gezien. Zal ik lekker alles spoilen, zoals @:GGMM dat ook altijd doet?
dit is erg kinderachtigquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb 'm ondertussen al gezien. Zal ik lekker alles spoilen, zoals @:GGMM dat ook altijd doet?
Ik ook! Maar ik heb nog veel andere dingen te doen dus ik weet het nog niet zeker. Ik denk na Veronica Inside.quote:
Als je dat doet ga ik je vermoorden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kijk geen VI meer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ik heb nog veel andere dingen te doen dus ik weet het nog niet zeker. Ik denk na Veronica Inside.
Ik hou graag een spiegel voor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg kinderachtig zijn.![]()
Vooral dat "hij doet het dus ik doe het ook"-gedeelte. Je bent toch geen kleuter?
Waarom kijk je het niet meer?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk geen VI meer.
Ik heb dit seizoen overigens een keer in het publiek gezeten bij VI, dit ter info.
Als je het doet haal ik je wel mooi van de Ed Baars-lijst af!!quote:
Weet niet, beetje op uitgekeken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom kijk je het niet meer?
Leuke info. Was het leuk?
Niet geklikt.quote:
Waarom kijk jij dan niet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:07 schreef Elan het volgende:
V.I. is voor proleten. Laat staan de mensen die daar in het publiek gaan zitten
Juist wel. Veel beter dan 7 en 8 volgens iedereen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:14 schreef Elan het volgende:
Over proletenshows gesproken, het laatste seizoen van TWD was niet best he Scrummie.
Daar komt zelfs een 3e serie van las ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:14 schreef Elan het volgende:
Over proletenshows gesproken, het laatste seizoen van TWD was niet best he Scrummie.
Yep, nog een spinoff. En 3 filmsquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar komt zelfs een 3e serie van las ik.
Ze weten de hoofdserie niet eens boeiend te houden
Echt gayquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Yep, nog een spinoff. En 3 films.
Is toch te belachelijk voor woorden dat je niet weet wat er in de wereld speelt (zie je domme Syrië-vraag van vanmiddag) maar wel tijd hebt 3 series over zombies te volgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |