Goede fipo, derhalve onterechte klacht.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat ben je toch ook een aidsuser, Haags
jij post door het slotje en steelt het topicquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk dat je even terug groet, vriend.
KOOOOOEEEEEEEKKKKOOOOOEEEEEKKKKKKKKquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij post door het slotje en steelt het topic
wat verwacht je dan mega debiel
@MCH, JE MOEDER!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag dat hij en MCH ook dikke vrinden zijn.
Jajaquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
neh, tussen mij en hem is wel een aardige act.
Waarom niet uitquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:31 schreef Tjacka het volgende: [..] als jij je kleren aan trekt zonder haast
Vervelendquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:solotovski heeft het potje Russisch roulette verloren
Met een waterpistool?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:solotovski heeft het potje Russisch roulette verloren
Valt me wel een beetje tegen van jequote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weetnie, durfde niet te kijken.
In het schemerdonker of de lamp aan?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en haast zonder er bij na te denken
Nietquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Wanneer kan ik langskomen in de weggeefwinkel
Dat was 10.000 jaar geleden.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoezo ben jij opeens zo omgedraaid, eerst wilde je nog chocola met me winkelen
Wtf. Zo jongquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Mijn oma is vandaag 76 geworden.Echt een baas.
Ik ben ook jong.quote:
en nu een echte stoner gevonden of gewoon lekker met jezelf?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het gaat vast prima met hem. Maar het is al een jaar uit..
Wat een vragen allemaal weer.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:51 schreef MCH het volgende:
[..]
en nu een echte stoner gevonden of gewoon lekker met jezelf?
Hoe jong is jongquote:
Heeft die gewonnen ja?quote:
Neequote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:55 schreef MCH het volgende:
[..]
jezus, goedmaakseks doe je ook al niet aan
Geniale ventquote:
12quote:
Haha jaquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Half 12
Wij gaan lekker wijnen genot
maak ik zelf wel uit grappig dat jullie blij zijn met de winnaar van de gouden Televizier ring.quote:
Ach, jij bent weer blij met het nieuwe seizoen van gtst.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
maak ik zelf wel uit grappig dat jullie blij zijn met de winnaar van het gouden Televizier ring.
Hoezo grappigquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
maak ik zelf wel uit grappig dat jullie blij zijn met de winnaar van de gouden Televizier ring.
quote:
Vertel inderdaad. Ben erg benieuwdquote:
Dit zijn de echte vraagstukken des levensquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja van de week 2x Kimberly en Rover zoenen 1x en de volgende scène is de aftersex.
dag later Daan en Billy bespreken seks in een restaurant skip volgende scene komen ze uit de lift is het al gebeurt.
was toch nooit zo
haha die was expressquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit zijn de echte vraagstukken des levens
Amadepamalamadramabotswanaquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Laatste aflevering ook wou die wat drinken.. Ja even kijken hoe laat het is ach zegt die wat boeit het ook hoe laat het is.
vrijdag al gezien wel een klote streek.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:24 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga het einde van the joker voor jullie spoilen
Dat is niet misquote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:24 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga het einde van the joker voor jullie spoilen
Waar blijft FEE?quote:
Ik heb vernomen dat FEE eind deze maand opengaat. Alleen ik heb geen tijd om het te modden. In november dan.quote:
Aderlatingquote:Op donderdag 10 oktober 2019 06:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat FEE eind deze maand opengaat. Alleen ik heb geen tijd om het te modden. In november dan.
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 06:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat FEE eind deze maand opengaat. Alleen ik heb geen tijd om het te modden. In november dan.
@Lenny_Leonard is al helemaal wildquote:Op donderdag 10 oktober 2019 06:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zat mensen die wel tijd hebbenZo druk is t ook weer niet.
Kerstquote:Op donderdag 10 oktober 2019 06:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:lenny_leonard is al helemaal wild
Picsquote:Op donderdag 10 oktober 2019 06:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:lenny_leonard is al helemaal wild
Lunchtime?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRR
Waarom zo laat pas.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 06:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |