Is dat het gezochte nummer?quote:
Ohhw loop die nog steeds? sht..quote:Op zondag 6 oktober 2019 22:23 schreef Crabapple het volgende:
Heb je nog een andere hint dan ' Windy '?
Oké The Associationquote:Op zondag 6 oktober 2019 22:44 schreef 5thencounter het volgende:
Een
3
2
1
Momenten dan ?
Ik moet ook zo weer aan wat anders…..
Je deed het erom.. okquote:Op zondag 6 oktober 2019 22:46 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Oké The Association
Ik laat het stokje voor de liefhebber
Zelfde tekst?quote:Op zondag 6 oktober 2019 23:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jôh.. ik zou bijna zeggen FAUT
maar ja vooruit .. The Moody Blues
Jup, de wie was eerst vraag is niet belangrijk meer.. de wie bedoelde IK wel…quote:Op zondag 6 oktober 2019 23:09 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zelfde tekst?
I watch the birds fly south across the autumn sky
And one by one they disappear
I wish that I was flying with them
Now you're not here
Hoe kun je een nummer raden dat je niet kent, dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op zondag 6 oktober 2019 23:10 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ja, en anders luisteren we zodat we ze leren kennen
Wil je ook meedoen?
quote:Op zondag 6 oktober 2019 23:08 schreef Crabapple het volgende:
Volgende..
'en jij, mijn schat, blijft hier?'
Als je twijfelt of de tekst klopt met het lied wat je denkt te raden kan Google of YouTube je helpen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe kun je een nummer raden dat je niet kent, dat bedoelde ik eigenlijk
Nope, en heb al spijt van mijn keuzequote:
Chinees of Kusbekisan? Waar zoeken we naar ?quote:Op zondag 6 oktober 2019 23:20 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nope, en heb al spijt van mijn keuze
probeer enige diversiteit in mijn keuzes aan te brengen.
Een engelstalig lied met wat duitse zinnetjes uit de 60er jaren.quote:Op zondag 6 oktober 2019 23:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Chinees of Kusbekisan? Waar zoeken we naar ?
Ahh die is wel lievvvquote:Op zondag 6 oktober 2019 23:27 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Een engelstalig lied met wat duitse zinnetjes uit de 60er jaren.
Breek mijn hart niet in tweeën, dat gaat gemakkelijk omdat ik een hart van hout heb
Gelukkig ken je het nummerquote:
Ohw toch wel ik dacht dat BeideHandje Bloes een Hattrick deedquote:Op zondag 6 oktober 2019 23:39 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Was het geen onmogelijke opgave!
Jij mag weer..
quote:
Nope, 5th is er al met de eer vandoor?quote:
Gaat uw gang, de rode loper ligt al uit..quote:Op zondag 6 oktober 2019 23:42 schreef 5thencounter het volgende:
Kan het? of neemt BloesKloot de Show over?
Nee hoor, gooi er maar weer zo'n nummer uit de tijd van Columbus inquote:Op zondag 6 oktober 2019 23:42 schreef 5thencounter het volgende:
Kan het? of neemt BloesKloot de Show over?
Eém van de favo's van mijn vader The Plattersquote:Op zondag 6 oktober 2019 23:47 schreef 5thencounter het volgende:
"De Bomen hoeven het niet te weten…"
Platters? neuhh ik weet wel een geweldig nummer van de Platters , had in mijn lijstje kunne staanquote:Op zondag 6 oktober 2019 23:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Eém van de favo's van mijn vader The Platters
Nummer is van The Platters !!!quote:Op zondag 6 oktober 2019 23:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Platters? neuhh ik weet wel een geweldig nummer van de Platters , had in mijn lijstje kunne staan
Tsja.. dubbel. ik zocht Gunnery Sargent maar ja goed is goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |