Jawel, hoor. Dat gebeurt.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 08:38 schreef Leandra het volgende:
Hell no dat ik een Easyjet/Norwegian vlucht geaccepteerd had als ik KLM geboekt had, dat hele "Delta is inferieur" gemiep gaat nergens over, maar door KLM overgeboekt worden naar Easyjet/Norwegian is zo vaag dat ik me bijna niet voor kan stellen dat het gebeurd is.
Nee, reëel. Een vervangend vliegtuig plus crew om de hele vlucht alsnog rechtstreeks te laten vliegen is niet altijd een optie. Dan boeken ze je dus om.quote:
Dat heb ik vroeger voor m'n werk wel redelijk vaak gedaan, maar van die ouwe sikorsky's wordt je ook niet echt blij.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 20:24 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Daarom CHC Helicopters pakken.
Dat ze je omboeken is logisch, dat ze dat ook met Low-budget maatschappijen doen die niet tot hun SkyTeam-partners https://www.klm.com/trave(...)m_partners/index.htm behoren verbaast me.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 08:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, reëel. Een vervangend vliegtuig plus crew om de hele vlucht alsnog rechtstreeks te laten vliegen is niet altijd een optie. Dan boeken ze je dus om.
FlyBe staat er ook niet tussen en ik had toch echt de primeur van de zomer toen ons toestel niet kon vliegen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 08:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ze je omboeken is logisch, dat ze dat ook met Low-budget maatschappijen doen die niet tot hun SkyTeam-partners https://www.klm.com/trave(...)m_partners/index.htm behoren verbaast me.
Die hebben wel een codesharingovereenkomst met KLM.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 08:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
FlyBe staat er ook niet tussen en ik had toch echt de primeur van de zomer toen ons toestel niet kon vliegen.
Weet je wat, je hebt gewoon gelijk. TS heeft het verzonnen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 08:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die hebben wel een codesharingovereenkomst met KLM.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Flybe
Ja sorry hoor ik vraag maarquote:Op woensdag 9 oktober 2019 08:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Normaal?
Het gebeurt. Zelf ook meegemaakt. Was toch de snelste optie om thuis te komen nadat onze vlucht werd geschrapt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 08:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die hebben wel een codesharingovereenkomst met KLM.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Flybe
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 08:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet je wat, je hebt gewoon gelijk. TS heeft het verzonnen.
Ja, ik had ook geen benul tot onze vlucht moest worden afgebroken. Sta je daar met zijn allen op een bijna verlaten middelgroot vliegveld.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 09:00 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Ja sorry hoor ik vraag maar
Ik heb nog nooit meegemaakt dat mijn vlucht geannuleerd werd ofzo.. dus ik weet het niet
Het lijkt mij alleen vaag dat als je een ticket voor een KLM/Delta vlucht koopt dat ze je met easyJet ofzo laten vliegen :’)
Maar goed, als dat vaker gebeurt zal het wel kloppen
Maar toch geloof ik deze TS niet.
Als hij goedemorgen zegt zou ik 10x op de klok kijken om te checken of het wel ochtend is
Geen grap. Leandra heeft altijd gelijk. En TS verzint topics.quote:
Waar is dit nou weer voor nodig? Ik stel alleen maar dat een omboeking naar FlyBe niet vreemd is omdat dat wel een codesharingpartner van KLM is.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 09:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Geen grap. Leandra heeft altijd gelijk. En TS verzint topics.
Maar jij vind dan weer dat die wel en EasyJet niet een verband hebben met KLM. Dus weg is mijn argument.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 09:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik geef jou toch gelijk dat FlyBe wel gewoon kan?
Nee, ik stel dat ik niet kan vinden dat Easyjet en Norwegian ook een codesharingovereenkomst met KLM hebben, maar zodra een ander dat wel kan vinden wil ik wel geloven dat mensen door KLM in een Easyjet gezet worden.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 09:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar jij vind dan weer dat die wel en EasyJet niet een verband hebben met KLM. Dus weg is mijn argument.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 09:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik stel dat ik niet kan vinden dat Easyjet en Norwegian ook een codesharingovereenkomst met KLM hebben, maar zodra een ander dat wel kan vinden wil ik wel geloven dat mensen door KLM in een Easyjet gezet worden.
Ook zoiets idd, binnen Europa nog iets voor te zeggen maar ook een naaistreek gezien hun tarieven maar intercontinentaal dok je tegenwoordig ¤80 extra voor ruimbagage maar komen ze wel goedkoop uit bij de vergelijkingssites.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 10:38 schreef Folkwin het volgende:
Ik ben wel eens overgeboekt op een Lufthansa vlucht, ook geen partner van KLM. Maar qua service vergelijkbaar.
Norwegian vind is wel een low-cost carrier maar doordat er standaard geen ruim bagage bij zit (KLM ook niet meer) en voedsel en drankjes. Als KLM je op Norwegian boekt krijg je gewoon eten ed, want dan boeken ze een hogere klasse.
Ben trouwens ook wel eens door Norwegian op KLM omgeboekt.
Uiteindelijk is het doel van de luchtvaart maatschappij om je zo snel mogelijk op je eindbestemming te krijgen.
Dit. Anders is het weer gejank dat het allemaal te lang duurt en voor de luchtvaartmaatschappij is het ook hoe langer een vertraging duurt hoe meer er betaald moet worden natuurlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 10:38 schreef Folkwin het volgende:
Uiteindelijk is het doel van de luchtvaart maatschappij om je zo snel mogelijk op je eindbestemming te krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |