abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189312308
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 11:48 schreef fetX het volgende:

[..]

Nou ja. Het alternatief voor Botteghin zit op de bank. Stam kan er alleen niet zoveel aan doen dat er geen spits is gehaald en dat hij met Ayoub/vd Heijden blijft zitten.
Senesi zal wel niet topfit zijn anders zou Jaap hem er toch wel gewoon inzetten.
blablablabla
  maandag 7 oktober 2019 @ 11:50:01 #52
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189312311
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik heb vaak genoeg gezegd dat mijn irritatie niet is omdat jullie negatief zijn, maar meer wegens de (in het geval van Elan vaak extreme, in het geval van jou vaak betweterige/uitdagende) manier hoe jullie het brengen. Het is bij jullie vaak geen realisme, maar fatalisme. Met uitzondering van de zéér beperkte selectie, want dat valt oprecht wel mee, ben ik het met je bovenstaande post dan ook gewoon eens.
Eens. Prima stuk.
  maandag 7 oktober 2019 @ 11:50:23 #53
268491 fetX
pi_189312317
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 11:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Senesi zal wel niet topfit zijn anders zou Jaap hem er toch wel gewoon inzetten.
Dat weten we niet. Volgens mij is Jaap ook gigantisch eigenwijs.
pi_189312325
quote:

[..]

Ik heb vaak genoeg gezegd dat mijn irritatie niet is omdat jullie negatief zijn, maar meer wegens de (in het geval van Elan vaak extreme, in het geval van jou vaak betweterige/uitdagende) manier hoe jullie het brengen. Het is bij jullie vaak geen realisme, maar fatalisme. Met uitzondering van de zéér beperkte selectie, want dat valt oprecht wel mee, ben ik het met je bovenstaande post dan ook gewoon eens.

Maar ik ben ook heel eerlijk als ik zeg dat de huidige situatie mij ergens... meevalt? Ik had een halfjaar geleden eigenlijk verwacht dat we er erger voor zouden staan. Dat zeg ik nu niet om mijn gelijk te halen maar omdat iedere gek het kon voorspellen. vPersie, Vilhena en Clasie (laatstgenoemde was geen ramp) zouden vertrekken, er was geen geld, Vilhena zou weinig opleveren en verder wist ik niet wat Feyenoord in vredesnaam nog te bieden had. In Stam had ik ook geen vertrouwen, dat maakt hij nu goed waar (alhoewel ik even ten onrechte positief over hem ben geweest). Neem nog eens alle bestuurlijke crisis erbij en ik had eigenlijk een complete ramp verwacht.

De situatie in de competitie is nog bedroevender dan verwacht maar op zich is er nog een blik aan best leuke spelers opengetrokken (vooral Fer en Karsdorp eigenlijk), Sinisterra doet het leuk en Senesi is binnengekomen. Waarom Stam laatstgenoemde niet opstelt is een gigantisch raadsel maar dat komt vanzelf goed. Europees voetbal is ook behaald en er zijn zelfs aanknopingspunten na een leuke zege op Porto. O, en van Geel en de Jong zijn weg, ondanks dat er geen opvolgers zijn is hun vertrek uberhaupt een plus. Er is aan de andere kant veel te veel brandhout gebleven, er zijn dus nog steeds geen bestuurlijke opvolgers en onze trainer is een grap.

De strekking van dit verhaal is niet 'we moeten blij zijn want het gaat ook weer niet zo kut als dat het had kunnen gaan', meer 'er zijn nog enkele aanknopingspunten, als er nu eindelijk capabele bestuurders worden aangesteld'. Maar ik ben eigenlijk banger voor het Dirk Kuyt-verhaal.
Gurneygod.
pi_189312349
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 11:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

Stam is gewoon de fout in gegaan met "ik wil zo en zo spelen, druk naar voren etc." ipv gewoon kijken wat er is aan materiaal en dan kleine nuances aanbrengen in het spel, hij was zelf toch een hele aardige verdediger dus ik had wel verwacht dat hij tenminste dat gedeelte beter op de rit zou hebben.
Hebben veel trainers een handje van, je bent pas echt een goeie als je je aan kunt passen aan je materiaal. Wat hij wil kan misschien bij Jong Ajax met buitensporig veel talent in de JL, maar niet bij Feyenoord.
pi_189312377
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2019 11:20 schreef aTypisch het volgende:

[..]

:')

Jij denkt dat onze basis 11 niet bij Sparta en Sittard in de basis zouden staan?
De meeste wel maar als je mentaal niet om kan gaan met tegenstanders die er een schepje bovenop doen, wat iedere ploeg doet tegen Feyenoord, dan ben je gewoon middelmaat.
pi_189312379
quote:

[..]

Maar ik ben ook heel eerlijk als ik zeg dat de huidige situatie mij ergens... meevalt? Ik had een halfjaar geleden eigenlijk verwacht dat we er erger voor zouden staan. Dat zeg ik nu niet om mijn gelijk te halen maar omdat iedere gek het kon voorspellen. vPersie, Vilhena en Clasie (laatstgenoemde was geen ramp) zouden vertrekken, er was geen geld, Vilhena zou weinig opleveren en verder wist ik niet wat Feyenoord in vredesnaam nog te bieden had. In Stam had ik ook geen vertrouwen, dat maakt hij nu goed waar (alhoewel ik even ten onrechte positief over hem ben geweest). Neem nog eens alle bestuurlijke crisis erbij en ik had eigenlijk een complete ramp verwacht.

De situatie in de competitie is nog bedroevender dan verwacht maar op zich is er nog een blik aan best leuke spelers opengetrokken (vooral Fer en Karsdorp eigenlijk), Sinisterra doet het leuk en Senesi is binnengekomen. Waarom Stam laatstgenoemde niet opstelt is een gigantisch raadsel maar dat komt vanzelf goed. Europees voetbal is ook behaald en er zijn zelfs aanknopingspunten na een leuke zege op Porto. O, en van Geel en de Jong zijn weg, ondanks dat er geen opvolgers zijn is hun vertrek uberhaupt een plus. Er is aan de andere kant veel te veel brandhout gebleven, er zijn dus nog steeds geen bestuurlijke opvolgers en onze trainer is een grap.

De strekking van dit verhaal is niet 'we moeten blij zijn want het gaat ook weer niet zo kut als dat het had kunnen gaan', meer 'er zijn nog enkele aanknopingspunten, als er nu eindelijk capabele bestuurders worden aangesteld'. Maar ik ben eigenlijk banger voor het Dirk Kuyt-verhaal.
Jij met je aanknopingspunten altijd, wat een vermoeiende act is dat toch.
Het gaat op het moment gewoon kut en dus benoemen mensen dat. Daar is niks extreems, betweterigs of uitdagend aan.
blablablabla
  maandag 7 oktober 2019 @ 11:55:27 #58
474254 GurneyIsBestOke
is je voorbij op alle fronten
pi_189312401
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 11:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Jij met je aanknopingspunten altijd, wat een vermoeiende act is dat toch.
Het gaat op het moment gewoon kut en dus benoemen mensen dat. Daar is niks extreems, betweterigs of uitdagend aan.
Of je snapt het niet of je wil het niet snappen.

Wat mij betreft mag je alles benoemen wat kut gaat maar jij benoemt dingen die er niet zijn. Zodra iemand dat benoemt leg jij de tegenovergestelde extreme mening in de mond van mensen.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_189312404
quote:

[..]

Eens. Ik heb daarnaast het idee dat de club wordt gegijzeld door het dogma van cult en voldoen aan de Rotterdamse arbeidersmentaliteit van het grootste mondige deel van de supporters.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2019 12:01:38 ]
pi_189312419
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 11:03 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Jaap, is that you?

En onzin natuurlijk. Iedere fatsoenlijke trainer zou met dit team gewoon 3e worden.
Denk het niet. Spelers als Tapia en Larsson.. daar hebben we er teveel van. Leuk kunnen ballen is niet genoeg. Het zijn stuk voor stuk pussies
  maandag 7 oktober 2019 @ 11:56:46 #61
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189312421
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2019 11:52 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Hebben veel trainers een handje van, je bent pas echt een goeie als je je aan kunt passen aan je materiaal. Wat hij wil kan misschien bij Jong Ajax met buitensporig veel talent in de JL, maar niet bij Feyenoord.
mee eens en je ziet ook bij hem weer dat ze geen idee hebben of een speler het niveau aankan zoals Ten Hag met Labyad en Van Bommel met een stuk of 3 spelers die hij onder z'n hoede had voor PSV, Jaap met die dwerg, ben z'n naam even kwijt.
pi_189312464
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 11:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Of je snapt het niet of je wil het niet snappen.

Wat mij betreft mag je alles benoemen wat kut gaat maar jij benoemt dingen die er niet zijn.
Graag voorbeelden.
Bestuurlijk is het een bende, sportief zit er totaal geen consistentie in en geld is er niet. Die hele gelatenheid en het constant maar willen focussen op wat goed gaat begrijp ik echt niet.

Volgens mij zat jij voorgaande aan dit seizoen ook in het kamp dat riep dat we vrij eenvoudig derde zouden worden. Wellicht kun je gewoon toegeven dat je er naast zat en de problematiek wat onderschat hebt?
blablablabla
pi_189312552
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 11:59 schreef Elan het volgende:

[..]

Graag voorbeelden.
Bestuurlijk is het een bende, sportief zit er totaal geen consistentie in en geld is er niet. Die hele gelatenheid en het constant maar willen focussen op wat goed gaat begrijp ik echt niet.

Volgens mij zat jij voorgaande aan dit seizoen ook in het kamp dat riep dat we vrij eenvoudig derde zouden worden. Wellicht kun je gewoon toegeven dat je er naast zat en de problematiek wat onderschat hebt?
Oh, echt Elan? Vertel ons meer, want dit wist de rest van de wereld nog niet!

Heb je nog meer van deze nieuwe weetjes voor ons? Thanks alvast.

Wow ik kijk helemaal anders naar Feyenoord nu
pi_189312565
Het is bij Feyenoord bestuurlijk een zooitje, er is weinig geld en je wint niet constant en speelt regelmatig kut.

wow, echt wow :{
  maandag 7 oktober 2019 @ 12:06:04 #65
268491 fetX
pi_189312574
quote:

[..]

Graag voorbeelden.

Ik zat ook in dat kamp en wil prima toegeven ernaast te zitten al ben ik nog steeds van mening dat het met deze selectie haalbaar is. Alleen niet onder Stam

Laten we het eens omdraaien. Jij focust alleen op alles wat negatief is. Als er dan een paar positieve zaken worden benoemd zonder dat je de negatieve punten ontkent ben je meteen een optimist en vind je alles goed gaan, zie je de problemen niet, ben je niet realistisch etc. Dat is vrij vermoeiend, want als we inhoudelijk een discussie aangaan zijn we het volgens mij best vaak eens.
pi_189312584
Dit seizoen gaan we thuis nog veel punten halen maar uit komen er nog wel een paar ketsers. Plek 7-9 gaat het worden.
  maandag 7 oktober 2019 @ 12:08:56 #67
474254 GurneyIsBestOke
is je voorbij op alle fronten
pi_189312606
quote:

[..]

Graag voorbeelden.

Nee. Ik had Feyenoord wel als derde opgeschreven, maar het hele 'eenvoudig' geloofde ik ook niet in.

Ik heb de problematiek wel wat onderschat ja, zeker voor het eerste interlandblok. Dat geef ik gerust toe. Ik had niet verwacht dat AZ ons zo de baas zou zijn en dat Jaap Stam echt een onbenul was.

Verder heb ik geen zin om voorbeelden te zoeken, dat duurt tientallen minuten zoekwerk en aangezien ik het gisteren vaker wel dan niet met je eens was is dat teveel werk. Wat ik mij wel herinner is dat je riep dat we met 2-5 van Porto hadden moeten verliezen en dat we helemaal weggespeeld werden. Om even een tikkeltje perspectief te geven: een beetje vertrouwen houden helpt meer in een dergelijke kutperiode dan schreeuwen dat het nooit meer goed komt. Als dat zo zou zijn zou ik mijn seizoenskaart inleveren. En ik kan je gerust vertellen dat ik daar niet zo heel ver vandaan zit.

Verder zou ik het nogal waarderen als je geen meningen meer in de mond legt, want dat doe je continu. Dat ik iets positiever ingesteld sta dan jij betekent niet dat ik positief over de huidige situatie ben. Dat is niemand namelijk (behalve klaasweetalles wellicht)
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 7 oktober 2019 @ 12:09:50 #68
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189312611
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 12:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit seizoen gaan we thuis nog veel punten halen maar uit komen er nog wel een paar ketsers. Plek 7-9 gaat het worden.
Feyenoord wordt minimaal 5e, is gewoon even afwachten hoe AZ en Vitesse het verder blijven doen maar de rest is te pakken hoor.
pi_189312651
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 12:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

Feyenoord wordt minimaal 5e, is gewoon even afwachten hoe AZ en Vitesse het verder blijven doen maar de rest is te pakken hoor.
Nee het wordt lager dan plek 5. Tegen dit Feyenoord is het voor iedere ploeg die thuis speelt prijsschieten.. altijd raak.
pi_189312657
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 12:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

Omgetwijfeld zullen we de obderlinge wedstrijden winnen. Maar RKC uit en dat soort wedstrijden gaan we nog even vrolijk op onze muil.

Plek 6 dus.
  maandag 7 oktober 2019 @ 12:15:57 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189312674
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 12:13 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Nee het wordt lager dan plek 5. Tegen dit Feyenoord is het voor iedere ploeg die thuis speelt prijsschieten.. altijd raak.
we gaan het zien maar ik denk wel dat het een stuk beter kan en als je dan ziet wat er boven staat lijkt het me een kwestie van tijd voor Feyenoord aansluit bij Vitesse en AZ en dan is het een beetje afwachten of die nog een dip gaan krijgen.
pi_189312708
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 12:06 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik zat ook in dat kamp en wil prima toegeven ernaast te zitten al ben ik nog steeds van mening dat het met deze selectie haalbaar is. Alleen niet onder Stam

Laten we het eens omdraaien. Jij focust alleen op alles wat negatief is. Als er dan een paar positieve zaken worden benoemd zonder dat je de negatieve punten ontkent ben je meteen een optimist en vind je alles goed gaan, zie je de problemen niet, ben je niet realistisch etc. Dat is vrij vermoeiend, want als we inhoudelijk een discussie aangaan zijn we het volgens mij best vaak eens.
Dit is gewoon pertinent onwaar. Er zijn alleen heel weinig dingen die positief zijn op dit moment.
Ja Sinisterra die het beter doen dan verwacht, verder zou ik oprecht niets weten waar je op dit moment hoop uit zou kunnen halen dat het in de nabije toekomst beter gaat worden.En dat is alleen nog maar het sportieve en de korte termijn.

Tijdens de Grote Depressie een jaar of tien geleden konden we tenminste nog putten uit toen de beste jeugdopleiding van Nederland. Nu is er niets. Ja een RvC die willekeurige vriendjes doorschuift op de meeste kritieke posities binnen de club 8)7 .

Ben ook erg benieuwd naar de jaarcijfers en het vervolg van de stadionsoap, naar mijn gevoel staat de hele boel op instorten.
blablablabla
pi_189312717
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 12:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

we gaan het zien maar ik denk wel dat het een stuk beter kan en als je dan ziet wat er boven staat lijkt het me een kwestie van tijd voor Feyenoord aansluit bij Vitesse en AZ en dan is het een beetje afwachten of die nog een dip gaan krijgen.
In theorie kan alles maar in de praktijk zie ik 17 tegendoelpunten. Met zo'n gatenkaas ga je echt geen 5e worden.
  Moderator maandag 7 oktober 2019 @ 12:24:15 #74
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189312763
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2019 12:04 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Oh, echt Elan? Vertel ons meer, want dit wist de rest van de wereld nog niet!

Heb je nog meer van deze nieuwe weetjes voor ons? Thanks alvast.

Wow ik kijk helemaal anders naar Feyenoord nu
Wat wil je nou met deze post? :?

Elan benoemt wat er mis is bij Feyenoord. Reageer er inhoudelijk op of reageer niet.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 7 oktober 2019 @ 12:26:33 #75
268491 fetX
pi_189312799
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 12:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Dit is gewoon pertinent onwaar. Er zijn alleen heel weinig dingen die positief zijn op dit moment.
Ja Sinisterra die het beter doen dan verwacht, verder zou ik oprecht niets weten waar je op dit moment hoop uit zou kunnen halen dat het in de nabije toekomst beter gaat worden.En dat is alleen nog maar het sportieve en de korte termijn.

Tijdens de Grote Depressie een jaar of tien geleden konden we tenminste nog putten uit toen de beste jeugdopleiding van Nederland. Nu is er niets. Ja een RvC die willekeurige vriendjes doorschuift op de meeste kritieke posities binnen de club 8)7 .

Ben ook erg benieuwd naar de jaarcijfers en het vervolg van de stadionsoap, naar mijn gevoel staat de hele boel op instorten.
Het gaat mij vooral om de rest van de alinea. Sommigen worden hier soms neergezet als enorme positivo of ‘niet realistisch’ als er bijvoorbeeld wordt aangegeven dat het best beter kan met dit materiaal. Dat je moet kunnen winnen van Emmen, Sparta, Fortuna. Dan schijn je de negatieve kanten allemaal niet te zien, terwijl ook die mensen enorm kritisch zijn op de club (ik dus ook). Maar dat wordt blijkbaar niet gelezen. Dat is ook waar @GurneyIsBestOke op doelt, want ook hij is kritisch en ziet de negatieve zaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')