Woei!!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:35 schreef Fazz het volgende:
Niet meer bij te houden straks al die wijzigingen in nicks
HotChick*insert geboortejaar*quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:42 schreef Lemijn het volgende:
Ja maar... hoe moet ik dan heten? Le? Dat vind ik wel enigszins verwarrend met L-E. Of gewoon afkorten door die m eruit te halen?.
Maar jij wordt al niet constant afgekort hier op het forum, dus dan is die vraag ook niet zo relevantquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:42 schreef Lemijn het volgende:
Ja maar... hoe moet ik dan heten? Le? Dat vind ik wel enigszins verwarrend met L-E. Of gewoon afkorten door die m eruit te halen?.
Het valt niet eens op bij jouquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:27 schreef BE het volgende:
Kiek-tan! Ik dacht 'wat @:SQ kan, kan ik ook!'![]()
ll vind ik dan weer minder voor mij.quote:
Mooi he!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Het valt niet eens op bij jou![]()
Voor mij was je al lang BE.
LL??quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
ll vind ik dan weer minder voor mij.
Nee, ik ben van de kleine letters op FOK!quote:
Buufke voor jou?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:00 schreef debuurvrouw het volgende:
hahahaha! SQ viel me dan wel op, maar BE niet. ook erg.
Nee weet ik het was dan ook een grapjuh. Omdat RS zei dat we allemaal voor een afko moesten gaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:04 schreef SQ het volgende:
[..]
Maar jij wordt al niet constant afgekort hier op het forum, dus dan is die vraag ook niet zo relevant
Niet van de OUD garde, voorlopigquote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:13 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Nee weet ik het was dan ook een grapjuh. Omdat RS zei dat we allemaal voor een afko moesten gaan.
Zowel SQ als BE vielen me gelijk op trouwend. Donna en Fazz ook (van die laatste kreeg ik een autocorrect naar de oude versie). Mis ik dan nog wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |