abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker dinsdag 25 februari 2020 @ 22:53:43 #51
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191688332
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 22:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o _O_
  dinsdag 25 februari 2020 @ 22:57:49 #52
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_191688418
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 22:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Deur opendoen = ontzettend eng.
Dus ik vind haar regelmatig in een hoek, zowat in de muur terug.

Ik pluk poes eruit, even op de arm, neerzetten en net ging ze verkennen *O* Beetje rondsluipen, af en toe omkijken en toen ik haar lokte kwam ze kroelen halen O+
En nu ligt mevrouwtje in de grote mand, open en bloot en ik heb zelfs (vast per ongeluk) al volop een buik(je) mogen kriebelen.

Spannend wat de reden is: zwangerschapshormen, krolse hormonen, feliway of een combi van 2 van de 3.
Of het is gewoon een stoere poes, kan ook B-)
Wat een leuke foto's!
Stoer mooi mini-moedertje (to be) O+
  woensdag 26 februari 2020 @ 08:06:14 #53
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_191691152
Die ontdooit snel zeg! O+
pi_191691577
Vanmorgen weer bevroren in de hoek en bijna in de muur.
Zoete woordjes en kroelen deden niks dus maar weer eruit geplukt.

O ja! Kroelen! Wandel, boenk, lichte prrrr maar zeker ook nog omgeving in de gaten houden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 26 februari 2020 @ 09:35:54 #55
403520 Sway-
La vie est belle
pi_191692118
Zus O+ O+ O+
pi_191692196
Wat een knap meisje. En die buik is wel behoorlijk want verder lijkt ze behoorlijk fijntjes.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_191701587
Ik werd ontvangen vanuit de zachte mand ipv met het gezichtje tegen de muur aangeduwd. Of vanuit een harde boekenplank.


Er werden in mijn aanwezigheid brokjes gegeten (natvoer ging vanaf gisteren al ongezien op, nu blijken brokken ook oké) en de kattenbak is goed gekeurd.

Ik denk dat ze begint te wennen O+

Al kan deze explosie van aanbidding ook duiden op (naderende) krolsheid. Het blijft spannend :D

En ook al wens ik dit ranke tienermeisje geen kinders toe, zelf zou ik het toch wel enig vinden :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191706390
Aah, ze leert snel! Knap meisje O+
pi_191707266
Wat een heerlijk beestje. En stoer dat ze zo snel durft! Kittens of geen kittens, voor haar eigen adoptiekansen is dit karaktertje wel fijn lijkt me!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_191719829
Innerlijke slet komt steeds meer naar buiten.
Maar alleen als ze op vloer staat ik haar op de vloer zet. Dan wordt er rondgewandeld en gesnuffeld, handen in beeld worden automatisch onderwerp van headbutts.
En spontaan over de grond rollen hoort daar ook bij.

Ze kreeg bezoek: na vijf minuten net zo hard goedgekeurd. We dronken een kopje thee op haar kamertje, de dame ging royaal gelijktijdig haar waterbak leeglebberen _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191729844
Beetje zitten op de favoriete plek


Nieuwe plek ontdekt (ligt normaal een kussen in, maar als ik op bezoek kom is dat van mij :) )


Beetje kroelen


Beetje rondkijken (inclusief bolletje)


En zo lijkt ze haast te ontploffen, dit is écht veel meer bol dan het daadwerkelijk is


Inmiddels heb ik alles met haar meegemaakt, ze.... ontplofte in de kattenbak :X Stinken :X We hebben het raam maar even open gezet dus nu kan er geloerd worden naar alle vogels die ze hoort O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191730031
Ze heeft wel een ontzettend mooi koppie. En niet breed of dik, lijkt mij dat het buikje een reden heeft...
  vrijdag 28 februari 2020 @ 15:27:45 #63
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_191735271
Wat een plaatje is ze, mooie foto om in te lijsten O+
pi_191735774
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 15:27 schreef Pippi het volgende:
Wat een plaatje is ze, mooie foto om in te lijsten O+
[ afbeelding ]
:D O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191742048
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 15:27 schreef Pippi het volgende:
Wat een plaatje is ze, mooie foto om in te lijsten O+
[ afbeelding ]
Statieportret zonder stopcontact ^O^
  vrijdag 28 februari 2020 @ 21:32:03 #66
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_191742167
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 21:26 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Statieportret zonder stopcontact ^O^
;)
pi_191745771
Ik knal ze inderdaad meestal ongecensureerd hier :@

In other news: sinds vanavond is deze positie helemaal oké O+


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 29 februari 2020 @ 00:25:45 #68
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_191746590
Ik heb er geen verstand van maar: kan je een zwangere poes veilig ontwormen?


Wat een prachtpoes trouwens, zou zo nemen als ik katten kon houden.
pi_191746706
Wat een lief beest O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_191762197
Ik verklaar de dame officieel zwanger oO<

Buik(je) is nu echt aan het groeien en voor een jonge meid is ze erg rustig en niet speels. Maar vooral omdat ze net in totale ontspanning op haar rug op mijn schoot lag ... en haar buik heel subtiel, maar ook heel regelmatig naar me terugschopte O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191762218
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 00:25 schreef broccolitaart het volgende:
Ik heb er geen verstand van maar: kan je een zwangere poes veilig ontwormen?


Wat een prachtpoes trouwens, zou zo nemen als ik katten kon houden.
Kan veilig, alleen is het lastiger. Schijnbaar zorgt zwangerschap voor een grotere resistentie. Dus nu een dosis erin en na een (eventuele?) bevalling gaan we door.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Spellchecker zaterdag 29 februari 2020 @ 22:31:09 #72
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191762219
quote:
4s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 22:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik verklaar de dame officieel zwanger oO<

Buik(je) is nu echt aan het groeien en voor een jonge meid is ze erg rustig en niet speels. Maar vooral omdat ze net in totale ontspanning op haar rug op mijn schoot lag ... en haar buik heel subtiel, maar ook heel regelmatig naar me terugschopte O+
O+
pi_191771301
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 22:31 schreef maily het volgende:

[..]

O+
Leuk voor ons ja. :) Al had deze tiener het best nog zonder kinders kunnen stellen.

En nu is ze boos op me -O- Ze heeft wat dunne ontlasting en begraaft deze zo goed dat zelfs een pootje onder zat (en spetters op de muur, hoe dannnn!?) :X
Muur geboend, kat kwam op schoot kroelen en toen waagde ik het om met een nat doekje aan dat pootje te komen. Nou... ze bevriest niet meer hoor :( _O- Vijf minuten en een iets schonere poot later zit ze me bozig vanaf de andere kant van de kamer aan te kijken.

En de vieze babydoekjesgeur van de poot te wassen. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191771420
Onze poes raakte zwanger voor we doorhadden dat ze krols was en was dus ook erg jong.
Wel echt een heel goede moeder. Hoop dat het bij Zusje ook zo goed gaat allemaal ^O^

(Was idd beter geweest als ze niet zwanger was, maar goed...)

Overigens: heb jij enig idee hoeveel zwerfkatten er in nl zijn? Lijkt me lastig inschatten omdat er zoveel los lopen die gewoon een thuis hebben, maar asiels hebben daar miss wel zicht op?
compact en kleverig.
pi_191798765
Waarom kom je me storen?


O, maar dit is ook prima oké O+




Er vloog een vliegtuig over :o

(Zusje wordt nonchalant: eyeliner onder een oogje vergeten :+ )

Ik denk dat het wel goed zit tussen ons *;


Een afspraak bij de vroedvrouw (=ikke) ziet er trouwens zo uit. Zo kunnen we beiden minuten lang blijven liggen/zitten (zij de melktrappel, ik de buikreiki) met af en toe een plopje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')