Botox voor een koopjequote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:10 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Waarom is merel haar hoofd zo rood en opgezwollen ?
ik zie heel vaak raar gedrag van Brandon, een heel onzeker jochie, kom ik weer aan, psychologie van de kouwe grond, maar die piepstemmoeder, ik vertrouw haar niet!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:12 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd hebben kinderen nog niet goed door wat de impact van zoiets is. Ik vind het die moeder zwaarder aan te rekenen dan Brandon.
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:15 schreef puzziepie het volgende:
Mailtje voor de bewoners mekkezien wordt afgezegd door 2 kijkers
om Het zogenaamde pestgedrag tegen Shell![]()
Maar iemand voor rioolrat uitgeschelden is natuurlijk geen pesten.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:15 schreef puzziepie het volgende:
Mailtje voor de bewoners mekkezien wordt afgezegd door 2 kijkers
om Het zogenaamde pestgedrag tegen Shell![]()
Ik durf erom te wedden!! Dat mokkel is ineens de heldin van de Cosquote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ben je helemaal betoeterd?????
Ik maak me er niet druk om ...ik wil vooral vermaakt wordenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik snap het niet, dan wil je het toch juist hebben?
Ik had dan dubbel besteld ja ...quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik snap het niet, dan wil je het toch juist hebben?
jaquote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om ...ik wil vooral vermaakt worden
Niet als dat persoon ook echt 'n rioolrat isquote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar iemand voor rioolrat uitgeschelden is natuurlijk geen pesten.
en jij de dramaqueenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik durf erom te wedden!! Dat mokkel is ineens de heldin van de Cos
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ben je helemaal betoeterd?????
Ik laat me de bek niet snoeren ongeacht waar ik voor uitgemaakt wordt.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en jij de dramaqueen![]()
![]()
![]()
lach me kapot
Die moeten ze in een draaideur zetten en er nooit meer uitlaten ...quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:19 schreef mazaru het volgende:
Hoor die lex nou toch meelullen en ze heeft geen idee waar het over gaat. Straks hangt ze weer bij Jessie om zijn nek en gilt ze 'schat en lieverd' naar Merel.
was een geintje met een seintjequote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik laat me de bek niet snoeren ongeacht waar ik voor uitgemaakt wordt.
En als er een reactie op komt , dan wordt dat gezien dat een Shel gepest wordtquote:
ik heb beeldquote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Die moeten ze in een draaideur zetten en er nooit meer uitlaten ...
Die kan toch de uitgang niet vindenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:20 schreef snetje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik laat me de bek niet snoeren ongeacht waar ik voor uitgemaakt wordt.
Neerwaartse wenteldeurquote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:20 schreef snetje het volgende:
[..]
En dan extra gas(tempo) erbij ...quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb beeldiedere keer met haar snuit tegen die glazen deur, en dan nog maar een rondje
Lenie Goedhartquote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:24 schreef puzziepie het volgende:
2 mensen : Ma Shell en Shell der nicht?
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:24 schreef puzziepie het volgende:
2 mensen : Ma Shell en Shell der nicht?
Het hart van der moeder is zo verrot als de tyfusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |