abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189332187
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 16:29 schreef Allures het volgende:

[..]

Echt dit
Ik heb van de zomer nog een paar maanden met iemand gedate waar het voor mij hier op stuk liep. Als ik niet kon moest hij altijd benadrukken hoe jammer en steeds vragen of het toch niet anders kon. Hij hing alles op aan mij. En ik was echt verliefd op hem maar hij draaide echt elke vlinder de nek om met dat gedrag. Ook meerdere malen uitgesproken maar hij kon het niet laten om het toch steeds uit te spreken
Zo onzelfstandige en zo. Ik wil een aanvulling zijn op je leven. Niet de invulling van je leven
Amen _O_ _O_
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 16:59:54 #152
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189332662
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 16:24 schreef M1stral het volgende:

[..]

Concessies doen. Serieus?

Ik doe dat al amper en zeker niet omdat een date dat van mij verwacht. Waarom je leven niet gewoon leiden zoals je doorgaans doet en de ander inpassen de momenten dat je daadwerkelijk tijd hebt, in plaats van altijd maar tijd maken voor de ander. Je leert elkaar net kennen en met zo’n mentaliteit maak je zo’n date al direct het belangrijkste van je eigen wereldje. Niet heel erg aantrekkelijk.
Waarom nou meteen van het ene extreme naar de andere gaan? Want nergens heb ik het erover om meteen je date de belangrijkste te maken.
pi_189332727
Maar dat doe je dan wel als je dingen af gaat zeggen
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 17:19:37 #154
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189332981
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 16:59 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Waarom nou meteen van het ene extreme naar de andere gaan? Want nergens heb ik het erover om meteen je date de belangrijkste te maken.
Ik citeer voor het gemak maar even uit je eigen post (#125):

quote:
Omdat jij niet date met het doel er een relatie aan over te houden, dan liggen prioriteiten sowieso al heel anders. Zoals ik al zei, concessies doen hoort erbij.
Daar insinueer je toch aardig dat daten een prioriteit is. Immers liggen die prioriteiten sowieso heel anders wanneer je niet date met het doel een relatie er aan over te houden.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189333026
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 12:31 schreef dop het volgende:

[..]

Ja, maar je deed zo je best, om te verklaren dat je aan mijn eisen voldoet :)
Je bent goed zoals je bent, ook als je niet aan mijn eisen voldoet. ;)
Haha mooi is dat.

Nou dan maar daten dus.
Ik voorzie mooie gesprekken _O-
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 18:05:10 #156
545 dop
:copyright: dop
pi_189333586
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 17:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Haha mooi is dat.

Nou dan maar daten dus.
Ik voorzie mooie gesprekken _O-
Vast en zeker.
Maar serieus, de grond houding ik ben okay en mag zijn wie ik ben, is wat mij betreft heel belangrijk. (Natuurlijk lukt dat niet overal en altijd, maar dan altijd het signaal om terug naar jezelf te gaan)
Ik zie hier toch regelmatig dingen voor bij komen dat ik denk blijf bij jezelf, en je eigen verlangens.
Als een ander daar niet bij past of aan voldoet kun je gewoon allebei okay zijn met jezelf, en de conclusie trekken dat de ander niet past.
Verschillende ideeën en verlangens betekent, niet compatibel. Het betekent niet dat er iemand dan niet okay is.
Het hoeft dus niet afgereageert te worden of veroordeeld.

En @Uhmmie, was ik vrijgezel zou ik je daten, ondanks die kleine tattoo.
Volgens mij ben je een fijne dame 😘.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_189333715
Nog jongens O+ O+ wat een liefde zo ineens in dit topic O+
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 18:20:08 #158
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189333758
Ik breng de haat wel ;)
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189333917
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 18:20 schreef M1stral het volgende:
Ik breng de haat wel ;)
Nou, niet persoonlijk naar jou toe hoor, maar soms is dit topic zo vermoeiend. Iedereen loopt maar op elkaar te bitchen met “jij zegt dit” en “jij zegt dat”. Waar gaat het in hemelsnaam over... als het nou nog een leuke discussie is, maar sommige mensen lijken er vooral op uit te zijn om elkaar af te zeiken om niks.
Sarcasme. Herken het.
pi_189333925
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 18:20 schreef M1stral het volgende:
Ik breng de haat wel ;)
kom maar door ;)
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 23:00:46 #161
263417 Keyos
Like a Boss
pi_189339077
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 16:24 schreef M1stral het volgende:

[..]

Concessies doen. Serieus?

Ik doe dat al amper en zeker niet omdat een date dat van mij verwacht. Waarom je leven niet gewoon leiden zoals je doorgaans doet en de ander inpassen de momenten dat je daadwerkelijk tijd hebt, in plaats van altijd maar tijd maken voor de ander. Je leert elkaar net kennen en met zo’n mentaliteit maak je zo’n date al direct het belangrijkste van je eigen wereldje. Niet heel erg aantrekkelijk.
Yep, en die ander voelt vast en zeker ook wel aan dat je nu al door je knietjes gaat waardoor het alleen maar afstotend gaat werken (bij de meeste verwacht ik iig). Je wilt bij je date nog wel wat te veroveren hebben ipv al voorafgaande de date het gevoel te hebben dat je alleen maar een ‘ja’ hoeft te knikken om alles bij die persoon gedaan te krijgen. Dan val je bij de meeste dating-partners gewoon af wanneer je zo bent.

Vanavond ook een gesprek met een date (die deze week moet gaan plaatsvinden) afgekapt omdat ik wat anders ging doen dan met m’n mobiel bezig zijn. Heel stom eigenlijk maar je wil de ander niet nu al het gevoel geven dat je heel de avond niets beters te doen hebt dan met haar appen, ook al wil je dat misschien wel (al heb ik sowieso een hekel aan appen dus ik zit er niet te lang op te wachten).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_189339357
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 23:00 schreef Keyos het volgende:

[..]

Yep, en die ander voelt vast en zeker ook wel aan dat je nu al door je knietjes gaat waardoor het alleen maar afstotend gaat werken (bij de meeste verwacht ik iig). Je wilt bij je date nog wel wat te veroveren hebben ipv al voorafgaande de date het gevoel te hebben dat je alleen maar een ‘ja’ hoeft te knikken om alles bij die persoon gedaan te krijgen. Dan val je bij de meeste dating-partners gewoon af wanneer je zo bent.

Vanavond ook een gesprek met een date (die deze week moet gaan plaatsvinden) afgekapt omdat ik wat anders ging doen dan met m’n mobiel bezig zijn. Heel stom eigenlijk maar je wil de ander niet nu al het gevoel geven dat je heel de avond niets beters te doen hebt dan met haar appen, ook al wil je dat misschien wel (al heb ik sowieso een hekel aan appen dus ik zit er niet te lang op te wachten).
Maar waarom die persoon geen aandacht geven, ik snap dat niet. Als je iemand leuk vind en je wilt die persoon beter leren kennen, wat is er dan mis om te gaan appen en aandacht geven? Die persoon heeft toch je interesse gewekt, ik vind het zelf eigenlijk best raar dat je dan de indruk wil wekken dat je beetje onverschillig wilt zijn.

Vind je zelf ook niet leuk als iemand oprecht met jou wil praten? Er is een verschil tussen te snel van stapel lopen en leuk praten om elkaar te leren kennen.

Ik vind juist iemand die je leuk vind, moet je ook het gevoel geven dat diegene het waard is (je tijd).

[ Bericht 3% gewijzigd door Borrelnootje00 op 08-10-2019 23:24:57 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 23:28:27 #163
263417 Keyos
Like a Boss
pi_189339491
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 23:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Maar waarom die persoon geen aandacht geven, ik snap dat niet. Als je iemand leuk vind en je wilt die persoon beter leren kennen, wat is er dan mis om te gaan appen en aandacht geven? Die persoon heeft toch je interesse gewekt, ik vind het zelf eigenlijk best raar dat je dan de indruk wil wekken dat je beetje onverschillig wilt zijn.

Vind je zelf ook niet leuk als iemand oprecht met jou wil praten? Er is een verschil tussen te snel van stapel lopen en leuk praten om elkaar te leren kennen.

Ik vind juist iemand die je leuk vind, moet je ook het gevoel geven dat diegene het waard is (je tijd).

Tuurlijk, zonder tijd erin te investeren heb je over het algemeen niet door of er voldoende chemie is om op date te gaan. De meeste mensen gaan immers niet op date na nog geen 10 zinnen te hebben uitgewisseld. Maar het is ook iets anders als je vervolgens hele avonden door gaat appen en de ander de indruk geeft dat je nooit wat anders te doen hebt. Je moet wel een beetje interessant en mysterieus blijven en niet gelijk all-in gaan.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_189339527
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 23:28 schreef Keyos het volgende:

[..]

Tuurlijk, zonder tijd erin te investeren heb je over het algemeen niet door of er voldoende chemie is om op date te gaan. De meeste mensen gaan immers niet op date na nog geen 10 zinnen te hebben uitgewisseld. Maar het is ook iets anders als je vervolgens hele avonden door gaat appen en de ander de indruk geeft dat je nooit wat anders te doen hebt. Je moet wel een beetje interessant en mysterieus blijven en niet gelijk all-in gaan.
Ik wou altijd juist graag praten met iemand die ik leuk vond, kon er geen genoeg van krijgen.

Maarja ik snap wat je bedoelt. Maar vind wel dat jezelf niet moet laten tegen om miss niet wanhopig over te komen.. je gooit niet meteen alles op tafel :P Maar zelfs dan dan heb je niks te doen, wat maakt het uit? :P
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 23:38:14 #165
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189339618
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 23:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Iemand tijd en aandacht geven is wel het andere uiterste ten opzichte van je hele leven on hold zetten voor een date. Daar wordt vooral over gevallen.
Blog
pi_189339635
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 23:38 schreef M1stral het volgende:

[..]

Iemand tijd en aandacht geven is wel het andere uiterste ten opzichte van je hele leven on hold zetten voor een date. Daar wordt vooral over gevallen.
Ja had ik gelezen. Dat begreep ik, wou dat gewoon even toelichten.
pi_189339648
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 23:28 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ligt heel erg aan de persoon. Heb veel dates gehad waarbij het appcontact een beetje geforceerd was maar als je echt een wauw-gevoel hebt bij een persoon dan gaat het bijna vanzelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2019 23:40:46 ]
pi_189339683
Update: ze komt morgen. Van 14 dagen naar 48 uur :'). Uiteraard kan er ook na de tweede date iets veranderen, maar ze vond het dus leuk en blijft interesse houden.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 23:47:22 #169
263417 Keyos
Like a Boss
pi_189339702
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 23:40 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ligt heel erg aan de persoon. Heb veel dates gehad waarbij het appcontact een beetje geforceerd was maar als je echt een wauw-gevoel hebt bij een persoon dan gaat het bijna vanzelf.
Tuurlijk, maar dan moet je wel beide een app-persoon ervoor zijn. Ik gebruik de App écht alleen puur om af te spreken. Heb er voor de rest best een hekel aan en gebruik het alleen maar functioneel. Genoeg leuke dates meegemaakt waar het op op de app een beetje geforceerd koetjes-en kalfjes was maar waar het vervolgens op de date een lange nacht is geworden.
pi_189339755
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 23:47 schreef Keyos het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar dan moet je wel beide een app-persoon ervoor zijn. Ik gebruik de App écht alleen puur om af te spreken. Heb er voor de rest best een hekel aan en gebruik het alleen maar functioneel. Genoeg leuke dates meegemaakt waar het op op de app een beetje geforceerd koetjes-en kalfjes was maar waar het vervolgens op de date een lange nacht is geworden.
ja ik denk misschien onterecht als de app ook zo is dan in real life ook en vaak kap ik dan gesprekken af. Maar misschien zit ik daar dus naast.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 23:57:36 #171
263417 Keyos
Like a Boss
pi_189339796
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 23:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

ja ik denk misschien onterecht als de app ook zo is dan in real life ook en vaak kap ik dan gesprekken af. Maar misschien zit ik daar dus naast.
Maybe, maar als je ziet hoe serieus sommige mensen zichzelf nemen op de app terwijl ikzelf (en jij volgens mij ook) juist wat meer van de zwarte niet-gepaste humor en opmerkingen zijn dan heb je al genoeg gezien of een date met die persoon wel of niet gaat werken xD
pi_189339818
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 23:57 schreef Keyos het volgende:

[..]

Maybe, maar als je ziet hoe serieus sommige mensen zichzelf nemen op de app terwijl ikzelf (en jij volgens mij ook) juist wat meer van de zwarte niet-gepaste humor en opmerkingen zijn dan heb je al genoeg gezien of een date met die persoon wel of niet gaat werken xD
Ja hele serieuze gesprekken zonder ook maar 1 grap hou k niet vol nee :P
pi_189340089
Volgens mij heb ik een catfish te pakken :')

1 foto. Behoorlijk aantrekkelijk, 41 maar praat als een puisterige puber van 16 _O-
  woensdag 9 oktober 2019 @ 00:44:53 #174
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189340152
Ik denk dat ik de datingapps maar even laat voor wat het is. Tindermoeheid slaat hier toe. Ga wel clubs en kroegen onveilig maken ofzo, who’s with me?
Blog
pi_189340163
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 00:44 schreef M1stral het volgende:
Ik denk dat ik de datingapps maar even laat voor wat het is. Tindermoeheid slaat hier toe. Ga wel clubs en kroegen onveilig maken ofzo, who’s with me?
Hiero :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')