abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 14 oktober 2019 @ 09:46:18 #51
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_189425674
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 05:02 schreef jaco het volgende:
Ik ben het ook met je eens. Daar komt nog eens bij dat allerlei toevalligheden je persoonlijke ervaring bepalen. Je kunt bijvoorbeeld net in een nieuw toestel zitten van een slechte maatschappij. Of een urenlange vertraging meemaken bij een goed bekend staande maatschappij.
Mwoah, als het sec om van A naar B te reizen gaat, volg ik je wel. Het zit hem wat mij betreft juist in de wijze van afhandelen als het niet geheel volgens plan verloopt. Wat dat betreft heb ik juist ontzettend goede ervaringen met Cathay, Malaysian, Avianca, BA en KLM en voelde ik me aan mijn lot overgelaten door TAP en United Airlines. Vandaar dat ik niet meer boek bij die laatste twee.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_189428145
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 21:54 schreef Mylene het volgende:
Singapore Airlines met stip.
Voor mij ook. Het totale product is gepolijst, alhoewel ik de ochtendvlucht vanuit Amsterdam niet ideaal vind.

Qatar vond ik ook goed, alleen zit de dreamliner wel erg krap.
pi_189441516
Zie niet zo'n groot verschil tussen de maatschappijen behalve natuurlijk als je een KLM gaat vergelijken met een Ryanair.

Lufthansa bijvoorbeeld is wat mij betreft niet veel anders dan KLM, behalve dat ze echt slecht voedsel hebben (zelfde voedsel als wat je 15 jaar geleden kreeg met een koud oneetbaar broodje erbij. Andere maatschappijen zijn daar wel in vooruit gegaan).

Verder beetje geluk hebben qua vliegtuig, medepassagiers en misschien klein verschil in website/app om te boeken/inchecken.
Eerst denken, dan typen
pi_189442096
Aangezien we best vaak naar de USA zijn geweest en dit jaar naar zuid afrika hebben we nooit met een Qatar, Singapore Airlines, Ermirates gevlogen maar wel met Airberlin, veel met KLM en Britisch airways/American Airlines,

ook een keertje met Cathay gevlogen naar Bali, dat was allemaal prima.

voor de korte europese vluchten veel Ryanair gevlogen en Transavia, je weet dat het budget is gewoon even een paar uurtjes van A naar B.

KLM blijft onze favoriet, gewoon prima geregeld altijd, erg behulpzaam zelfs al hebben we zelf wat fout gedaan tijdens een boeking, wel jammer van de vaak oudere toestellen.

BA/AA vlieg ik liever niet meer, logistiek ( mijn vrouw kan niet lopen dus we kunnen niet zomaar boarden en het vereist wat extra planning ook door de luchtvaarmaatschappij ) en de hele ervaring was ruk.

volgend jaar vliegen we met Emirates en Qantas ik ben benieuwd of dat nou veel "beter" is dan KLM.

[ Bericht 6% gewijzigd door Predator40 op 15-10-2019 11:58:21 ]
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')