wat deed hij niet goed?quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:53 schreef T3hTommay het volgende:
"Promes doet dit goed"
nee. Nee, dat deed hij niet goed.
:’)quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:55 schreef Boussaadia het volgende:
Den Haag supporters :’)
Hypocriet volk.
twitter:JeroenPSV1913 twitterde op zondag 06-10-2019 om 12:52:22De vader van Ihattaren is overleden. Vreselijk voor zo’n jong ventje. Hopen dat hij hier door heen komt🙌🏻 reageer retweet
ADO had er echt geen 3 gemaakt hoor, maar eentje kon wel ja. Maar Ziyech die telkens recht op de keeper schietquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:03 schreef fetX het volgende:
[..]
3-4 had ook gekund. Achterin blijft Ajax kwetsbaar, maar Onana. Geweldige keeper.
Ben wel een beetje benieuwd van wie jij een trollaccount bent. Niet heel erg, maar wel een beetje.quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:03 schreef MC-Morgan het volgende:
twitter:JeroenPSV1913 twitterde op zondag 06-10-2019 om 12:52:22De vader van Ihattaren is overleden. Vreselijk voor zo’n jong ventje. Hopen dat hij hier door heen komt🙌🏻 reageer retweet
Genoeg kansen aan beide kanten. Leuk potje voor de ‘neutrale’ kijkerquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ADO had er echt geen 3 gemaakt hoor, maar eentje kon wel ja. Maar Ziyech die telkens recht op de keeper schieten dan speelt hij wel gewoon goed.
Sneu.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:03 schreef MC-Morgan het volgende:
Wel leuk voor die ouderen op de tribunequote:Op zondag 6 oktober 2019 13:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Genoeg kansen aan beide kanten. Leuk potje voor de ‘neutrale’ kijker
Volgens mij was het al bekend dat hij terminaal zou zijn. Vreselijk voor die jongen, knap dat hij zich al door de initiële situatie heen heeft geslagen. Verdrietig zegquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:03 schreef MC-Morgan het volgende:
Treurigquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:03 schreef MC-Morgan het volgende:
Hopen dat ze het kunnen volgenquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk voor die ouderen op de tribune
WNF reclame >Veronica Inside radio reclamequote:Op zondag 6 oktober 2019 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Veronica Inside radio reclame is ook zo intens kut.
HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Veronica Inside radio reclame is ook zo intens kut.
quote:
VUILE KLOOTZAK.twitter:gregorysedoc twitterde op zondag 06-10-2019 om 12:26:31Super Hakim. Lekker afgemaakt Huntelaar. 0-1. #adoaja reageer retweet
quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:03 schreef MC-Morgan het volgende:
Hoe was de eerste helft trouwens?quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allah is een parodie op een god.
Ajax beter, maar ADO heeft (te) veel kansen gehad om de 1-1 te kunnen maken.quote:
circuskech.jpgquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:21 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Vader/broer/schoonvader/opa.....
Heeft Ihattaren geen moeder dan?
https://www.ed.nl/kempen/(...)-verklaard~af663147/quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt dat naast het Anne Frankplantsoen? @:fonsspooren
DeTolkVanAnasquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:25 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Nu in het Nederlands graag, Anass.
Het is in Den Haagquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:28 schreef Zipportal het volgende:
De ArenA schreeuwt om een corner.
Buitenspel hoor.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh echt? Ik dacht al, wat doen al die uitsupporters daar.
KOPSCHOP CHECKquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hoofdblessure = altijd affluiten.
Blom: DOORSPELEN!
In Eindhoven regent het.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:40 schreef T3hTommay het volgende:
Paraplu erbij. Overdrijven is ook een kunst.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mijn 2-2 voorspelling kan nog altijd waarheid worden.
Voor wie?quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mijn 2-2 voorspelling kan nog altijd waarheid worden.
Diemertjequote:Op zondag 6 oktober 2019 13:47 schreef T3hTommay het volgende:
Gelukkig mogen we straks genieten van de werken van Diemers & co.
Apartquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik droomde dat @:murp rechtstreeks uit mijn fluit dronk.
Haags is er zelf ook nooit.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:50 schreef Paul het volgende:
Ik zie nooit wat spectaculairs van ado tijdens het haags kwartiertje
Dat woordt betekent niet wat je denkt dat het betekent.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:52 schreef Buitendam het volgende:
Waar blijft potverdomme die AANSLUITINGSTREFFER
Nee jij dan, met je handbal-UI.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:53 schreef Zipportal het volgende:
Kijk zo vervelend is jouw UI, @:murp
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
iemand moet jou de mond snoerenquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:52 schreef T3hTommay het volgende:
Iemand moet Promes even een kuitbreuk geven.
De tering wat irritant.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:53 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Erg jammer datquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:52 schreef T3hTommay het volgende:
Iemand moet Promes even een kuitbreuk geven.
Ik zal er bij jou eens eentje prikkenquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:57 schreef fetX het volgende:
Kom op ADO. Er valt hier wat te halen, al hadden jullie in de eerste helft al minimaal eentje moeten prikken.
JAAAAAAAquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit wordt vlak voor tijd 0-2 Paul, dat weet jij ook wel.
Oh. Maar de gelijkmaker is toch ook een soort aansluitingstreffer?quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:52 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dat woordt betekent niet wat je denkt dat het betekent.
Dat siert jequote:Op zondag 6 oktober 2019 14:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh. Maar de gelijkmaker is toch ook een soort aansluitingstreffer?
IK LOG NIET UIT EN NEEM DIT ALS EEN MAN
Neequote:Op zondag 6 oktober 2019 14:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
De voet van die van ADO staat precies op gelijke hoogte met de voet van Neres,
het zit diepquote:Op zondag 6 oktober 2019 14:02 schreef Boussaadia het volgende:
Niet verrassend dat alle PSV’ers en Feyenoorders huilen om buitenspel.
twitter:kennethperez10 twitterde op zondag 06-10-2019 om 14:01:47Voetbal speel je ook met je hersens - korte corner nemen terwijl alle lange mannen voorin zijn #adoaja reageer retweet
Ja want het is voor Feyenoord erg belangrijk wat Ajax doet.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:02 schreef Boussaadia het volgende:
Als dat consequent werd toegepast zou ik er voor tekenen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:02 schreef Buitendam het volgende:
Als het zo minimaal is gewoon voordeel voor de aanvaller, ja toch.
En alle ajacieden geen buitenspel zienquote:Op zondag 6 oktober 2019 14:02 schreef Boussaadia het volgende:
Kan me herinneren dat een goal van Gakpo werd afgekeurd,vergelijkbaar moment.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:02 schreef Buitendam het volgende:
Als het zo minimaal is gewoon voordeel voor de aanvaller, ja toch.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja want het is voor Feyenoord erg belangrijk wat Ajax doet.
Mwa, bij twijfel zou het voordeel naar de aanvallende partij moeten gaan. Dus terechte goal lijkt me.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En alle ajacieden geen buitenspel zien
Het is geen concurrent voor Ajax inderdaad, maar ze mogen niks winnen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja want het is voor Feyenoord erg belangrijk wat Ajax doet.
Ja, als je iets consequent wilt hebben moet je een andere sport gaan volgen. Met 85 momenten in elke wedstrijd zit er altijd iets discutabels tussen. Soms marginaal en soms wedstrijdbepalend.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als dat consequent werd toegepast zou ik er voor tekenen.
Nou... ajax wint met moeitequote:Op zondag 6 oktober 2019 14:04 schreef Tagliano het volgende:
Dat ADO weet ook weer waar het staat
Blokje 2 van Ajax
Ja kan gebeuren. Zo werkt voetbal. Discutabele momenten, interpretatie van een scheidsrechter.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat een goal van Gakpo werd afgekeurd,vergelijkbaar moment.
Daarom opdonderen met die VAR.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, als je iets consequent wilt hebben moet je een andere sport gaan volgen. Met 85 momenten in elke wedstrijd zit er altijd iets discutabels tussen. Soms marginaal en soms wedstrijdbepalend.
Dan heb je denk ik een slechte monitor thuisquote:Op zondag 6 oktober 2019 14:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit was natuurlijk nooit buitenspel
Zeg het maar, jongens.twitter:NKijker twitterde op zondag 06-10-2019 om 14:04:28Tja... hier zijn alle woorden overbodig! #adoaja https://t.co/PNB3ovQ1Iw reageer retweet
Opvallend vaak in het voordeel van ajax.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja kan gebeuren. Zo werkt voetbal. Discutabele momenten, interpretatie van een scheidsrechter.
Ik dacht dat enige vorm van satire jou niet vreemd wasquote:
Eens.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:02 schreef fetX het volgende:
twitter:kennethperez10 twitterde op zondag 06-10-2019 om 14:01:47Voetbal speel je ook met je hersens - korte corner nemen terwijl alle lange mannen voorin zijn #adoaja reageer retweet
De tweede helft heeft niemand ook maar enkele moeite gedaan neequote:Op zondag 6 oktober 2019 14:07 schreef T3hTommay het volgende:
Makkie, niet te veel moeite gedaan, niks mis mee.
Waarom? Kan een scheids op een gemakje de situatie nog eens terugkijken, en dan volgt er alsnog interpretatie. Als je dat niet kunt handelen moet je overstappen op schaken, denk ik.quote:
Hé hé even rustig over FresiaGodin hè.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ah, die jodenhoer mag weer haar eigen club doen.
Ado gaat degraderen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:07 schreef fetX het volgende:
ADO moet gaan trainen op afmaken. En op corners.
Eigenlijk op alles.
Ja, en dan is het alsnog soms dit of soms dat. Liever zeik ik dan op 1 figuur, de scheids, dan op meerdere.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom? Kan een scheids op een gemakje de situatie nog eens terugkijken, en dan volgt er alsnog interpretatie. Als je dat niet kunt handelen moet je overstappen op schaken, denk ik.
Preciesquote:Op zondag 6 oktober 2019 14:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom? Kan een scheids op een gemakje de situatie nog eens terugkijken, en dan volgt er alsnog interpretatie. Als je dat niet kunt handelen moet je overstappen op schaken, denk ik.
Nou nou nou nou nou nouquote:Op zondag 6 oktober 2019 14:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Lijkt gelijk.. maar is bijna niet te zeggen zonder perspectieflijnen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:06 schreef fetX het volgende:
Zeg het maar, jongens.twitter:NKijker twitterde op zondag 06-10-2019 om 14:04:28Tja... hier zijn alle woorden overbodig! #adoaja https://t.co/PNB3ovQ1Iw reageer retweet
Walgelijk wijf.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hé hé even rustig over FresiaGodin hè.
Jezus.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Maar wanneer Aletha bij Utrecht zit hoor je 'm niet klagen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hé hé even rustig over FresiaGodin hè.
Scrummie heeft liever één of andere Feyenoordtokkie.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:09 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Maar wanneer Aletha bij Utrecht zit hoor je 'm niet klagen.
Godinnen horen nou eenmaal verslag te doen van de Godenzonen.
ik voel me nu vies
Toen Ali nog bij Ado speelde was hij regelmatig te vinden in het uitgaansleven, paar uur voor een wedstrijd. Bedankt voor dit nutteloze feitje.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Fox is wel diep gezonken qua analisten.. Boussaboun..tsja
De 12:15 wedstrijden zijn altijd ontzettend ranzig qua analistenquote:Op zondag 6 oktober 2019 14:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Fox is wel diep gezonken qua analisten.. Boussaboun..tsja
Is al vaker aangetoond dat het onzin is toch? Toen Ajax een paar jaar geleden die discutabele penalty tegen Utrecht kreeg gingen we massaal aangifte doen. Vermoeden van, uiteraard. Weekje later verloren ze van De Graafschap en was iedereen tevreden over het uitermate terechte kampioenschap van psv. Neem een willekeurig voetbalseizoen, je hebt wat mazzels en wat pech en aan het einde van de rit wordt er 1 kampioen. Stop met kijken als je dat niet kan handelen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Opvallend vaak in het voordeel van ajax.
Noujaaaaaaaaaaa. Fresia doet elke 12.15 wedstrijd hoor. Dit niet wetenquote:Op zondag 6 oktober 2019 14:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Niet gelezen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is al vaker aangetoond dat het onzin is toch? Toen Ajax een paar jaar geleden die discutabele penalty tegen Utrecht kreeg gingen we massaal aangifte doen. Vermoeden van, uiteraard. Weekje later verloren ze van De Graafschap en was iedereen tevreden over het uitermate terechte kampioenschap van psv. Neem een willekeurig voetbalseizoen, je hebt wat mazzels en wat pech en aan het einde van de rit wordt er 1 kampioen. Stop met kijken als je dat niet kan handelen.
Met die redenering kan je dus ook zeggen dat de scheidsrechters binnen de lijnen alles anti Ajax fluiten en de VAR dat moet corrigerenquote:Op zondag 6 oktober 2019 14:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Opvallend vaak in het voordeel van ajax.
Ik sla ze wel eens over.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Noujaaaaaaaaaaa. Fresia doet elke 12.15 wedstrijd hoor. Dit niet weten
Scrummie ziet ook liever Feyenoordfans Bassie en Adriaan als analisten.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scrummie heeft liever één of andere Feyenoordtokkie.
Ik zou ook graag Bas en Aad eens als analist zien.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:11 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Scrummie ziet ook liever Feyenoordfans Bassie en Adriaan als analisten.
En daarnaast is het sowieso geen buitenspel. Check die voet van die van ADO. Staat gewoon op gelijke hoogte met de voet van Neres.quote:
Ah, dat is waar.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou ook graag Bas en Aad eens als analist zien.
Erger dan Mario Been of John de Wolf kan toch niet.
Ik denk dat dat vergelijkbaar is met Willy en Renequote:Op zondag 6 oktober 2019 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Aad op tv zag, paar weken terug geloof ik, had ik het gevoel dat hij ieder moment om kan vallenquote:Op zondag 6 oktober 2019 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook dat nog inderdaad.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
En daarnaast is het sowieso geen buitenspel. Check die voet van die van ADO. Staat gewoon op gelijke hoogte met de voet van Neres.
Het zit wel diep he.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:13 schreef T3hTommay het volgende:
Er schijnen ook topics op FOK te zijn waarin Scrummie niet terecht op de hak wordt genomen.
Ik heb ze alleen nog nooit gezien.
Maar die zijn niet te verstaan.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vergelijkbaar is met Willy en Rene
Quote weggeklikt.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Te veel woordjes met meer dan twee lettergrepen.
Maar dat denken we al 15 jaar toch? Toen zag hij er ook al slecht uit.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:13 schreef fetX het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Aad op tv zag, paar weken terug geloof ik, had ik het gevoel dat hij ieder moment om kan vallen
quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:13 schreef T3hTommay het volgende:
Er schijnen ook topics op FOK te zijn waarin Scrummie niet terecht op de hak wordt genomen.
Ik heb ze alleen nog nooit gezien.
Hij klonk alleen toen ook heel erg slecht. Nationale rouw als zij er niet meer zijnquote:Op zondag 6 oktober 2019 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat denken we al 15 jaar toch? Toen zag hij er ook al slecht uit.
Hij houdt het nog langer vol dan gedacht.
Een van die twee heeft ook (een deel van) zijn tong niet meer toch? Dat lijkt me ook niet helemaal lekkerquote:
Hopelijk weer een 24-uurs B&A marathon dan.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij klonk alleen toen ook heel erg slecht. Nationale rouw als zij er niet meer zijn
McDonalds kan helemaal niet lekker zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:17 schreef T3hTommay het volgende:
Van Fresia naar Hélène is net zoiets als een tweesterrenrestaurant inwisselen voor een McDonalds, maar ook dat kan lekker zijn.
McDonalds is soms heel lekker.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:17 schreef T3hTommay het volgende:
Van Fresia naar Hélène is net zoiets als een tweesterrenrestaurant inwisselen voor een McDonalds, maar ook dat kan lekker zijn.
Patatje en een milkshake, niks mis mee joh.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
McDonalds kan helemaal niet lekker zijn.
Bedankt maat, was wel weer even nodig. Jansengod heeft nog geen thuiswedstrijd verloren.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:18 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Maat. Gefeliciteerd met de punten dit weekend.
Ga dan naar een goede snackbar om een patatje te halen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:18 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Patatje en een milkshake, niks mis mee joh.
Ik ging een keer met m'n vader naar een bekerwedstrijd, deden we anders nooit. Godverdomme ijskoud, ergens in december. Ajax - NAC. Scoort Boussaboun de enige goal van de wedstrijd. Sindsdien een enorme hekel aan die man.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:19 schreef El-Stinho het volgende:
Ali Boussaboun, wat een figuur. Een goednieuwsshow houden over ADO en terloops: "tegen, vind ik, de beste ploeg (Ajax) in de Eredivisie"
Zeer benieuwd naar de comeback van Gert.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga dan naar een goede snackbar om een patatje te halen.
Ja, dat is waar, maar als ik Eype Snacks had gezegd ipv McDonalds dan hadden jullie geen idee wat ik bedoelde.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga dan naar een goede snackbar om een patatje te halen.
Is dat een kledingwinkel voor driekwartbroeken?quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:24 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar als ik Eype Snacks had gezegd ipv McDonalds dan hadden jullie geen idee wat ik bedoelde.
Best goede reviews nog voor zo'n vage zaak.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:24 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar als ik Eype Snacks had gezegd ipv McDonalds dan hadden jullie geen idee wat ik bedoelde.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat een kledingwinkel voor driekwartbroeken?
Week tegen de eenzaamheidquote:Op zondag 6 oktober 2019 14:28 schreef Ramboetan het volgende:
Ik mag Ado wel ook al haten ze (de supporters) Ajax.
Wat deden die oudjes op het veld eigenlijk?
Vlugtlaan? Gecondoleerdquote:Op zondag 6 oktober 2019 14:24 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
De eigenaar is een goede kerel. De zaak is een keer op last van de burgemeester dichtgegooid, maar in dit gedeelte van Amsterdam is dat schering en inslag.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:26 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Best goede reviews nog voor zo'n vage zaak.
Beetje jammer dat ze niet van dat rotte imago af komen en dat zelf in stand houden keer op keer. Wordt nooit wat zo met die club.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:28 schreef Ramboetan het volgende:
Ik mag Ado wel ook al haten ze (de supporters) Ajax.
Wat deden die oudjes op het veld eigenlijk?
We komen wel een keertje langs.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:30 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ach, het is vrij goedkoop wonen, anders was ik hier al weggeweest
Eerste helft was zo heel erg gek nog niet, als je dan met 0-3 gaat rusten heeft niemand het over die tweede helftquote:Op zondag 6 oktober 2019 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft wel gelijk natuurlijk.
Al was dat vandaag niet te zien.
Dat klopt, toen moest het 0-4 staan.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerste helft was zo heel erg gek nog niet, als je dan met 0-3 gaat rusten heeft niemand het over die tweede helft
Oh dat is ook gewoon zoquote:Op zondag 6 oktober 2019 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klopt, toen moest het 0-4 staan.
Maar de tweede helft viel wel heel erg terug, vooral Ziyech ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |