Zou ongepast zijn, er was dacht ik gisteren in de opening een zin daarover.quote:
Het was wel echt een extreme faalhaas jaquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:50 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Aanslagen zijn normaal geworden joh, dit was niet "spectaculair" genoeg.
Morgen Eus?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:49 schreef MakkieR het volgende:
Volgens mij is de aanval van Turkije momenteel wereldnieuws.
Dit idd.. en doodsbedreigingenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:51 schreef svann het volgende:
[..]
Morgen Dus?
O nee, dan komt hij Turkije niet meer in.
Eerder uit.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:51 schreef svann het volgende:
[..]
Morgen Eus?
Ja de redactie kan zichzelf niet serieus nemen dat ze er met geen woord over reppen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:49 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Volgens mij is de aanval van Turkije momenteel wereldnieuws.
Jeroen heeft wel ervaring met onsjesquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:53 schreef derLudolf het volgende:
Wat is ons?
Naast 100g en one night stand?
wat is Eus?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:53 schreef svann het volgende:
[..]
'Eus' typte ik.
Stomme spellingcorrectie.
Te groot geschapen laat mijquote:
Nou daar wil ik dood nog niet gevonden worden...quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:51 schreef svann het volgende:
[..]
Morgen Eus?
Mag het een onsje meer?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Jeroen heeft wel ervaring met onsjes
Nee blijf erafquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:55 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik snij hem eraf
ik ben autist, ik stoor mij dr aan
De hele wereld heeft het over de aanval, Nederland heeft het over seksuele voorlichtingquote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:01 schreef DKUp het volgende:
Koerden worden vermoord en bij Pauw hadden ze het over meer seksuele voorlichting
Dat kind die daarna vies naar hem keek, nog harder gelachen. Hoezo seks bespreekbaar maken. Die kids zijn nog net zo preuts als 50 jaar geleden als je het echt bespreekbaar wilt maken.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
Iemand clipje over hoe Pauw'' hoe je lekker vingert'' zegt? Hardop gelachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |