Aha, ik vermoed echter niet alleen emotioneel overspel!quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:51 schreef herverwijderd het volgende:
Klinkt als een kutsmoes on haar emotionele overspel goed te praten. Ja schat, ik kan er ook niks aan doen, het is het lot! Pleit haar vrij van enige verantwoordelijkheid ( in haar hoofd)
Maar dan wel op een spiritueel level hequote:Op maandag 7 oktober 2019 14:54 schreef Marsenal het volgende:
Emotionele supersymmetrie staat gelijk aan buiten de deur neuken, als je het mij vraagt
haar tweelingziel penetreert uiteraard alleen haar chakras met zijn astrale penis, verder gaat het niet.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:54 schreef matspontius het volgende:
[..]
Maar dan wel op een spiritueel level he
Moet het ergens toe leiden? En waarom zou het doel realistisch moeten zijn? Voor veel mensen is het spirituele/geestelijke juist iets om te beseffen dat er meer is in het leven dan het nastreven van doelen, ratio, realisme.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:22 schreef matspontius het volgende:
Waar leidt die spirituele ontwikkeling en het geestelijk ontwaken uiteindelijk? En svp een beetje een realistisch doel, niet van dat vage
Er is meer in het leven, leg uit?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:31 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Moet het ergens toe leiden? En waarom zou het doel realistisch moeten zijn? Voor veel mensen is het spirituele/geestelijke juist iets om te beseffen dat er meer is in het leven dan het nastreven van doelen, ratio, realisme.
Meer in het leven dan... niet selectief quoten.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 05:59 schreef matspontius het volgende:
[..]
Er is meer in het leven, leg uit?
Ik ken je neef en zijn vrouw niet, maar als zij enthousiast Hindoestaanse roots aan het (her)ontdekken is, inclusief religie, en zij dat belangrijk vindt, en hij vindt dat allemaal onzin en wordt vervolgens jaloers op degene die de vrouw daarbij wel steunt, ja, dan roep je dat wel over jezelf af. Lijkt me dat je neef nogal respectloos is tegenover zijn vrouw, vermoedelijk door angst gedreven: ze heeft iets gevonden waarop hij totaal geen grip heeft.quote:Mijn neef wordt zeer kil behandeld en benaderd en zijn vrouw is als een ijskonijn. Is spiritueel ontwaakt naar eigen zeggen en leeft volledig in haar eigen wereld. Ze sluit mijn neef volledig buiten. Ik was er gisteravond en de kilte was duidelijk merkbaar, zelfs voor mij als buitenstaander. Volgens mijn neef wil ze er ook niets over kwijt en doet ze geheimzinnig.
Dat kan toch niet de bedoeling zijn van deze spirituele ontwikkeling? Klinkt niet erg karma en zo .... Rasechte, nuchtere Hollander inderdaad
Over oordelen gesproken, sorry hoor. Hoe kan jij dat op afstand bepalen? Volgens mij is mijn neef R.K. en wel enigszins spiritueel op zijn manier. Hij weet gewoon niets van deze cultuur. Ik heb met hem gesproken en hij zei dat hij juist respect heeft voor zijn vrouw dat ze dit doet. Maar omdat ze zo geheimzinnig over allerlei zaken doet roept dat bij hem vraagtekens en denk ik jalousie op. Niet zo gek lijkt me. Hoe zou jij het vinden als je vrouw continu op whatsapp zit, ook s'nachts, zich volledig afsluit en je volledig negeert. Ze kan daar toch gewoon open over zijn - nu lijkt het er verdacht veel op of ze iets te verbergen heeft. Sinds kort heeft ze blijkbaar ook wachtwoorden geplaatst op haar chromebook en telefoon, voorheen had ze dat niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 06:17 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Meer in het leven dan... niet selectief quoten.
Het gaat om bezinning, genieten, intenser ervaren, jezelf aanvaarden, verbondenheid met de omgeving, etc etc
[..]
Ik ken je neef en zijn vrouw niet, maar als zij enthousiast Hindoestaanse roots aan het (her)ontdekken is, inclusief religie, en zij dat belangrijk vindt, en hij vindt dat allemaal onzin en wordt vervolgens jaloers op degene die de vrouw daarbij wel steunt, ja, dan roep je dat wel over jezelf af. Lijkt me dat je neef nogal respectloos is tegenover zijn vrouw, vermoedelijk door angst gedreven: ze heeft iets gevonden waarop hij totaal geen grip heeft.
Je plaatst dit in TRU, niet in R&P. Ik denk dat het in eerete instantie niks met spiritueel ontwaken heeft te maken dat ze zich vreemd gedraagt. Dat is gewoon een excuus om te erkennen dat de relatie op een dood eind zit, en zíj heeft een nieuwe invulling gevonden.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:38 schreef matspontius het volgende:
[..]
Over oordelen gesproken, sorry hoor. Hoe kan jij dat op afstand bepalen? Volgens mij is mijn neef R.K. en wel enigszins spiritueel op zijn manier. Hij weet gewoon niets van deze cultuur. Ik heb met hem gesproken en hij zei dat hij juist respect heeft voor zijn vrouw dat ze dit doet. Maar omdat ze zo geheimzinnig over allerlei zaken doet roept dat bij hem vraagtekens en denk ik jalousie op. Niet zo gek lijkt me. Hoe zou jij het vinden als je vrouw continu op whatsapp zit, ook s'nachts, zich volledig afsluit en je volledig negeert. Ze kan daar toch gewoon open over zijn - nu lijkt het er verdacht veel op of ze iets te verbergen heeft. Sinds kort heeft ze blijkbaar ook wachtwoorden geplaatst op haar chromebook en telefoon, voorheen had ze dat niet.
Ik heb wel met mijn neef te doen want hij zit helemaal kapot en dit verdient hij echt niet.
Oh ja, wat ook enorm opvalt. Ze was altijd (veel) te dik, in korte tijd is ze extreem afgevallen en ze ziet er echt aantrekkelijk en sexy uit, zoals vroeger. Daar heeft ze eerder nooit aandacht aan besteed.
Ah, een kritische noot over bovennatuurlijke verschijnselen is niet gepast begrijp ik? Laat ik de bom dan maar droppen - dat hoogdravende en hautaine tweelingziel gewauwel is slechts een illusie en een houvast voor onzekere en makkelijk beinvloedbare mensenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:58 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Je plaatst dit in TRU, niet in R&P. Ik denk dat het in eerete instantie niks met spiritueel ontwaken heeft te maken dat ze zich vreemd gedraagt. Dat is gewoon een excuus om te erkennen dat de relatie op een dood eind zit, en zíj heeft een nieuwe invulling gevonden.
Maar je neef is een idioot dat hij trouwt met een vrouw uit een cultuur waar hij gewoon niets van weet. Dan liggen misverstanden voor de hand.
Hoe zou ik het vinden... dat boeit niet echt, ik ga in elk geval géén topic in TRU openen over een bovennatuurlijk fenomeen ("tweelingzielen") om vervolgens te roepen dat het slechts een manier is om vreemdgaan goed te praten.
Lees de regels van TRU. Troll.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 08:03 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ah, een kritische noot over bovennatuurlijke verschijnselen is niet gepast begrijp ik? Laat ik de bom dan maar droppen - dat hoogdravende en hautaine tweelingziel gewauwel is slechts een illusie en een houvast voor onzekere en makkelijk beinvloedbare mensen
Waarom noem je mijn neef een idioot? Niet bepaald respectvol wel?
Dat idee had ik ook alquote:Op donderdag 10 oktober 2019 08:13 schreef Plompzakker het volgende:
Iets zegt me dat TS zelf de "neef" is
Ga lekker in je chakra emmeren. Ik wacht wel op reacties van enig niveau, als ze nog komen ...quote:
Als je met een gestrekt been TRU binnenkomt: natuurlijk niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 08:25 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ga lekker in je chakra emmeren. Ik wacht wel op reacties van enig niveau, als ze nog komen ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |