Hoe kun je zo enorm haten op mensen die zich juist inzetten voor een betere leefwereld voor iedereen, ongeacht of je het nu eens bent met de manier van actie voeren of niet, tis niet alsof jullie er allemaal persoonlijk last van hebben.quote:[...]klimaatterroristen[...]
[...]Hopelijk worden ze flink bespoten met traangas.[...]
[...]achterlijk, crimineel en vooral dom stelletje werkschuwen[...]
[...]Ik spuug er een beetje op.[...]
[...]DNA afnemen[...]
[...]klimaatkneuzen[...]
[...]Gewoon wegknuppelen[...]
[...]vieze onverzorgde linkse ratten.[...]
[...]Knuppeleeeeeee[...]
[...]faalhazen[...]
Als dit soort werkeloze hippies sympathie willen kweken, doe het dan op een manier waarop niemand er last van heeft.quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:41 schreef Drebbelman het volgende:
Die reacties hiernee jullie zijn een schoolvoorbeeld voor hoe het wel moet....
[..]
Hoe kun je zo enorm haten op mensen die zich juist inzetten voor een betere leefwereld voor iedereen, ongeacht of je het nu eens bent met de manier van actie voeren of niet, tis niet alsof jullie er allemaal persoonlijk last van hebben.
Ik was vandaag 20 minuten later thuis van mijn werk dan normaal omdat zo'n groep de weg blokkeerde.. Nou boehoe, liever nu iets later thuis dan dat we straks geen eten hebben of ons huis onder water staat.
Dit is een schoolvoorbeeld hoe je meer aversie jegens verandering omtrent het klimaat kweekt. Daarnaast zou dat volk gewoon eens moeten gaan werken.quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:41 schreef Drebbelman het volgende:
Die reacties hiernee jullie zijn een schoolvoorbeeld voor hoe het wel moet....
[..]
Hoe kun je zo enorm haten op mensen die zich juist inzetten voor een betere leefwereld voor iedereen, ongeacht of je het nu eens bent met de manier van actie voeren of niet, tis niet alsof jullie er allemaal persoonlijk last van hebben.
Ik was vandaag 20 minuten later thuis van mijn werk dan normaal omdat zo'n groep de weg blokkeerde.. Nou boehoe, liever nu iets later thuis dan dat we straks geen eten hebben of ons huis onder water staat.
Eens kijken hoe daadkrachtig halsema is om hier een einde aan te maken met hulp van de ME. Dit mag gewoon niet.quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:43 schreef maily het volgende:
We blijven hier minimaal een week
Filmpje in de link.
Er zijn ook geen bosbranden volgens jou? Er is geen plastic in de oceaan? We kampen niet met microplastics overal om ons heen, met grote gevaren voor onze volksgezondheid? Er is geen sprake van luchtverontreiniging in oost-China? In steden als Rotterdam, Utrecht en Amsterdam? Er is geen sprake van grootschalige boskap? Van uitstervende of reeds uitgestorven diersoorten? Rivieren en oceanen zijn niet vervuild volgens jou?quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Er is niets aan de hand met het klimaat. Klimaatverandering is een natuurlijk proces.
Dat is inderdaad jammer. Liever alleen Nederlandse leuzen inderdaad.quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Engelse leuzen roepenOmdat Amsterdam internationaal is doen ze het in het Engels? Amsterdam is altijd nog Nederland dus doe eens een leus in het Nederlands.
Een protest waar niemand last van heeft is geen protest.quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:45 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Als dit soort werkeloze hippies sympathie willen kweken, doe het dan op een manier waarop niemand er last van heeft.
Sarcastische ondertoonquote:Op maandag 7 oktober 2019 08:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer. Liever alleen Nederlandse leuzen inderdaad.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Een protest waar niemand last van heeft is geen protest.
Ook leuk om de comments hier van de rechtse kliek te lezen vergeleken met wat ze zeiden over de boeren.
Ja hallo, boeren en linkse klimaatactivisten zijn ook twee uiterstenquote:Op maandag 7 oktober 2019 08:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ook leuk om de comments hier van de rechtse kliek te lezen vergeleken met wat ze zeiden over de boeren.
Checkquote:Op maandag 7 oktober 2019 08:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maak er maar weer een links rechts dingetje van.quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Biologisch afbreekbaar klimaatneutraal traangasquote:Op maandag 7 oktober 2019 09:02 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik denk dat ze dadelijk een gratis douche krijgen
Meestal doen ze dat 3 keer.quote:Op maandag 7 oktober 2019 09:06 schreef StephanL het volgende:
Jahahaaaaaa nog een vordering! Schiet eens op ME.
De boeren werken en voegen wat toe aan de samenleving. Dit soort werkeloos uitschot niet.quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |