Is dat het gezochte nummer?quote:
Ohhw loop die nog steeds? sht..quote:Op zondag 6 oktober 2019 22:23 schreef Crabapple het volgende:
Heb je nog een andere hint dan ' Windy '?
Oké The Associationquote:Op zondag 6 oktober 2019 22:44 schreef 5thencounter het volgende:
Een
3
2
1
Momenten dan ?
Ik moet ook zo weer aan wat anders…..
Je deed het erom.. okquote:Op zondag 6 oktober 2019 22:46 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Oké The Association
Ik laat het stokje voor de liefhebber
Zelfde tekst?quote:Op zondag 6 oktober 2019 23:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jôh.. ik zou bijna zeggen FAUT
maar ja vooruit .. The Moody Blues
Jup, de wie was eerst vraag is niet belangrijk meer.. de wie bedoelde IK wel…quote:Op zondag 6 oktober 2019 23:09 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zelfde tekst?
I watch the birds fly south across the autumn sky
And one by one they disappear
I wish that I was flying with them
Now you're not here
Hoe kun je een nummer raden dat je niet kent, dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op zondag 6 oktober 2019 23:10 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ja, en anders luisteren we zodat we ze leren kennen
Wil je ook meedoen?
quote:Op zondag 6 oktober 2019 23:08 schreef Crabapple het volgende:
Volgende..
'en jij, mijn schat, blijft hier?'
Als je twijfelt of de tekst klopt met het lied wat je denkt te raden kan Google of YouTube je helpen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe kun je een nummer raden dat je niet kent, dat bedoelde ik eigenlijk
Nope, en heb al spijt van mijn keuzequote:
Chinees of Kusbekisan? Waar zoeken we naar ?quote:Op zondag 6 oktober 2019 23:20 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nope, en heb al spijt van mijn keuze
probeer enige diversiteit in mijn keuzes aan te brengen.
Een engelstalig lied met wat duitse zinnetjes uit de 60er jaren.quote:Op zondag 6 oktober 2019 23:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Chinees of Kusbekisan? Waar zoeken we naar ?
Ahh die is wel lievvvquote:Op zondag 6 oktober 2019 23:27 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Een engelstalig lied met wat duitse zinnetjes uit de 60er jaren.
Breek mijn hart niet in tweeën, dat gaat gemakkelijk omdat ik een hart van hout heb
Gelukkig ken je het nummerquote:
Ohw toch wel ik dacht dat BeideHandje Bloes een Hattrick deedquote:Op zondag 6 oktober 2019 23:39 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Was het geen onmogelijke opgave!
Jij mag weer..
quote:
Nope, 5th is er al met de eer vandoor?quote:
Gaat uw gang, de rode loper ligt al uit..quote:Op zondag 6 oktober 2019 23:42 schreef 5thencounter het volgende:
Kan het? of neemt BloesKloot de Show over?
Nee hoor, gooi er maar weer zo'n nummer uit de tijd van Columbus inquote:Op zondag 6 oktober 2019 23:42 schreef 5thencounter het volgende:
Kan het? of neemt BloesKloot de Show over?
Eém van de favo's van mijn vader The Plattersquote:Op zondag 6 oktober 2019 23:47 schreef 5thencounter het volgende:
"De Bomen hoeven het niet te weten…"
Platters? neuhh ik weet wel een geweldig nummer van de Platters , had in mijn lijstje kunne staanquote:Op zondag 6 oktober 2019 23:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Eém van de favo's van mijn vader The Platters
Nummer is van The Platters !!!quote:Op zondag 6 oktober 2019 23:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Platters? neuhh ik weet wel een geweldig nummer van de Platters , had in mijn lijstje kunne staan
Tsja.. dubbel. ik zocht Gunnery Sargent maar ja goed is goedquote:
Over 3 dagen…quote:Op maandag 7 oktober 2019 00:01 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zal ik nog verder gaan; Het nummer is van Paul Robi en waar zat die bij, Nou, Nou???
Wat zocht ik? Staat boven.. en nou oprotte.. geen wonder dat dit niet loopt hierquote:Op maandag 7 oktober 2019 00:03 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Bij de Platters, goedzo...... Ouderdom komt ook met gebreken
En weer door..quote:Op maandag 7 oktober 2019 00:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat zocht ik? Staat boven.. en nou oprotte.. geen wonder dat dit niet loopt hier
Je zei dat Whispering Grass van Cbrab goed was, later heb je daaraan dat stukje van Oh moeder wat is het heet aan toegevoegd...................... Oh wacht effe: Wat heb je liever dumb ass of domoor!quote:Op maandag 7 oktober 2019 00:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat zocht ik? Staat boven.. en nou oprotte.. geen wonder dat dit niet loopt hier
Beiden waren in principe goed eikel , en dat staat daar als zodanigquote:Op maandag 7 oktober 2019 00:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je zei dat Whispering Grass van Cbrab goed was, later heb je daaraan dat stukje van Oh moeder wat is het heet aan toegevoegd...................... Oh wacht effe: Wat heb je liever dumb ass of domoor!
Je lult uit je nek; Je vraagt om een nummer van de Platters en dat er nog 20 bandjes zijn die dat nummer hebben vertolkt is aardig maar niet maatgevend hier, zeker niet omdat mijn antwoord eerder was. Mocht je denken dat ik zo graag wil spelen; FOUT! maar dit is wel er dom, domoor!quote:Op maandag 7 oktober 2019 00:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Beiden waren in principe goed eikel , en dat staat daar als zodanig
Mooi, dan ben ik maar een keer dom geweest, ga lekker voor de rest maar weer van je 3 daagse slimme muziek puzzels verzinnen dan..quote:Op maandag 7 oktober 2019 00:17 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je lult uit je nek; Je vraagt om een nummer van de Platters en dat er nog 20 bandjes zijn die dat nummer hebben vertolkt is aardig maar niet maatgevend hier, zeker niet omdat mijn antwoord eerder was. Mocht je denken dat ik zo graag wil spelen; FOUT! maar dit is wel er dom, domoor!
daaagquote:Op maandag 7 oktober 2019 00:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, dan ben ik maar een keer dom geweest, ga lekker voor de rest maar weer van je 3 daagse slimme muziek puzzels verzinnen dan..
Waarschijnlijk is het normaal een vriendelijk beest, je moet alleen met je poten van hem afblijven, geweldig toch. Kattenquote:Op maandag 7 oktober 2019 00:23 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe ze hem hebben meegekregen naar de dierenarts...
Katten zijn heerlijke beesten..quote:Op maandag 7 oktober 2019 00:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het normaal een vriendelijk beest, je moet alleen met je poten van hem afblijven, geweldig toch. Katten
Ik wil echt nog naar die film.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:25 schreef BloesBloes het volgende:
Gordon is zondagavond halverwege de nieuwe film Joker weggelopen uit de bioscoopzaal. De presentator kon het geweld op het witte doek naar eigen zeggen niet meer aan.
https://www.telegraaf.nl/(...)-loopt-weg-bij-joker
Die GordonBent u ook zo benieuwd naar deze film?
Ik begrijp Gordon best. Al dat geweld, dat kan ook aanzetten tot geweld. Dan ben ik maar een mietje maar ik ga voor geen goud naar dit soort films. Afschuwelijk.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:25 schreef BloesBloes het volgende:
Gordon is zondagavond halverwege de nieuwe film Joker weggelopen uit de bioscoopzaal. De presentator kon het geweld op het witte doek naar eigen zeggen niet meer aan.
https://www.telegraaf.nl/(...)-loopt-weg-bij-joker
Die GordonBent u ook zo benieuwd naar deze film?
Persoonlijk word ik gewelddadiger van Utopia .....quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp Gordon best. Al dat geweld, dat kan ook aanzetten tot geweld. Dan ben ik maar een mietje maar ik ga voor geen goud naar dit soort films. Afschuwelijk.
Nu je het zegt..quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:20 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Persoonlijk word ik gewelddadiger van Utopia .....
Oh ik ging alleen al voor Joaquin Phoenix.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp Gordon best. Al dat geweld, dat kan ook aanzetten tot geweld. Dan ben ik maar een mietje maar ik ga voor geen goud naar dit soort films. Afschuwelijk.
Lol precies dit. Je weet van te voren naar wat voor soort film je gaat. Dan niet miepen als je er niet tegen kunt.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, idd. Hij had het kunnen wetenquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lol precies dit. Je weet van te voren naar wat voor soort film je gaat. Dan niet miepen als je er niet tegen kunt.
Echt wat voor Gordon ook.
Wist ie ook wel, de publiciteitsgeile zeikerd....quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, idd. Hij had het kunnen weten
Hij heeft zich laten zien...is gezien...en heeft publiciteit omdat hij er van walgt. Bingo.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wist ie ook wel, de publiciteitsgeile zeikerd....
Ja, soms werkt negeren beter.quote:Op maandag 7 oktober 2019 18:16 schreef formule het volgende:
AT5 gekeken, ik denk dan lekker laten zitten die milieu mensen, politie gewoon weg, en daar zitten ze dan
Maar ik ben een simpele ziel
Ik ook, zie al die auto's dampend en stinkend in de files in de stad staan omdat ze de Stadhouderskade niet opkunnen, waar het verboden was te demonstreren ..........quote:Op maandag 7 oktober 2019 18:16 schreef formule het volgende:
AT5 gekeken, ik denk dan lekker laten zitten die milieu mensen, politie gewoon weg, en daar zitten ze dan
Maar ik ben een simpele ziel
Werk? Moesten ze dan vandaag niet?quote:Op maandag 7 oktober 2019 18:24 schreef formule het volgende:
[..]
En ze lopen allemaal weer vrij rond, kunnen ze wel weer naar hun werk,
Jawel, maar alleen die 3 die werk hebbenquote:Op maandag 7 oktober 2019 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Werk? Moesten ze dan vandaag niet?
Dat werkt ook. Bij zo'n waterkanon blijf je echt niet op je plaats zitten, vermoed ik.quote:Op maandag 7 oktober 2019 18:27 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik ook, zie al die auto's dampend en stinkend in de files in de stad staan omdat ze de Stadhouderskade niet opkunnen, waar het verboden was te demonstreren ..........
Waterkanonnen, ME met wapenstok, wat zeg ik, rubberen kogels en opruimen dat zooitje
Ze hadden allemaal een snipperdag/ of ATV dagquote:Op maandag 7 oktober 2019 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Werk? Moesten ze dan vandaag niet?
Oh, die hadden een snipperdag opgenomen. Alles voor de goede zaakquote:Op maandag 7 oktober 2019 18:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jawel, maar alleen die 3 die werk hebben
Precies, dan hoef je ze niet uit elkaar te trekken, neer hoor, Waterkanon uit elkaar spuiten, dan de ME er tussendoor met de wapenstok en wat dan nog wegloopt haal je neer met rubberen stopkogels. Zo doen ze dat in Thailand, werkt superquote:Op maandag 7 oktober 2019 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat werkt ook. Bij zo'n waterkanon blijf je echt niet op je plaats zitten, vermoed ik.
Ach ik denk dan, lekker laten gaan, ze denken de wereld te redden, mooi tochquote:Op maandag 7 oktober 2019 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, die hadden een snipperdag opgenomen. Alles voor de goede zaak
Zeker, flink je best doen op school, hard werken en zaken ontwikkelen om tot milieuvriendelijke oplossingen te komen ..... Of je gaat zitten schreeuwen op de Stadhouderskade dat anderen het allemaal anders moeten doenquote:Op maandag 7 oktober 2019 18:36 schreef formule het volgende:
[..]
Ach ik denk dan, lekker laten gaan, ze denken de wereld te redden, mooi toch
Mee eens, maar ja, wat doe je eraanquote:Op maandag 7 oktober 2019 18:41 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zeker, flink je best doen op school, hard werken en zaken ontwikkelen om tot milieuvriendelijke oplossingen te komen ..... Of je gaat zitten schreeuwen op de Stadhouderskade dat anderen het allemaal anders moeten doen
Nou zoals ik al zei; Waterkanonnen en Rubberen kogels ......... Stok- of zweepslagen zien wel wel als ze gearresteerd zijnquote:Op maandag 7 oktober 2019 18:45 schreef formule het volgende:
[..]
Mee eens, maar ja, wat doe je eraan
Ik had ze gewoon laten zitten,en succes ermeequote:Op maandag 7 oktober 2019 18:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou zoals ik al zei; Waterkanonnen en Rubberen kogels ......... Stok- of zweepslagen zien wel wel als ze gearresteerd zijn
Je bedoelt afsluiten niemand erin of eruit en eens in de maand een droog oud brood naar binnen gooien. Ook een interessant voorstelquote:Op maandag 7 oktober 2019 18:48 schreef formule het volgende:
[..]
Ik had ze gewoon laten zitten,en succes ermee
Als de politie er niet geweest was waren ze zo weggegaanquote:Op maandag 7 oktober 2019 18:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je bedoelt afsluiten niemand erin of eruit en eens in de maand een droog oud brood naar binnen gooien. Ook een interessant voorstel
ja hoor, net als die boeren zeker vorige weekquote:Op maandag 7 oktober 2019 18:48 schreef formule het volgende:
[..]
Ik had ze gewoon laten zitten,en succes ermee
Mij maakt het niet uit, ik heb mijn mijn eigen mening, en daar kan niemand iets aan doenquote:Op maandag 7 oktober 2019 19:00 schreef Verida het volgende:
[..]
ja hoor, net als die boeren zeker vorige week
allemaal lekker de hele infrastructuur lamleggen en fijn je demonstratie-feestje vieren
En dan vooral op plekken waar het niet mag, want dat staat zo lekker rebels.
Gecondoleerd en vanzelfsprekend dat je dan andere dingen aan je hoofd hebt dan een raadspelletje..quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:21 schreef Mumbojumbo het volgende:
Mijn excuses mensen. Door een sterfgeval in de familie zat ik niet met mn hoofd bij het spelletje..
Dit was het antwoord.
Gecondoleerd Mumbo.quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:21 schreef Mumbojumbo het volgende:
Mijn excuses mensen. Door een sterfgeval in de familie zat ik niet met mn hoofd bij het spelletje..
Dit was het antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |