abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 oktober 2019 @ 14:47:45 #1
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_189314872
Ok, mijn neef en zijn Hindoestaanse vrouw zijn al jaren getrouwd en hebben een mooi huis, goede banen en 2 prachtige kinderen. De vrouw nadert de 40 en voelde ineens de drang om zich spiritueel te ontwikkelen via heeling sessies, yoga en meditatie. Op zich iets mis mee lijkt me.

Maar nu komt het, sinds 2 maanden is ze als een blad aan een boom veranderd, leeft in een soort van cocon en zweeft op aarde. Zit ook de gehele dag te appen met iemand en vertoont geheimzinnig gedrag. Mijn neef is dit natuurlijk opgevallen en voelt zich compleet buitengesloten door zijn eigen vrouw. Heeft haar meerdere malen geconfronteerd met dit gedrag en uiteindelijk kwam het hoge woord eruit; ze heeft haar tweelingziel gevonden.

Ik heb zeer goed contact met mijn neef en vind het ronduit belachelijk hoe zijn vrouw zich gedraagt. Ik had nog nooit van een tweelingziel gehoord en ben me daarin eens gaan verdiepen.

WTF? Hele webpagina's vol over dit onderwerp. Allemaal van die bepaalde sites die een hoger doel na streven. Ik vraag me dan altijd af waar dat hoge doel uiteindelijk toe leidt, maar ok.

Ben ik nou de enige die dit fenomeen een ontzettend romantisch en idealistisch gezever vind? Werd er werkelijk onpasselijk van - die mensen die zich ver verheven voelen boven de rest en de werkelijk ware liefde vinden en zich zeer bijzonder vinden blijkbaar. Op een enkele site na, die een kritisch geluid t.a.v. dit onderwerp gaven, alleen maar blablabla, hoger doel, ultieme universele liefde, etc. Hype, net zoals al die goeroe's die er verborgen agenda's op na hielden?

Afijn, mijn neef en indirect ik ook zitten hiermee flink in hun maag en vragen zich af hoe dit gaat eindigen. Zijn vrouw vertoont gedrag alsof ze op een andere planeet vertoeft. Ik hoop voor mijn neef niet in een relatiebreuk maar vrees het ergste
"Hoka Hey!"
  maandag 7 oktober 2019 @ 14:51:11 #2
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_189314928
Klinkt als een kutsmoes on haar emotionele overspel goed te praten. Ja schat, ik kan er ook niks aan doen, het is het lot! Pleit haar vrij van enige verantwoordelijkheid ( in haar hoofd)
  maandag 7 oktober 2019 @ 14:51:54 #3
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_189314936
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:51 schreef herverwijderd het volgende:
Klinkt als een kutsmoes on haar emotionele overspel goed te praten. Ja schat, ik kan er ook niks aan doen, het is het lot! Pleit haar vrij van enige verantwoordelijkheid ( in haar hoofd)
Aha, ik vermoed echter niet alleen emotioneel overspel!
"Hoka Hey!"
  Moderator maandag 7 oktober 2019 @ 14:53:25 #4
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_189314957
Zo gek is dat niet. Ik heb ook een tweelingziel. Een vrouw van een jaar of 40
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_189314964
Emotionele supersymmetrie staat gelijk aan buiten de deur neuken, als je het mij vraagt :@
-nee-
  maandag 7 oktober 2019 @ 14:54:52 #6
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_189314976
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:54 schreef Marsenal het volgende:
Emotionele supersymmetrie staat gelijk aan buiten de deur neuken, als je het mij vraagt :@
Maar dan wel op een spiritueel level he
"Hoka Hey!"
  maandag 7 oktober 2019 @ 15:25:23 #7
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_189315359
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:54 schreef matspontius het volgende:

[..]

Maar dan wel op een spiritueel level he
haar tweelingziel penetreert uiteraard alleen haar chakras met zijn astrale penis, verder gaat het niet.
pi_189316141
Volgens mij gewoon een poging om een verliefdheid een superieur/spiritueel tintje te geven.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 05:33:13 #9
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189341120
Geen idee waarom mijn reactie is verwijderd, maar tweelingen hebben doorgaans geen seksuele relatie. Dat heb je dus ook niet met je tweelingziel, dat voelt meer als een broer of zus met wie je je hele leven al samen bent. Als je al jaloers bent op broers en zussen van je partner omdat ze zo "intiem" zijn dan moet je eens bij jezelf nagaan waar je mee bezig bent.

Hoe Hindoestaans en religieus spiritueel is die neef? Heb zomaar het idee dat het een nuchtere Hollander is bij wie zijn vrouw haar spirituele ei niet kwijt kan. Logisch dat ze haar heil dan bij een ander gaat zoeken voor een voor haar zeer belangrijke spirituele ontwikkeling, een geestelijk ontwaken, en vermoedelijk ook terugkeer naar/intensivering van de Hindoestaanse roots. Als de neef daar niet over kan meepraten, daarbij niet dezelfde gevoelens heeft, natúúrlijk ga je dan naar je "tweelingziel" - bij wie moet je anders aankloppen als dat bij je partner en familie niet kan?
Als het gewoon een goed huwelijk is kan dat geen kwaad. Als je vrouw heel enthousiast is over een nieuw dieet en spinning en daarover veel met een vriendin in contact is die dat ook doet, hoef je niet voor je huwelijk te vrezen. Alleen gaat het hier over een spiritueel dieet en oefening.

Natuurlijk kan er overspel van komen. Dat ligt niet aan het fenomeen tweelingziel - dan is die vrouw bewust of onbewust op zoek gegaan naar een ander omdat er al iets in het huwelijk mis was.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 05:42:54 #10
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189341165
Zelfde idee, andere taal: TRU / Bestaan soulmates?
  woensdag 9 oktober 2019 @ 23:22:03 #11
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_189356637
Waar leidt die spirituele ontwikkeling en het geestelijk ontwaken uiteindelijk? En svp een beetje een realistisch doel, niet van dat vage
"Hoka Hey!"
  woensdag 9 oktober 2019 @ 23:31:25 #12
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189356785
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 23:22 schreef matspontius het volgende:
Waar leidt die spirituele ontwikkeling en het geestelijk ontwaken uiteindelijk? En svp een beetje een realistisch doel, niet van dat vage
Moet het ergens toe leiden? En waarom zou het doel realistisch moeten zijn? Voor veel mensen is het spirituele/geestelijke juist iets om te beseffen dat er meer is in het leven dan het nastreven van doelen, ratio, realisme.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 05:59:23 #13
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_189358172
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 23:31 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Moet het ergens toe leiden? En waarom zou het doel realistisch moeten zijn? Voor veel mensen is het spirituele/geestelijke juist iets om te beseffen dat er meer is in het leven dan het nastreven van doelen, ratio, realisme.
Er is meer in het leven, leg uit?


Mijn neef wordt zeer kil behandeld en benaderd en zijn vrouw is als een ijskonijn. Is spiritueel ontwaakt naar eigen zeggen en leeft volledig in haar eigen wereld. Ze sluit mijn neef volledig buiten. Ik was er gisteravond en de kilte was duidelijk merkbaar, zelfs voor mij als buitenstaander. Volgens mijn neef wil ze er ook niets over kwijt en doet ze geheimzinnig.

Dat kan toch niet de bedoeling zijn van deze spirituele ontwikkeling? Klinkt niet erg karma en zo .... Rasechte, nuchtere Hollander inderdaad
"Hoka Hey!"
  donderdag 10 oktober 2019 @ 06:17:08 #14
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189358217
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 05:59 schreef matspontius het volgende:

[..]

Er is meer in het leven, leg uit?
Meer in het leven dan... niet selectief quoten.
Het gaat om bezinning, genieten, intenser ervaren, jezelf aanvaarden, verbondenheid met de omgeving, etc etc

quote:
Mijn neef wordt zeer kil behandeld en benaderd en zijn vrouw is als een ijskonijn. Is spiritueel ontwaakt naar eigen zeggen en leeft volledig in haar eigen wereld. Ze sluit mijn neef volledig buiten. Ik was er gisteravond en de kilte was duidelijk merkbaar, zelfs voor mij als buitenstaander. Volgens mijn neef wil ze er ook niets over kwijt en doet ze geheimzinnig.

Dat kan toch niet de bedoeling zijn van deze spirituele ontwikkeling? Klinkt niet erg karma en zo .... Rasechte, nuchtere Hollander inderdaad
Ik ken je neef en zijn vrouw niet, maar als zij enthousiast Hindoestaanse roots aan het (her)ontdekken is, inclusief religie, en zij dat belangrijk vindt, en hij vindt dat allemaal onzin en wordt vervolgens jaloers op degene die de vrouw daarbij wel steunt, ja, dan roep je dat wel over jezelf af. Lijkt me dat je neef nogal respectloos is tegenover zijn vrouw, vermoedelijk door angst gedreven: ze heeft iets gevonden waarop hij totaal geen grip heeft.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 07:38:08 #15
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_189358575
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 06:17 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Meer in het leven dan... niet selectief quoten.
Het gaat om bezinning, genieten, intenser ervaren, jezelf aanvaarden, verbondenheid met de omgeving, etc etc
[..]

Ik ken je neef en zijn vrouw niet, maar als zij enthousiast Hindoestaanse roots aan het (her)ontdekken is, inclusief religie, en zij dat belangrijk vindt, en hij vindt dat allemaal onzin en wordt vervolgens jaloers op degene die de vrouw daarbij wel steunt, ja, dan roep je dat wel over jezelf af. Lijkt me dat je neef nogal respectloos is tegenover zijn vrouw, vermoedelijk door angst gedreven: ze heeft iets gevonden waarop hij totaal geen grip heeft.
Over oordelen gesproken, sorry hoor. Hoe kan jij dat op afstand bepalen? Volgens mij is mijn neef R.K. en wel enigszins spiritueel op zijn manier. Hij weet gewoon niets van deze cultuur. Ik heb met hem gesproken en hij zei dat hij juist respect heeft voor zijn vrouw dat ze dit doet. Maar omdat ze zo geheimzinnig over allerlei zaken doet roept dat bij hem vraagtekens en denk ik jalousie op. Niet zo gek lijkt me. Hoe zou jij het vinden als je vrouw continu op whatsapp zit, ook s'nachts, zich volledig afsluit en je volledig negeert. Ze kan daar toch gewoon open over zijn - nu lijkt het er verdacht veel op of ze iets te verbergen heeft. Sinds kort heeft ze blijkbaar ook wachtwoorden geplaatst op haar chromebook en telefoon, voorheen had ze dat niet.

Ik heb wel met mijn neef te doen want hij zit helemaal kapot en dit verdient hij echt niet.

Oh ja, wat ook enorm opvalt. Ze was altijd (veel) te dik, in korte tijd is ze extreem afgevallen en ze ziet er echt aantrekkelijk en sexy uit, zoals vroeger. Daar heeft ze eerder nooit aandacht aan besteed.

[ Bericht 3% gewijzigd door matspontius op 10-10-2019 07:44:10 ]
"Hoka Hey!"
  donderdag 10 oktober 2019 @ 07:58:55 #16
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189358769
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 07:38 schreef matspontius het volgende:

[..]

Over oordelen gesproken, sorry hoor. Hoe kan jij dat op afstand bepalen? Volgens mij is mijn neef R.K. en wel enigszins spiritueel op zijn manier. Hij weet gewoon niets van deze cultuur. Ik heb met hem gesproken en hij zei dat hij juist respect heeft voor zijn vrouw dat ze dit doet. Maar omdat ze zo geheimzinnig over allerlei zaken doet roept dat bij hem vraagtekens en denk ik jalousie op. Niet zo gek lijkt me. Hoe zou jij het vinden als je vrouw continu op whatsapp zit, ook s'nachts, zich volledig afsluit en je volledig negeert. Ze kan daar toch gewoon open over zijn - nu lijkt het er verdacht veel op of ze iets te verbergen heeft. Sinds kort heeft ze blijkbaar ook wachtwoorden geplaatst op haar chromebook en telefoon, voorheen had ze dat niet.

Ik heb wel met mijn neef te doen want hij zit helemaal kapot en dit verdient hij echt niet.

Oh ja, wat ook enorm opvalt. Ze was altijd (veel) te dik, in korte tijd is ze extreem afgevallen en ze ziet er echt aantrekkelijk en sexy uit, zoals vroeger. Daar heeft ze eerder nooit aandacht aan besteed.
Je plaatst dit in TRU, niet in R&P. Ik denk dat het in eerete instantie niks met spiritueel ontwaken heeft te maken dat ze zich vreemd gedraagt. Dat is gewoon een excuus om te erkennen dat de relatie op een dood eind zit, en zíj heeft een nieuwe invulling gevonden.
Maar je neef is een idioot dat hij trouwt met een vrouw uit een cultuur waar hij gewoon niets van weet. Dan liggen misverstanden voor de hand.

Hoe zou ik het vinden... dat boeit niet echt, ik ga in elk geval géén topic in TRU openen over een bovennatuurlijk fenomeen ("tweelingzielen") om vervolgens te roepen dat het slechts een manier is om vreemdgaan goed te praten.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 08:03:01 #17
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_189358807
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 07:58 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Je plaatst dit in TRU, niet in R&P. Ik denk dat het in eerete instantie niks met spiritueel ontwaken heeft te maken dat ze zich vreemd gedraagt. Dat is gewoon een excuus om te erkennen dat de relatie op een dood eind zit, en zíj heeft een nieuwe invulling gevonden.
Maar je neef is een idioot dat hij trouwt met een vrouw uit een cultuur waar hij gewoon niets van weet. Dan liggen misverstanden voor de hand.

Hoe zou ik het vinden... dat boeit niet echt, ik ga in elk geval géén topic in TRU openen over een bovennatuurlijk fenomeen ("tweelingzielen") om vervolgens te roepen dat het slechts een manier is om vreemdgaan goed te praten.
Ah, een kritische noot over bovennatuurlijke verschijnselen is niet gepast begrijp ik? Laat ik de bom dan maar droppen - dat hoogdravende en hautaine tweelingziel gewauwel is slechts een illusie en een houvast voor onzekere en makkelijk beinvloedbare mensen

Waarom noem je mijn neef een idioot? Niet bepaald respectvol wel?
"Hoka Hey!"
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 08:13:38 #18
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_189358891
Iets zegt me dat TS zelf de "neef" is
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 08:16:19 #19
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189358918
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 08:03 schreef matspontius het volgende:

[..]

Ah, een kritische noot over bovennatuurlijke verschijnselen is niet gepast begrijp ik? Laat ik de bom dan maar droppen - dat hoogdravende en hautaine tweelingziel gewauwel is slechts een illusie en een houvast voor onzekere en makkelijk beinvloedbare mensen

Waarom noem je mijn neef een idioot? Niet bepaald respectvol wel?
Lees de regels van TRU. Troll.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 08:16:35 #20
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189358921
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 08:13 schreef Plompzakker het volgende:
Iets zegt me dat TS zelf de "neef" is
Dat idee had ik ook al }:|
  donderdag 10 oktober 2019 @ 08:25:07 #21
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_189359028
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 08:16 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Lees de regels van TRU. Troll.
Ga lekker in je chakra emmeren. Ik wacht wel op reacties van enig niveau, als ze nog komen ...
"Hoka Hey!"
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 08:30:36 #22
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_189359085
Waarom neem je zelf niet ook gewoon een tweelingziel?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 17:47:05 #23
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189366655
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 08:25 schreef matspontius het volgende:

[..]

Ga lekker in je chakra emmeren. Ik wacht wel op reacties van enig niveau, als ze nog komen ...
Als je met een gestrekt been TRU binnenkomt: natuurlijk niet.
pi_189376265
Lekker toch ik heb er wel 10!
:Y) :P
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  maandag 21 oktober 2019 @ 01:39:43 #25
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189541445
Ik zou meerlingenzielen willen stellen zelfs. We komen allemaal vanaf dezelfde bron toch, dus zijn we allemaal verbonden. Niks mis mee.
pi_189560016
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 08:25 schreef matspontius het volgende:

[..]

Ga lekker in je chakra emmeren. Ik wacht wel op reacties van enig niveau, als ze nog komen ...
Wat is je probleem?
pi_189560038
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:47 schreef matspontius het volgende:
Ok, mijn neef en zijn Hindoestaanse vrouw zijn al jaren getrouwd en hebben een mooi huis, goede banen en 2 prachtige kinderen. De vrouw nadert de 40 en voelde ineens de drang om zich spiritueel te ontwikkelen via heeling sessies, yoga en meditatie. Op zich iets mis mee lijkt me.

Maar nu komt het, sinds 2 maanden is ze als een blad aan een boom veranderd, leeft in een soort van cocon en zweeft op aarde. Zit ook de gehele dag te appen met iemand en vertoont geheimzinnig gedrag. Mijn neef is dit natuurlijk opgevallen en voelt zich compleet buitengesloten door zijn eigen vrouw. Heeft haar meerdere malen geconfronteerd met dit gedrag en uiteindelijk kwam het hoge woord eruit; ze heeft haar tweelingziel gevonden.

Ik heb zeer goed contact met mijn neef en vind het ronduit belachelijk hoe zijn vrouw zich gedraagt. Ik had nog nooit van een tweelingziel gehoord en ben me daarin eens gaan verdiepen.

WTF? Hele webpagina's vol over dit onderwerp. Allemaal van die bepaalde sites die een hoger doel na streven. Ik vraag me dan altijd af waar dat hoge doel uiteindelijk toe leidt, maar ok.

Ben ik nou de enige die dit fenomeen een ontzettend romantisch en idealistisch gezever vind? Werd er werkelijk onpasselijk van - die mensen die zich ver verheven voelen boven de rest en de werkelijk ware liefde vinden en zich zeer bijzonder vinden blijkbaar. Op een enkele site na, die een kritisch geluid t.a.v. dit onderwerp gaven, alleen maar blablabla, hoger doel, ultieme universele liefde, etc. Hype, net zoals al die goeroe's die er verborgen agenda's op na hielden?

Afijn, mijn neef en indirect ik ook zitten hiermee flink in hun maag en vragen zich af hoe dit gaat eindigen. Zijn vrouw vertoont gedrag alsof ze op een andere planeet vertoeft. Ik hoop voor mijn neef niet in een relatiebreuk maar vrees het ergste
Ik zeg: midlife crisis en gek gemaakt door iemand.
Tweelingzielen bestaan wel geloof ik.. maar niet in dit verhaal.. wel dan? ;)
  zondag 27 oktober 2019 @ 00:17:02 #28
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_189639561
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 10:19 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Ik zeg: midlife crisis en gek gemaakt door iemand.
Tweelingzielen bestaan wel geloof ik.. maar niet in dit verhaal.. wel dan? ;)
Charlotte, je slaat de spijker op zijn kop.
"Hoka Hey!"
pi_189665672
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:17 schreef matspontius het volgende:

[..]

Charlotte, je slaat de spijker op zijn kop.
Is ze nog steeds gek aan het worden?
  maandag 28 oktober 2019 @ 23:18:35 #30
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_189676829
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:17 schreef matspontius het volgende:

[..]

Charlotte, je slaat de spijker op zijn kop.
En wat doe je dan?
Ik heb wel een paar suggesties maar die zijn vrij hard, ze kan zich blijkbaar zo gedragen omdat ze een safe-place heeft.(denkt ze) Hak die knoop maar door,als het vertrouwen weg is , is de basis van het huwelijk weg.(secure je zaken snel,anders blijf je berooid achter)
Wat hoog vliegt kan diep vallen,iets met karma
Die "neef hoort haar soulmate te zijn, iemand heeft zijn prioriteiten niet op orde.
Wens je sterkte en succes in deze pijnlijke situatie :*
There is only one religion
  maandag 28 oktober 2019 @ 23:28:08 #31
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_189676925
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 10:19 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Ik zeg: midlife crisis en gek gemaakt door iemand.
Tweelingzielen bestaan wel geloof ik.. maar niet in dit verhaal.. wel dan? ;)
Heet dat bij vrouwen niet iets als de menopauze ofzo?
Een tweelingziel zou een aanvulling kunnen zijn, iets moois wat je deelt met je partner.
Maar in dit geval lijkt het meer op een buitenechtelijke relatie .
There is only one religion
  maandag 28 oktober 2019 @ 23:47:37 #32
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_189677079
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:30 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Is ze nog steeds gek aan het worden?
Slaat helemaal door inderdaad, ook op sexueel gebied. En liegt zo'n beetje alles bij elkaar. Ging 2 weken geleden in een zeer pikante lingerie set naar een "verjaardag" en kwam pas de volgende dag s' middags weer thuis ...
"Hoka Hey!"
  maandag 28 oktober 2019 @ 23:49:20 #33
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_189677099
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 23:28 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Heet dat bij vrouwen niet iets als de menopauze ofzo?
Een tweelingziel zou een aanvulling kunnen zijn, iets moois wat je deelt met je partner.
Maar in dit geval lijkt het meer op een buitenechtelijke relatie .
Ook jij slaat de spijker op zijn kop. Vreemdgaan onder het motto van een spiritueel sausje. Blijkt uiteindelijk gewoon een enorme drang naar sex buiten de deur te zijn
"Hoka Hey!"
pi_189694520
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 23:49 schreef matspontius het volgende:

[..]

Ook jij slaat de spijker op zijn kop. Vreemdgaan onder het motto van een spiritueel sausje. Blijkt uiteindelijk gewoon een enorme drang naar sex buiten de deur te zijn
Van drie kanten fout.. uiteindelijk.
  donderdag 31 oktober 2019 @ 01:30:16 #35
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_189709325
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 09:28 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Van drie kanten fout.. uiteindelijk.
Van drie kanten fout?
"Hoka Hey!"
pi_189761666
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 01:30 schreef matspontius het volgende:

[..]

Van drie kanten fout?
Als ik je neef was zou ik haar lekker even in haar sop laten gaar koken. Of ze komt erachter dat ze hem mist, of ze komt erachter dat ze zonder hem verder wil. Maar dan heeft hij in ieder geval zijn eigen pad gekozen.
  donderdag 7 november 2019 @ 16:59:10 #37
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_189834965
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 15:06 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Als ik je neef was zou ik haar lekker even in haar sop laten gaar koken. Of ze komt erachter dat ze hem mist, of ze komt erachter dat ze zonder hem verder wil. Maar dan heeft hij in ieder geval zijn eigen pad gekozen.
Goed advies - mee eens!
"Hoka Hey!"
pi_190012885
Ik geloofde hier vroeger ook wel in - dat was in een tijd dat ik erg verliefd was op iemand die niet met mij wilde zijn. Inmiddels heb ik natuurlijk ingezien dat ik er alleen in geloofde omdat het toch nog een soort van genoegdoening gaf hoewel ik mijn verlangens niet waar kon maken. Bij je neefs vrouw is dit misschien ook zo: ze zit in een huwelijk en kan niet met die ander naar bed, maar als je er dan heel romantisch over gaat zitten doen, zo van we hebben een spirituele connectie, dan kun je jezelf ook een reden geven om níet met zo iemand naar bed te gaan. Want je hebt een connectie die veel dieper gaat.

Een vriendin van mij heeft heel wat jaren van haar leven weggegooid om een zogenaamde tweelingziel. Ze is er volledig van overtuigd dat een of andere jongen uit haar verleden haar tweelingziel is, maar die jongen is al jaren met iemand anders. Ze heeft hem al 10 jaar niet gezien. En ze wil niets met andere mannen in haar leven omdat ze de spirituele harmonie niet wil verstoren die ertoe gaat leiden dat die tweelingziel ooit weer bij haar terugkomt...tsja
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_190052759
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:47 schreef matspontius het volgende:
en zijn Hindoestaanse vrouw
Hier gestopt met lezen.
  woensdag 27 november 2019 @ 03:34:57 #40
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_190144922
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 22:26 schreef JohnDDD het volgende:
Ik geloofde hier vroeger ook wel in - dat was in een tijd dat ik erg verliefd was op iemand die niet met mij wilde zijn. Inmiddels heb ik natuurlijk ingezien dat ik er alleen in geloofde omdat het toch nog een soort van genoegdoening gaf hoewel ik mijn verlangens niet waar kon maken. Bij je neefs vrouw is dit misschien ook zo: ze zit in een huwelijk en kan niet met die ander naar bed, maar als je er dan heel romantisch over gaat zitten doen, zo van we hebben een spirituele connectie, dan kun je jezelf ook een reden geven om níet met zo iemand naar bed te gaan. Want je hebt een connectie die veel dieper gaat.

Een vriendin van mij heeft heel wat jaren van haar leven weggegooid om een zogenaamde tweelingziel. Ze is er volledig van overtuigd dat een of andere jongen uit haar verleden haar tweelingziel is, maar die jongen is al jaren met iemand anders. Ze heeft hem al 10 jaar niet gezien. En ze wil niets met andere mannen in haar leven omdat ze de spirituele harmonie niet wil verstoren die ertoe gaat leiden dat die tweelingziel ooit weer bij haar terugkomt...tsja
Tja inderdaad. Dat tweelingziel gedoe is natuurlijk geneuzel van de bovenste plank.

Inmiddels blijkt dat mevrouw wel degelijk buiten de deur neu.. en dat ze eigenlijk volledig losgeslagen is op sexueel gebied. Tweelingziel, ja my ass .... Zoals al eerder aangegeven gewoon een reden om je vreemdgaan een spiritueel sausje te geven en het zo voor je zelf "goed te praten" ,vermoed ik. De situatie is inmiddels volledig geescaleerd en de vrouw van mijn neef slaapt voornamelijk buiten de deur en mijn neef draait voor de kinderen op. Dat huwelijk is over!
"Hoka Hey!"
pi_190150570
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 03:34 schreef matspontius het volgende:

[..]

Tja inderdaad. Dat tweelingziel gedoe is natuurlijk geneuzel van de bovenste plank.

Inmiddels blijkt dat mevrouw wel degelijk buiten de deur neu.. en dat ze eigenlijk volledig losgeslagen is op sexueel gebied. Tweelingziel, ja my ass .... Zoals al eerder aangegeven gewoon een reden om je vreemdgaan een spiritueel sausje te geven en het zo voor je zelf "goed te praten" ,vermoed ik. De situatie is inmiddels volledig geescaleerd en de vrouw van mijn neef slaapt voornamelijk buiten de deur en mijn neef draait voor de kinderen op. Dat huwelijk is over!
Tsja, daar kon je klok op gelijk zetten,lees mijn vorige post eens terug zaten een paar handige tips en waarschuwingen in. En wat die kinderen aangaat liever een liefhebbende vader dan een gestoorde moeder. (sorry als ik het wat grof zeg)
There is only one religion
  donderdag 28 november 2019 @ 13:52:21 #42
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_190167516
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 14:08 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Tsja, daar kon je klok op gelijk zetten,lees mijn vorige post eens terug zaten een paar handige tips en waarschuwingen in. En wat die kinderen aangaat liever een liefhebbende vader dan een gestoorde moeder. (sorry als ik het wat grof zeg)
Een liefhebbende vader is mijn neef zeker, zijn echtgenote verzaakt gigantisch in haar taak als moeder en is voornamelijk op eigen wellust en aandacht uit lijkt het wel. Puur egoisme. Heeft mijn neef haar te weinig aandacht gegeven? Ach dat zal vast maar nog geen reden om hem zo neerbuigend te behandelen en je kinderen links te laten liggen
"Hoka Hey!"
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 13:06:02 #43
249559 crew  Lavenderr
pi_190856020
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:52 schreef matspontius het volgende:

[..]

Een liefhebbende vader is mijn neef zeker, zijn echtgenote verzaakt gigantisch in haar taak als moeder en is voornamelijk op eigen wellust en aandacht uit lijkt het wel. Puur egoisme. Heeft mijn neef haar te weinig aandacht gegeven? Ach dat zal vast maar nog geen reden om hem zo neerbuigend te behandelen en je kinderen links te laten liggen
Ze heeft een ander en gooit dat op haar spirituele ontwikkeling. Nogal laf en achterbaks en het heeft niets maar dan ook niets met spiritualiteit en een tweelingziel te maken. Wel met de kluit belazeren.

Maar ik heb wel het idee dat er iets als tweelingzielen bestaat. Als je iemand ontmoet waarmee je vele raakvlakken hebt kan dat zo aanvoelen. Hoe je dat dan noemt is dan onbelangrijk.
pi_190877969
Wat zijn tweelingzielen? Hoe weet je dat je jouw tweelingziel – oftewel je tweelingvlam – hebt gevonden? Lees verder voor een uitleg over de signalen, fases en meer…

https://www.inspirerendle(...)-zo-heftig-kan-zijn/
pi_190878177
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
Wat zijn tweelingzielen? Hoe weet je dat je jouw tweelingziel – oftewel je tweelingvlam – hebt gevonden? Lees verder voor een uitleg over de signalen, fases en meer…

https://www.inspirerendle(...)-zo-heftig-kan-zijn/
Het lijkt mij iets wat je kan opvatten en naar kan handelen hoe je zelf wil.
Je kan erin geloven maar je kan er ook finaal in doorslaan.

Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
pi_190878219
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 19:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Het lijkt mij iets wat je kan opvatten en naar kan handelen hoe je zelf wil.
Je kan erin geloven maar je kan er ook finaal in doorslaan.

Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Het is wel wat over de top he?
pi_190878227
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 19:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is wel wat over de top he?
Jij zegt het weer in een kortere zin. :D _O-
pi_190878448
Waarschijnlijk voor de geboorte al soulmates.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_190897440
Ik geloof dat ik ook een tweelingziel heb. Misschien ook niet. Maar mijn ervaring heeft allesinds voor een spirituele ontwaking gezorgd.

[ Bericht 4% gewijzigd door Belgosome op 05-01-2020 22:40:11 ]
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 23:09:14 #50
249559 crew  Lavenderr
pi_190898303
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:26 schreef Belgosome het volgende:
Ik geloof dat ik ook een tweelingziel heb. Misschien ook niet. Maar mijn ervaring heeft allesinds voor een spirituele ontwaking gezorgd.
Dat klinkt interessant. Kun je hier iets meer over vertellen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')