abonnement Unibet Coolblue
pi_189352809
Op mijn werk heb ik behoorlijk ruzie gekregen met een collega.....

Op een maandag om 18:30 belt mijn collega mij. We hebben elkaar nog nooit in real-life gezien. We kennen elkaar niet, maar ik heb een opdracht overgenomen van een collega en de dame in kwestie is de persoon waarmee ik mijn werkzaamheden moet afstemmen. Voor mij gevoel, uit het niets, belt ze mij op een maandag (na werktijd), op. Ondanks dat het laat is neem ik de telefoon op en ik krijg een uitbrander over hoe ik mijn werk doe en hoe de vorige werknemer zijn werk deed. Ik denk; voortaan deze dame maar niet meer naar werktijd openen? Ze schreeuwt door de telefoon en na 20min één richtingsverkeer hang ik op. Zo praat je toch ook niet tegen je moeder?! Blijkbaar een zijk-opdracht in mijn bakkes geschoven gekregen waar niemand is uitgekomen?!

Ik laat het erbij zitten en ik kies ervoor om haar niet meer te benaderen. Mijn werk kan ik prima uitvoeren zonder haar en mijn manager is verantwoordelijk voor de communicatie (zij is niet echt goed daarin, maar goed). Mijn manager vraagt na enkele maanden aan mij om contact op te zoeken met deze collega. Ze zit blijkbaar toch met een onprettig gevoel. Ja blijkbaar is dit het type dat niet stilzwijgend verder kan gaan met de dagelijkse werkzaamheden. Na al het schreeuwen dat ik over de telefoon heb gehoord heb ik er schijt aan, ik leg mijn manager uit dat ik niet om kan gaan met mensen die zo emotioneel reageren.

We zijn een jaar verder. Ik heb nooit die collega ontmoet of ooit nog gesproken met haar. Nu vraagt mijn manager opnieuw om een meeting te plannen met haar, mijn manager en mij. Ik heb na een jaar verschillende mensen onder mij die ik aanstuur en ook nu zullen deze mensen werk uitvoeren op verzoek. Op verzoek van mijn manager plan ik een meeting en nodig ik haar uit. Ze explodeert....... Ze zegt niet meer met ons samen te willen werken. Ze zet het hoofd van de afdeling in de cc van de email en stuurt een emotionele mail naar mij en de manager. Heftig denk ik, niet nodig als we professioneel met elkaar omgaan. Mijn manager belt mij. Ze zegt dat ze graag wilt dat ik contact met de dame opzoek om de lucht te klaren. Ik twijfel, de dame
reageet emotioneel en heftig. Als ze zo graag het werk zelf wil uitvoeren en geen gebruik wil maken van de kennis op ons team, tja dan moet ze dat zelf weten toch? What to do?

P.S ik ben geen therapeut....
pi_189352939
Had je niet eerder kunnen ophangen.
pi_189352973
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:25 schreef Tailless het volgende:
Had je niet eerder kunnen ophangen.
Eerder was duidelijk beter geweest.
Maar een zelfde uitkomst denk ik....
pi_189352995
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:27 schreef blossom het volgende:

[..]

Eerder was duidelijk beter geweest.
Maar een zelfde uitkomst denk ik....
Gewoon naar de manager lopen en het uitleggen. Valt niet mee te werken met zulke mensen
pi_189353009
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:27 schreef blossom het volgende:

[..]

Eerder was duidelijk beter geweest.
Maar een zelfde uitkomst denk ik....
Wat laf. Had gewoon direct gezegd: "Ho, praat eens even normaal met me of kom het face to face bespreken". En hang dan op.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_189353016
En sla haar dan een blauw oog en plas in haar kont. Dat is pas dominantie tonen.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_189353028
quote:
3s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:28 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Wat laf. Had gewoon direct gezegd: "Ho, praat eens even normaal met me of kom het face to face bespreken". En hang dan op.
Deze woorden zijn gesproken
pi_189353073
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:28 schreef Tailless het volgende:

[..]

Gewoon naar de manager lopen en het uitleggen. Valt niet mee te werken met zulke mensen
Helaas deze stakker weet daar alles van... tja ook een slechte manager als je niet blijft proberen. Then again ook een slechte manager als je niet voor je eigen team kiest...
pi_189353161
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:31 schreef blossom het volgende:

[..]

Helaas deze stakker weet daar alles van... tja ook een slechte manager als je niet blijft proberen. Then again ook een slechte manager als je niet voor je eigen team kiest...
Directeur.
Of je oraat met haar
pi_189353164
Aangeven dat je collega nog niet één keer in staat is geweest een professionele houding aan te nemen, en dat je niet aan een dood paard wenst te trekken.

Leg de bal maar bij haar neer.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_189353168
Kom op zeg kinderen
pi_189353170
quote:
3s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:28 schreef Treinhoer het volgende:
En sla haar dan een blauw oog en plas in haar kont. Dat is pas dominantie tonen.
Hoppa!

Jammer behoudt je zo niet je baantje....
  PR/Manusje van alles woensdag 9 oktober 2019 @ 21:35:22 #13
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_189353196
Wat was de oorzaak dan?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_189353221
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat was de oorzaak dan?
De collega van TS zei dat Leo de Haas een sloeber was. Ik begrijp de reactie van TS wel. Kom je aan Leo de Haas, dan kom je aan Nederland.

Die man is een nationaal geschenk.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
  woensdag 9 oktober 2019 @ 21:39:28 #15
277627 Seven.
We are Borg.
pi_189353316
Wat is de voorgeschiedenis met deze collega? Ik krijg de indruk dat we hier maar een klein deel van het verhaal meekrijgen.
Resistance is futile.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 21:43:02 #16
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_189353437
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:20 schreef blossom het volgende:
Mijn manager belt mij. Ze zegt dat ze graag wilt dat ik contact met de dame opzoek om de lucht te klaren.
En zij weet van die laatste uitbarsting? Is jouw manager ook de manager van die troela?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_189353500
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:39 schreef Seven. het volgende:
Wat is de voorgeschiedenis met deze collega? Ik krijg de indruk dat we hier maar een klein deel van het verhaal meekrijgen.
Met mij? Nullll 000000000. Maar blijkbaar zijn me vorige collega’s echt ruk. Of zij zelf? Dat laat ik in het midden. De relatie was niet goed tussen haar en mijn oud collega s. Mja de functie omschrijving zegt niet dat ik therapeut moet spelen.....
pi_189353520
Mijn manager zou zeggen: ga een kop koffie drinken met haar en los het op - val mij er niet mee lastig.

Om bij de volgende miauw te zeggen dat het wel slecht staat bij mijn professionele houding wanneer ik niet in staat ben om met zulke randdebielen om te kunnen gaan. En gaat dan over verbeterpunten beginnen.

Zou er dus gewoon naartoe gaan met collega samen en kop koffie voor mevrouw en in gesprek gaan. Dan heb je naderhand wel bewijs genoeg dat het niet aan jou ligt. Die managers zijn soberso niet te vertrouwen.
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
pi_189353559
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:43 schreef Elpis het volgende:

[..]

En zij weet van die laatste uitbarsting? Is jouw manager ook de manager van die troela?
Jammer genoeg alleen mijn manager. Ja ze weet van de uitbarstingen...
pi_189353588
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:45 schreef Kimsywimsy het volgende:
Mijn manager zou zeggen: ga een kop koffie drinken met haar en los het op - val mij er niet mee lastig.

Om bij de volgende miauw te zeggen dat het wel slecht staat bij mijn professionele houding wanneer ik niet in staat ben om met zulke randdebielen om te kunnen gaan. En gaat dan over verbeterpunten beginnen.

Zou er dus gewoon naartoe gaan met collega samen en kop koffie voor mevrouw en in gesprek gaan. Dan heb je naderhand wel bewijs genoeg dat het niet aan jou ligt. Die managers zijn soberso niet te vertrouwen.
Waarom zou je dat doen als je weet dat ze weer gaat bitchen?
pi_189353700
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:47 schreef blossom het volgende:
Waarom zou je dat doen als je weet dat ze weer gaat bitchen?
Omdat collega's/medewerkers/mensen uit het werkveld over het algemeen altijd wel weer een keer gaan bitchen en het gewoon wachten is op de volgende shitstorm. En dan krijg je na een jaar of vijftig wel een keer een pensioentje ofzo waar je net niet mee rond komt.

Nee echt, ik was erg gemotiveerd; maar dit soort cat fights gebeuren op mijn werk helaas 3x per week ofzo en 99 van de 100x raakt het iedereen die er geen vliegende fuck mee te maken heeft. Dus schouders eronder en flinke emmer mee voor alle shit die je op kunt vangen en dan na je werk leegkiepen en nooit meer aan terug denken.
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
pi_189353730
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:47 schreef blossom het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen als je weet dat ze weer gaat bitchen?
Omdat je een volwassene bent? En een professional? Je kunt zoiets toch zelf wel oplossen?
pi_189353742
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:51 schreef Kimsywimsy het volgende:

[..]

Omdat collega's/medewerkers/mensen uit het werkveld over het algemeen altijd wel weer een keer gaan bitchen en het gewoon wachten is op de volgende shitstorm. En dan krijg je na een jaar of vijftig wel een keer een pensioentje ofzo waar je net niet mee rond komt.

Nee echt, ik was erg gemotiveerd; maar dit soort cat fights gebeuren op mijn werk helaas 3x per week ofzo en 99 van de 100x raakt het iedereen die er geen vliegende fuck mee te maken heeft. Dus schouders eronder en flinke emmer mee voor alle shit die je op kunt vangen en dan na je werk leegkiepen en nooit meer aan terug denken.
Hahah lekker Kimsywimsy, nog lang tot pensioen?
pi_189353776
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:52 schreef Allures het volgende:

[..]

Omdat je een volwassene bent? En een professional? Je kunt zoiets toch zelf wel oplossen?
Tuurlijk, maar de vraag is - krijg je er voor betaald? Krijg jij er voor betaald?
  woensdag 9 oktober 2019 @ 21:54:46 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_189353789
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:45 schreef blossom het volgende:

[..]

Met mij? Nullll 000000000. Maar blijkbaar zijn me vorige collega’s echt ruk. Of zij zelf? Dat laat ik in het midden. De relatie was niet goed tussen haar en mijn oud collega s. Mja de functie omschrijving zegt niet dat ik therapeut moet spelen.....
Dat laatste zou ik niet tegen anderen zeggen. Ik zou wel zeggen dat je nu 2 keer met een onbekende geconfronteerd bent die om ogenschijnlijk niets ontploft is, en dat jij dat niet nog een keer op gaat zoeken.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')