abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 oktober 2019 @ 12:14:38 #76
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189344439
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Het oogt als een stuurloos schip, alleen al om die reden zou je verwachten dat ze zo snel mogelijk die interim-functies willen vervullen. Zoiets tart ook aan de geloofwaardigheid van zo'n directie. Er is budget voor dus de eenvoudigste oplossing is gewoon iemand aanstellen. Geloof je nou echt dat helemaal niemand wil, of zou er wellicht iets anders spelen, iets wat wij en de immer kritische media niet weten?
Als je al zo lang zonder AD en TD zit is het niet meer ogen hoor, dan is het gewoon stuurloos.

Wat er achter de schermen afspeelt weet ik uiteraard niet maar het duurt allemaal wel erg lang.
pi_189344443
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik kan me de aarzeling van mogelijke AD's en TD's eigenlijk best voorstellen.

Als AD krijg je nogal een dossier in je schoot geworpen met het stadion. Los dat maar eens op. Als TD heb je nauwelijks geld om iets te doen, heb je te maken met een achterban die wel gewend is dat er in de top wordt meegespeeld en zich daar op instelt en heb je ook nog een jeugdtrainer rondlopen die zich met de transfers gaat bemoeien.

Stel, jij zou een TD moeten aanstellen. Wat zou jij dan voor toekomstperspectief schetsen voor de komende vijf jaar dat iemand denkt van 'ja, dat gaan we doen'?
Wat was destijds het toekomstperspectief van Van Geel of Gudde?
Er is grootschalig geïnvesteerd in jeugd en trainingscomplex, er staan zwarte cijfers (van de week bekend geworden) een gezond eigen vermogen, er loopt een redelijke selectie waarmee je als je een fatsoenlijke trainer voor de groep zet prima derde kunt worden. Genoeg aanknopingspunten om die uitdaging aan te gaan toch, wellicht niet voor iedereen. Maar laten we vooral de media napraten die doen alsof Feyenoord een terminaal patiëntje is dat allang is opgegeven.
blablablabla
  woensdag 9 oktober 2019 @ 12:17:57 #78
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189344472
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:15 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat was destijds het toekomstperspectief van Van Geel of Gudde?
Er is grootschalig geïnvesteerd in jeugd en trainingscomplex, er staan zwarte cijfers (van de week bekend geworden) een gezond eigen vermogen, er loopt een redelijke selectie waarmee je als je een fatsoenlijke trainer voor de groep zet prima derde kunt worden. Genoeg aanknopingspunten om die uitdaging aan te gaan toch, wellicht niet voor iedereen. Maar laten we vooral de media napraten die doen alsof Feyenoord een terminaal patiëntje is dat allang is opgegeven.
Feyenoord is zeker niet terminaal maar ligt wel al te lang aan het infuus, het lijkt wel of dat kampioenschap de club meer heeft terug geworpen dan vooruit, dat is wel vreemd.
  Moderator woensdag 9 oktober 2019 @ 12:18:19 #79
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189344479
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:15 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat was destijds het toekomstperspectief van Van Geel of Gudde?
Er is grootschalig geïnvesteerd in jeugd en trainingscomplex, er staan zwarte cijfers (van de week bekend geworden) een gezond eigen vermogen, er loopt een redelijke selectie waarmee je als je een fatsoenlijke trainer voor de groep zet prima derde kunt worden. Genoeg aanknopingspunten om die uitdaging aan te gaan toch, wellicht niet voor iedereen. Maar laten we vooral de media napraten die doen alsof Feyenoord een terminaal patiëntje is dat allang is opgegeven.
Nee joh, laten we dat niet doen. Feyenoord is een topclub en moet ieder jaar meedoen om een kampioenschap!!11!!1 Is toch een eer om voor die club te mogen spelen/werken. Mouwen opstropen. Gif. Gras opvretuh!!! JA TOG NIETTAN
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_189344486
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 11:45 schreef aTypisch het volgende:
Tijd voor Jorien, heeft dezelfde kapper als Stam. Dat kan niet misgaan.
Als hij zich weer met Feyenoord zou gaan bemoeien is wel in 1 klap dat hele stadiondossier opgelost.

En ik zou zo'n figuur heerlijk vinden, lekker weer een dictator.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 12:19:10 #81
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189344491
Schaamteloze copy van mijn post in dat andere feyenoord topic. geen poging tot trollen ik heb het beste voor met onze havenwerkers, maar wel mijn oprechte mening over een discussie, die hier wellicht ook van toepassing is.

-------------------------------

feyenoord zwakt elk jaar af, b garnituur ajax/psv is gewoon een stap vooruit en daar zitten echt nog wel eens verborgen pareltjes tussen die toch nog het licht zien. Iedereen snapt dat ajax en psv daar niet op kunnen wachten/hopen. maar een goede scout zou voor feyenoord echt wel de net niet speler eruit kunnen halen die dan nog steeds beter zijn dan wat er bij feyenoord rond loopt.
zo bedoel ik dat feyenoord een meer jaren plan moet gaan volgen ipv elk jaar maar hopeloos te roepen dat je voor het kampioenschap gaat, om vervolgens op 20 punten te eindigen van de top 2/3. (en dit jaar wellicht erger)

natuurlijk is deze werkwijze niet het beoogde plan wat ik bedoel, maar het is een mogelijkheid om de neerwaartse spiraal te doorbreken en goedkoop spelers bij de topclubs weg te halen waarmee je kan gaan bouwen aan zowel sportief als financiële mogelijkheden voor in de toekomst. Dan kan je op een gegeven moment eens gerichte aankopen gaan doen bij de subtoppers in europa om daar de mogelijkheden te bekijken, en daar de b-garnituur weg te plukken.

Als feyenoord door gaat zoals nu, dan gaat AZ ze structureel voorbij, want die hebben dit namelijk al wel gedaan en momenteel gewoon een veel beter plan en visie.

Zelfs sparta heeft dit door en is de samenwerking met ajax aan gegaan om zo een betere jeugdopleiding te creëren. Die gaan daar over een paar jaar ook de vruchten van plukken.

Het is te hopen voor Feyenoord dat ze tegen die tijd een oplossing hebben gevonden voor de neerwaartse spiraal waar ze zich in begeven, anders zie ik sparta DE club van rotterdam worden en gaat plek 9 (staan ze nu geloof ik) voor feyenoord eerder regel dan uitzondering zijn.

niet om mijzelf nu veren in de reet te steken, maar ik roep dit al sinds 2016, en mede dankzij het kampioenschap denken ze nog steeds dat de aanknoping met ajax/psv een kwestie van tijd is en dat het eerder pech is dat feyenoord nu even wat minder is.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189344493
quote:
9s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:18 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nee joh, laten we dat niet doen. Feyenoord is een topclub en moet ieder jaar meedoen om een kampioenschap!!11!!1 Is toch een eer om voor die club te mogen spelen/werken. Mouwen opstropen. Gif. Gras opvretuh!!! JA TOG NIETTAN
:') :') :')

Daar ga je weer met je melodramatische gejengel.
pi_189344499
quote:
19s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:19 schreef mokkiemok het volgende:
Schaamteloze copy van mijn post in dat andere feyenoord topic. geen poging tot trollen ik heb het beste voor met onze havenwerkers, maar wel mijn oprechte mening over een discussie, die hier wellicht ook van toepassing is.

feyenoord zwakt elk jaar af, b garnituur ajax/psv is gewoon een stap vooruit en daar zitten echt nog wel eens verborgen pareltjes tussen die toch nog het licht zien. Iedereen snapt dat ajax en psv daar niet op kunnen wachten/hopen. maar een goede scout zou voor feyenoord echt wel de net niet speler eruit kunnen halen die dan nog steeds beter zijn dan wat er bij feyenoord rond loopt.
zo bedoel ik dat feyenoord een meer jaren plan moet gaan volgen ipv elk jaar maar hopeloos te roepen dat je voor het kampioenschap gaat, om vervolgens op 20 punten te eindigen van de top 2/3. (en dit jaar wellicht erger)

natuurlijk is deze werkwijze niet het beoogde plan wat ik bedoel, maar het is een mogelijkheid om de neerwaartse spiraal te doorbreken en goedkoop spelers bij de topclubs weg te halen waarmee je kan gaan bouwen aan zowel sportief als financiële mogelijkheden voor in de toekomst. Dan kan je op een gegeven moment eens gerichte aankopen gaan doen bij de subtoppers in europa om daar de mogelijkheden te bekijken, en daar de b-garnituur weg te plukken.

Als feyenoord door gaat zoals nu, dan gaat AZ ze structureel voorbij, want die hebben dit namelijk al wel gedaan en momenteel gewoon een veel beter plan en visie.

Zelfs sparta heeft dit door en is de samenwerking met ajax aan gegaan om zo een betere jeugdopleiding te creëren. Die gaan daar over een paar jaar ook de vruchten van plukken.

Het is te hopen voor Feyenoord dat ze tegen die tijd een oplossing hebben gevonden voor de neerwaartse spiraal waar ze zich in begeven, anders zie ik sparta DE club van rotterdam worden en gaat plek 9 (staan ze nu geloof ik) voor feyenoord eerder regel dan uitzondering zijn.

niet om mijzelf nu veren in de reet te steken, maar ik roep dit al sinds 2016, en mede dankzij het kampioenschap denken ze nog steeds dat de aanknoping met ajax/psv een kwestie van tijd is en dat het eerder pech is dat feyenoord nu even wat minder is.
Niet gelezen.
pi_189344516
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als je al zo lang zonder AD en TD zit is het niet meer ogen hoor, dan is het gewoon stuurloos.

Wat er achter de schermen afspeelt weet ik uiteraard niet maar het duurt allemaal wel erg lang.
Het is oktober, die verhalen over Amerikaanse investeerders doken eind juli op. Valt dus wel mee.
Zou mij oprecht verbazen als ze echt geen ideeën hebben en er bewust voor blijven kiezen maar wat aan te kloten met drie interims zonder enig toekomstperspectief.
blablablabla
  woensdag 9 oktober 2019 @ 12:20:34 #85
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189344517
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Niet gelezen.
was ook niet voor jou, maar voor mensen die wel 3 woorden achter elkaar kunnen typen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189344538
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Niet gelezen.
Gestopt na de eerste alinea waarin hij claimt niet te willen trollen en vervolgens direct over havenwerkers begint.
blablablabla
  woensdag 9 oktober 2019 @ 12:22:50 #87
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189344544
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Gestopt na de eerste alinea waarin hij claimt niet te willen trollen en vervolgens direct over havenwerkers begint.
dat is een grapje ouwe reus, trollen is wel iets anders.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 12:23:24 #88
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189344552
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is oktober, die verhalen over Amerikaanse investeerders doken eind juli op. Valt dus wel mee.
Zou mij oprecht verbazen als ze echt geen ideeën hebben en er bewust voor blijven kiezen maar wat aan te kloten met drie interims zonder enig toekomstperspectief.
wat je zegt verhalen, echt iets concreets over welke partij het is heb ik nog niet gezien of klopt dat niet?
pi_189344558
quote:
9s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:18 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nee joh, laten we dat niet doen. Feyenoord is een topclub en moet ieder jaar meedoen om een kampioenschap!!11!!1 Is toch een eer om voor die club te mogen spelen/werken. Mouwen opstropen. Gif. Gras opvretuh!!! JA TOG NIETTAN
Zit ook nog wel aardig wat marge tussen op sterven na dood en gedoodverfde kampioenkandidaat.

Werkelijk niemand verwacht nog op dit moment dat je mee doet met PSV, laat staan Ajax. Prima moment om in te stappen dus.
blablablabla
pi_189344582
quote:
9s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:18 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nee joh, laten we dat niet doen. Feyenoord is een topclub en moet ieder jaar meedoen om een kampioenschap!!11!!1 Is toch een eer om voor die club te mogen spelen/werken. Mouwen opstropen. Gif. Gras opvretuh!!! JA TOG NIETTAN
je omschrijft hier voornamelijk jezelf

je schiet namelijk volledig uit je panty wanneer iemand hier zegt dat het niet veel beter wordt dan de selecties die Van Geel bij elkaar heeft gebracht met Gio aan het roer
pi_189344585
onlogod, misschien moet je gewoon effe het WoWtopique vol spammen ipv deze

het begint een beetje zielig te worden
pi_189344598
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat je zegt verhalen, echt iets concreets over welke partij het is heb ik nog niet gezien of klopt dat niet?
Klopt ja.
Maar dat is de enige legitieme reden die ik kan bedenken waarom ze niemand aanstellen, omdat ze het open willen houden.

Dat alle droomkandidaten afhaken zal allemaal wel, maar er is als je gaat zoeken heus wel iemand zo gek te krijgen voor een functie als TD, AD, of CD.
blablablabla
  Moderator woensdag 9 oktober 2019 @ 12:28:51 #93
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189344619
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:25 schreef aTypisch het volgende:

[..]

je omschrijft hier voornamelijk jezelf

je schiet namelijk volledig uit je panty wanneer iemand hier zegt dat het niet veel beter wordt dan de selecties die Van Geel bij elkaar heeft gebracht met Gio aan het roer
Eh, nee.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_189344620
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:15 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat was destijds het toekomstperspectief van Van Geel of Gudde?
Geen, maar Van Geel was Feyenoord-fan en vind dat soort projecten, waar eigenlijk niks kan, mooi. Daarom kwam hij ook. Hij kon toen toevallig Koeman aanstellen die ook een deukje had opgelopen, dus daar zou je dan nu ook op uit kunnen komen. Een TD met een Feyenoord-hart en een trainer die net gefaald heeft in het buitenland.

Leo Beenhakker en Frank de Boer, kom er maar in.

quote:
Er is grootschalig geïnvesteerd in jeugd en trainingscomplex, er staan zwarte cijfers (van de week bekend geworden) een gezond eigen vermogen, er loopt een redelijke selectie waarmee je als je een fatsoenlijke trainer voor de groep zet prima derde kunt worden. Genoeg aanknopingspunten om die uitdaging aan te gaan toch, wellicht niet voor iedereen. Maar laten we vooral de media napraten die doen alsof Feyenoord een terminaal patiëntje is dat allang is opgegeven.
Dus de clou is dat het je taak als TD is om de nieuwe trainer eruit te flikkeren, die nieuwe trainer moet dan best 3e kunnen worden, anders heb je de verkeerde aangesteld, en je moet maar hopen dat het nieuwe jeugd- en trainingscomplex binnen korte termijn spelers gaat leveren voor het eerste, want anders moet je in deze markt met een eigen vermogen van 25 miljoen euro spelers van dat niveau gaan zoeken.

Feyenoord is echt niet op sterven na dood hoor, maar ik snap wel dat mensen ernstige bedenkingen hebben om op dit moment in te stappen.

En volgens mij hebben ze ruim 5 miljoen euro verlies geleden dit boekjaar, dus zwarte cijfers weet ik ook niet zo zeker?

[ Bericht 5% gewijzigd door Ludachrist op 09-10-2019 12:34:20 ]
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_189344703
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Geen, maar Van Geel was Feyenoord-fan en vind dat soort projecten, waar eigenlijk niks kan, mooi. Daarom kwam hij ook.
[..]

Dus de clou is dat het je taak als TD is om de nieuwe trainer eruit te flikkeren, die nieuwe trainer moet dan best 3e kunnen worden, anders heb je de verkeerde aangesteld, en je moet maar hopen dat het nieuwe jeugd- en trainingscomplex binnen korte termijn spelers gaat leveren voor het eerste, want anders moet je in deze markt met een eigen vermogen van 25 miljoen euro spelers van dat niveau gaan zoeken.

Feyenoord is echt niet op sterven na dood hoor, maar ik snap wel dat mensen ernstige bedenkingen hebben om op dit moment in te stappen.
Ja het valt ook niet mee, bovendien afgewezen worden door Ferry de Haan en Joris Mathijsen. Logisch dat de media dan allerlei dingen gaan schrijven.

Maar kennelijk gloort er wel hoop aan het einde van de horizon:

quote:
Woordvoerder Raymond Salomon laat desgevraagd weten: ,,Aangezien de procedure om te komen tot de aanstelling van een nieuwe algemeen directeur nog niet volledig is afgerond, heeft Feyenoord commercieel directeur Mark Koevermans bij de bond opgegeven als ad interim CEO. Waardoor de lopende procedure om te komen tot een CEO de komende tijd weliswaar voortvarend maar ook zorgvuldig en weloverwogen kan plaatsvinden.’’
Nieuwe AD gaat op zoek naar een in zijn ogen geschikte TD (die weer een trainer zoekt) en CD. In elk geval de goede volgorde gehanteerd.
blablablabla
pi_189344734
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:28 schreef Ludachrist het volgende:

En volgens mij hebben ze ruim 5 miljoen euro verlies geleden dit boekjaar, dus zwarte cijfers weet ik ook niet zo zeker?
Maar wel een positief bedrijfsresultaat van een half miljoen, wat relevanter is aangezien er behoorlijk investeringen hebben plaatsgevonden.
blablablabla
pi_189344768
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:15 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat was destijds het toekomstperspectief van Van Geel of Gudde?
Er is grootschalig geïnvesteerd in jeugd en trainingscomplex, er staan zwarte cijfers (van de week bekend geworden) een gezond eigen vermogen, er loopt een redelijke selectie waarmee je als je een fatsoenlijke trainer voor de groep zet prima derde kunt worden. Genoeg aanknopingspunten om die uitdaging aan te gaan toch, wellicht niet voor iedereen. Maar laten we vooral de media napraten die doen alsof Feyenoord een terminaal patiëntje is dat allang is opgegeven.
Wat schets je nu ineens voor veel te rooskleurig beeld? :') Er worden nog zwarte cijfers geschreven maar dat gaat snel voorbij zijn als er niet verkocht gaat worden de komende jaren en de selectie is niet redelijk maar een samenraapseltje van versleten oude vedettes en middelmaat uit voorgaande jaren.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 12:49:52 #98
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189344881
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is oktober, die verhalen over Amerikaanse investeerders doken eind juli op. Valt dus wel mee.
Zou mij oprecht verbazen als ze echt geen ideeën hebben en er bewust voor blijven kiezen maar wat aan te kloten met drie interims zonder enig toekomstperspectief.
Dit lijkt mij ook erg sterk. Er speelt ongetwijfeld genoeg achter de schermen, maar het mag onderhand weleens naar buiten komen. Je kan ook weer niet te lang zonder een AD en TD zitten. Is wel lekker als die gasten ergens in januari/februari uiterlijk beginnen natuurlijk.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 12:54:59 #99
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189344940
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wat schets je nu ineens voor veel te rooskleurig beeld? :') Er worden nog zwarte cijfers geschreven maar dat gaat snel voorbij zijn als er niet verkocht gaat worden de komende jaren en de selectie is niet redelijk maar een samenraapseltje van versleten oude vedettes en middelmaat uit voorgaande jaren.
Wat zit jij nou altijd te doen alsof de selectie niets waard is joh, Krabbendam :') Jij kraamt zo ontzettend veel onzin uit. Dat is echt ongekend. In vrijwel elk topic.

Inb4 ‘mijn mening is realisme’ argument.
pi_189344971
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar wel een positief bedrijfsresultaat van een half miljoen, wat relevanter is aangezien er behoorlijk investeringen hebben plaatsgevonden.
Dat vind ik ook wel makkelijk. Een half miljoen positief bedrijfsresultaat is echt niet veel, de investeringen staan al meerdere jaren op de balans, de bedrijfslasten zijn (met uitzondering van vorig jaar) al jaren sneller aan het stijgen dan de omzet, je raakt ongeveer 20% eigen vermogen kwijt t.o.v. vorig jaar en volgend jaar verwachten ze wéér een negatief resultaat vanwege transfers.

Dat is dan misschien een net-aan-goed bedrijfsresultaat, maar echt heel overtuigend ziet het er ook niet uit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')