Alleen kun je er dan niets van zien, omdat er geen mogelijkheid is om de beelden uit te zenden.quote:
Grosjeanquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 17:26 schreef Nober het volgende:
En behoort het Suzuka circuit al tot het verleden?
twitter:F1caps twitterde op zaterdag 12-10-2019 om 16:00:47Grosjean da arabasını park edip Suzuka pistine giriş yapmış👍 https://t.co/AmS7zcHiaW reageer retweet
twitter:F1caps twitterde op zaterdag 12-10-2019 om 13:07:24Neden bu kadar sevdiniz abi siz bu işi :d https://t.co/OlCtoYevLd reageer retweet
Bij Ziggo moet je het in je abbo hebben om te kunnen opnemen. Kan als je niet een lager abbo hebt, maar goed.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 12:28 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik heb geen Ziggo sport en met geewoon Ziggo kan ik de Q en R gewoon opnemen met de Horizon Box.
Handig koffertje zo met scherm en alles erinquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 18:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Handig koffertje zo met scherm en alles erin
Ik heb het goedkoopste abbo. Ik heb de kabel direct in de tv gestoken ipv en van dat stomme kastje en ik heb opnamefunctie op de tv. Scheelt me 12 euro in de maand en anders Ziggo app om programma's terugkijkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 18:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Bij Ziggo moet je het in je abbo hebben om te kunnen opnemen. Kan als je niet een lager abbo hebt, maar goed.
Ik herken max, Carlos en volgens mij stroll. Wie zijn die andere lui?quote:
Volgens mij waren Norris (maar natuurlijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 18:59 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik herken max, Carlos en volgens mij stroll. Wie zijn die andere lui?
Perez ook volgens mijquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 18:59 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Toffe race om te zien. En wat een geluidquote:
Norris, Checo en Fenestraz (F3, SuperGT, oud roommate Lando)quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 18:59 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk na 20 minuten uitstellen pas. Dus om 3:20quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:09 schreef THEFXR het volgende:
Als de kwali niet doorgaat, hoeveel uur vantevoren weten we dat?
uitslag VT2quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:13 schreef Airbus89 het volgende:
Hoe starten ze eigenlijk als er geen kwali is? Gewoon in de stand van het kampioenschap?
De laatst verreden sessie voor de race, dus in dit geval VT2, aangezien VT3 niet verreden is.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:13 schreef Airbus89 het volgende:
Hoe starten ze eigenlijk als er geen kwali is? Gewoon in de stand van het kampioenschap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |