abonnement Unibet Coolblue
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:03:51 #51
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189297577
Ik ben wel benieuwd hoef het u verder gaat rondom de facultatieve
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:06:50 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189297626
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:53 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Beetje voorbarig deze diagnose. Misschien heeft het wel helemaal niks met obesitas te maken.
Nee, dat is nou juist het punt: de ziekte zelf kan er wel niets mee te maken hebben, maar het herstelvermogen kan door de obesitas wel fors in de problemen komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:07:36 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189297644
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:03 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoef het u verder gaat rondom de facultatieve
Gewoon een volgende voorzitter die gaat harken, wellicht de erven Keizer zelf.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:11:31 #54
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189297734
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gewoon een volgende voorzitter die gaat harken, wellicht de erven Keizer zelf.
Nouja dat onderzoek loopt nog steeds. Dus zijn vrouw zal dat verder moeten doen om te voorkomen dat de deal wordt teruggedraaid door de rechter.
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:12:16 #55
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_189297752
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 09:47 schreef Sodeknetters het volgende:
Een schrale troost: over een jaar of vijf is hij wel op zijn streefgewicht. :Y
_O- _O- _O- _O- _O_
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_189297783
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat is nou juist het punt: de ziekte zelf kan er wel niets mee te maken hebben, maar het herstelvermogen kan door de obesitas wel fors in de problemen komen.
De link met obesitas is speculeren.. niet elke dikzak sterft als gevolg van overgewicht..de kans dat er een link is is alleen groter.
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:26:55 #57
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_189298026
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:03 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoef het u verder gaat rondom de facultatieve
De aandelen zijn van hem, die mogen dus verkocht worden

mogelijk binnen de bestuursgroep
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:31:24 #58
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_189298103
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:02 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Inderdaad, misschien een verwaarloosde longontsteking die fataal geworden is....
Het is thans nog te vroeg om al uitspraken te doen over de exacte doodsoorzaak, dat klopt. Maar hoe dan ook, er bestaan genoeg mensen van zijn kaliber die met een en dezelfde leefwijze :Y) nog een flink stuk ouder worden.

quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:35 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Wat huldig je aan het VVD gedachtegoed?
Wat denkt u zelf? :{

Sowieso bewonder ik het daaruit voortvloeiend beleid gedurende het afgelopen decennium, met als gevolg alle economisch behaalde successen ingevolge vooruitgang op het gebied van algemeen welzijn en grotere welvaart na de crisis.

Wij hopen de Mark Rutte het roer nog een termijn in handen houdt bij een eventuele ''Rutte-IIII''.
Maar enige verandering, in de zin van een gloednieuwe premier die Marks missie zal voortzetten, zal alle voortschrijdende successen van de VVD in de nabije toekomst ook geen windeieren leggen, dunkt men in onze kringen. 14.gif
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:33:37 #59
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_189298150
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:13 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De link met obesitas is speculeren.. niet elke dikzak sterft als gevolg van overgewicht
Yup. Zo is het!
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_189298338
quote:
3s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:31 schreef Scjvb het volgende:

[..]

[..]

Wat denkt u zelf? :{

Sowieso bewonder ik het daaruit voortvloeiend beleid gedurende het afgelopen decennium, met als gevolg alle economisch behaalde successen ingevolge vooruitgang op het gebied van algemeen welzijn en grotere welvaart na de crisis.

Wij hopen de Mark Rutte het roer nog een termijn in handen houdt bij een eventuele ''Rutte-IIII''.
Maar enige verandering, in de zin van een gloednieuwe premier die Marks missie zal voortzetten, zal alle voortschrijdende successen van de VVD in de nabije toekomst ook geen windeieren leggen, dunkt men in onze kringen. 14.gif
Ik heb oprecht geen idee. Ze zijn niet voor persoonlijke vrijheid. Controle en een paternalistische overheid zijn ze als ware liberalen dan weer wel altijd voorstander van. Zelfs in hoogconjunctuur hebben ze het niet voor elkaar gekregen om de lonen van het overgrote deel van Nederland significant te laten stijgen (gaat wat beloven voor de volgende crisis...). Als law and order partij zijn zij verantwoordelijk voor het kielhalen van zowel defensie als de politie. De pensioenen dalen omdat ze geen vuist richting te EU hebben weten te maken. Ze zijn door 10 jaar slapen of waarschuwingen negeren de hoofdverantwoordelijke partij voor de stikstofcrisis waardoor we in een recessie gestort dreigen te worden. Migratie wisten ze ook al niet te stoppen. De belangrijkste verdienste van Rutte is dat hij regeringen bij elkaar weet te houden zodat we itt de zuidelijke landen niet ieder jaar verkiezingen hebben.
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:58:12 #61
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_189298621
Als ze hem in de afvalverbrandingsoven stoppen in Amsterdam hebben we een maand lang gratis stroom *O* *O*
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:21:25 #62
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_189299090
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik heb oprecht geen idee. Ze zijn niet voor persoonlijke vrijheid. Controle en een paternalistische overheid zijn ze als ware liberalen dan weer wel altijd voorstander van. Zelfs in hoogconjunctuur hebben ze het niet voor elkaar gekregen om de lonen van het overgrote deel van Nederland significant te laten stijgen (gaat wat beloven voor de volgende crisis...). Als law and order partij zijn zij verantwoordelijk voor het kielhalen van zowel defensie als de politie. De pensioenen dalen omdat ze geen vuist richting te EU hebben weten te maken. Ze zijn door 10 jaar slapen of waarschuwingen negeren de hoofdverantwoordelijke partij voor de stikstofcrisis waardoor we in een recessie gestort dreigen te worden. Migratie wisten ze ook al niet te stoppen. De belangrijkste verdienste van Rutte is dat hij regeringen bij elkaar weet te houden zodat we itt de zuidelijke landen niet ieder jaar verkiezingen hebben.
Er mogen ondanks alle in onze optiek heugelijke ontwikkelingen best dingen zijn die, overeenkomstig de hierboven door u geformuleerde manier, best iets beter hadden gekund. Sorry dat ik het zeg, maar zo'n mond vol pessimisme bezigen bijna alleen tegenstanders van het huidige beleid, en niet zelden bezien vanuit hun eigen referentiekaders
waaronder teleurstellingen e.d.

Men kan zich beter eerst afvragen welke partijen/ coalities het uiteindelijk beter zouden doen - en kunnen. Forum voor Democratie (Thierry Baudet), PVV (Wilders), CDA, 50Plus, SP of het 'zoetsappige' GroenLinks met allerhande 'regeltjes' en 'kwesties' omtrent naasten van burgemeester Halsema (Amsterdam)?

Van geen enkele partij en coalitie zal het beleid uiteindelijk tot massale tevredenheid leiden, lijkt ons.
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:52:09 #63
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_189299780
quote:
3s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:21 schreef Scjvb het volgende:

[..]

Er mogen ondanks alle in onze optiek heugelijke ontwikkelingen best dingen zijn die, overeenkomstig de hierboven door u geformuleerde manier, best iets beter hadden gekund. Sorry dat ik het zeg, maar zo'n mond vol pessimisme bezigen bijna alleen tegenstanders van het huidige beleid, en niet zelden bezien vanuit hun eigen referentiekaders
waaronder teleurstellingen e.d.

Men kan zich beter eerst afvragen welke partijen/ coalities het uiteindelijk beter zouden doen - en kunnen. Forum voor Democratie (Thierry Baudet), PVV (Wilders), CDA, 50Plus, SP of het 'zoetsappige' GroenLinks met allerhande 'regeltjes' en 'kwesties' omtrent naasten van burgemeester Halsema (Amsterdam)?

Van geen enkele partij en coalitie zal het beleid uiteindelijk tot massale tevredenheid leiden, lijkt ons.
Je hebt een beetje zuigende stijl van schrijven waarbij je zoals gewoonlijk weinig zegt.

Wat hebben 10 jaar VVD beleid ons nou daadwerkelijk gebracht?
• De economie en de staatsschuld staan er redelijk voor
• Werkenden hebben niet/nauwelijks meegeprofiteerd
• De rechten van werknemers zijn stelselmatig verder afgebroken
• Defensie/onderwijs/zorg zijn achteruitgegaan, maar niet goedkoper geworden
• De (semi)overheid verkeerd in bestuurlijke chaos door pennywise-pound foolish beleid
• Beleid is op gemeenten afgewenteld, zonder bijbehorende financiering met ook daar groeiende chaos
• De VVD wordt bovenmatig getroffen door schandalen en misdadige bestuurders

Kortom, vooral dankzij een goed florerende wereldeconomie en idioot lage marktrente gaat het best goed met de staatsfinanciën, de rest is best een teringzooi.

Henry de Keijzer was in alles een doorsnee VVD lid/bestuurder. Dat is wat het echt sneue is aan deze partij. Van de doden niets dan goed, maar aan deze man is weinig verloren gegaan.
pi_189300643
quote:
3s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:21 schreef Scjvb het volgende:

[..]

Er mogen ondanks alle in onze optiek heugelijke ontwikkelingen best dingen zijn die, overeenkomstig de hierboven door u geformuleerde manier, best iets beter hadden gekund. Sorry dat ik het zeg, maar zo'n mond vol pessimisme bezigen bijna alleen tegenstanders van het huidige beleid, en niet zelden bezien vanuit hun eigen referentiekaders
waaronder teleurstellingen e.d.

Men kan zich beter eerst afvragen welke partijen/ coalities het uiteindelijk beter zouden doen - en kunnen. Forum voor Democratie (Thierry Baudet), PVV (Wilders), CDA, 50Plus, SP of het 'zoetsappige' GroenLinks met allerhande 'regeltjes' en 'kwesties' omtrent naasten van burgemeester Halsema (Amsterdam)?

Van geen enkele partij en coalitie zal het beleid uiteindelijk tot massale tevredenheid leiden, lijkt ons.
1) Je hebt nog steeds niet gezegd waar je nou zo enthousiast van wordt bij de VVD.
2) Ja maar hunnie zijn nog kutter redenaties heb je alleen nodig als er weinig is om trots op te zijn.
3) Die opmerking over Halsema is wel heel rijk na al die affaires van de VVD. Zeker omdat ze niet eens zelf het boefje was.
4) Het ding waar de VVD zich om wil profileren tegenwoordig is de economie. Zoals al eerder gezegd profiteren maar weinig mensen van de groei. Bovendien heeft de VVD met het stikstofverhaal op de korte termijn en zoals mcmlxiv heeft uitgelegd op de middelmatige termijn heel wat bommetjes onder die economie gelegd.
  zondag 6 oktober 2019 @ 16:55:25 #65
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_189301074
Hoe moeten we nu verder zonder het boegbeeld van morbide obesitas :?
  zondag 6 oktober 2019 @ 16:59:39 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189301149
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:13 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De link met obesitas is speculeren.. niet elke dikzak sterft als gevolg van overgewicht..de kans dat er een link is is alleen groter.
Ik stel alleen dat het niet vreemd is dat iemand met zo'n postuur overlijdt, jij verwijt mij vervolgens dat ik een diagnose stel.

Mijn opmerking dat het niet vreemd is dat hij is overleden is (gezien zijn postuur), is vooral een tegenhanger op de "wat raar, zomaar dood, en dat terwijl hij nog maar 58 was" opmerkingen.
Nee, als iemand zo dik is is het helemaal niet raar dat iemand overlijdt tijdens een relatief onschuldige ziekte.

Dat is geen diagnose, dat is gewoon een feit.
Ik stel nergens dat zijn overlijden verband houdt met zijn gewicht, alleen dat het, dankzij zijn gewicht niet raar is dat hij overleden is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 6 oktober 2019 @ 17:03:56 #67
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_189301241
Oud-korpschef Gerard Bouman (64) overleden

Oud-korpschef van de Nationale Politie Gerard Bouman (Rhoon, 27 augustus 1952) is vandaag overleden aan de gevolgen van een hartaanval in New Orleans eind juni. Dat heeft zijn familie bekendgemaakt. Bouman begon als agent op de straat, bij de politie waarvan hij uiteindelijk de baas zou worden.

Die trof hem uitgerekend vlak voordat het rapport naar de ‘geldsmijtrel’ bij de politie zou worden gepresenteerd. Het was Bouman die de Centrale Ondernemingsraad (COR) een torenhoog budget van 1,6 miljoen euro gaf, dat onder meer werd opgemaakt aan reizen naar de Antillen en een feest met champagneontbijt in het Amstel Hotel

https://www.ad.nl/nieuws/(...)-overleden~adf64f6c/

Ik zie overeenkomsten
Henry zag ook de gevangenis te dichtbij komen :P
pi_189301263
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 16:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik stel alleen dat het niet vreemd is dat iemand met zo'n postuur overlijdt, jij verwijt mij vervolgens dat ik een diagnose stel.

Mijn opmerking dat het niet vreemd is dat hij is overleden is (gezien zijn postuur), is vooral een tegenhanger op de "wat raar, zomaar dood, en dat terwijl hij nog maar 58 was" opmerkingen.
Nee, als iemand zo dik is is het helemaal niet raar dat iemand overlijdt tijdens een relatief onschuldige ziekte.

Dat is geen diagnose, dat is gewoon een feit.
Ik stel nergens dat zijn overlijden verband houdt met zijn gewicht, alleen dat het, dankzij zijn gewicht niet raar is dat hij overleden is.
Als je goed zou lezen wat je schrijft dan zie je dat je aannames doet die puur speculatief zijn. Je hebt het bijvoorbeeld over een 'onschuldige ziekte' terwijl wij helemaal niets weten. Mensen gaan dood ja..dik..dun..klein..groot.. met obesitas loop je meer risico en meer valt er niet over te zeggen.
  zondag 6 oktober 2019 @ 17:15:13 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189301465
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 17:04 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Als je goed zou lezen wat je schrijft dan zie je dat je aannames doet die puur speculatief zijn. Je hebt het bijvoorbeeld over een 'onschuldige ziekte' terwijl wij helemaal niets weten. Mensen gaan dood ja..dik..dun..klein..groot.. met obesitas loop je meer risico en meer valt er niet over te zeggen.
In plaats van dat je je eens drukmaakt over dat fucking getroll over dat hij bang was voor de gevangenis ipv nuancerend "zo raar is het niet dat hij dood is, met zijn gewicht".....

Maar misschien past dat scenario je beter, komt immers ook geen diagnose bij kijken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_189301785
quote:
3s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:31 schreef Scjvb het volgende:

Wij hopen de Mark Rutte het roer nog een termijn in handen houdt bij een eventuele ''Rutte-IIII''.

Rutte IV.
  zondag 6 oktober 2019 @ 17:35:36 #71
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_189301850
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 17:32 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Rutte IV.
Ik schaam me diep
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_189301896
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2019 17:35 schreef Scjvb het volgende:

[..]

Ik schaam me diep
Nergens voor nodig. Ik maak zelf vaak genoeg een foutje, terwijl ik meestal wel beter weet.
pi_189302652
Godver, was die vent pas 58?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:26:19 #74
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_189302690
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Godver, was die vent pas 58?
Ja, helaas.
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:33:38 #75
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_189302819
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2019 17:37 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Nergens voor nodig. Ik maak zelf vaak genoeg een foutje, terwijl ik meestal wel beter weet.
Ach zo. En zo is het ook! ;) Ikzelf maak verder ook geen probleem van zoiets en vind het hierbij ergens nog wel grappig.
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')