quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ben je helemaal betoeterd?????
Ik laat me de bek niet snoeren ongeacht waar ik voor uitgemaakt wordt.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en jij de dramaqueen![]()
![]()
![]()
lach me kapot
Die moeten ze in een draaideur zetten en er nooit meer uitlaten ...quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:19 schreef mazaru het volgende:
Hoor die lex nou toch meelullen en ze heeft geen idee waar het over gaat. Straks hangt ze weer bij Jessie om zijn nek en gilt ze 'schat en lieverd' naar Merel.
was een geintje met een seintjequote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik laat me de bek niet snoeren ongeacht waar ik voor uitgemaakt wordt.
En als er een reactie op komt , dan wordt dat gezien dat een Shel gepest wordtquote:
ik heb beeldquote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Die moeten ze in een draaideur zetten en er nooit meer uitlaten ...
Die kan toch de uitgang niet vindenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:20 schreef snetje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik laat me de bek niet snoeren ongeacht waar ik voor uitgemaakt wordt.
Neerwaartse wenteldeurquote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:20 schreef snetje het volgende:
[..]
En dan extra gas(tempo) erbij ...quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb beeldiedere keer met haar snuit tegen die glazen deur, en dan nog maar een rondje
Lenie Goedhartquote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:24 schreef puzziepie het volgende:
2 mensen : Ma Shell en Shell der nicht?
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:24 schreef puzziepie het volgende:
2 mensen : Ma Shell en Shell der nicht?
Het hart van der moeder is zo verrot als de tyfusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |