Ze hadden Steimle ook bijna.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:52 schreef Marcoss het volgende:
Vakoc is een goede aanwinst voor Corendon
Colombiaantjes kunnen niet sturen,wordt maar weer eens bewezenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:55 schreef Momo... het volgende:
Hoodjz met een duik en Allegaert die wint
Theuns deed niet eens mee voor de winstquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:55 schreef Marcoss het volgende:
Kleikers zag pas na de finish dat het niet Theuns was die won
quote:Following Saturday’s crash in the final kilometer of the Tour de l’Eurometropole, Alvaro Hodeg was taken to the hospital, where it was revealed that he has suffered a left forearm fracture, a right shoulder fracture and two fractured ribs.
He will require operation on his shoulder, which will be performed in Belgium, on Sunday. Alvaro will continue to be monitored for signs of concussion overnight, but is in stable and comfortable condition.
twitter:MATTEOTRENTIN twitterde op zaterdag 05-10-2019 om 22:57:27The problem is not only there. We go at 60 km/h or more also in other part of the race. That kind barriers should be banned EVERYWHERE! Just look how dangerous they were in the worlds or i the GT TT this year! Flat feet barriers are available everywhere in the world! https://t.co/GQISjoagdf reageer retweet
twitter:MATTEOTRENTIN twitterde op zaterdag 05-10-2019 om 23:06:31But the most important things are :-socks lengt-dsq someone for something that always happend -no feed from the cars in the 30 km and last 20 of a race-no race radios in the worlds- no cutting our 45x45cm numbers-be on time on team pres that are always late#showmustgoon reageer retweet
Matteo maakt er een mooie show van, maar hij heeft wel een punt dat de UCI totaal met de verkeerde zaken bezig is.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 23:25 schreef Marcoss het volgende:
twitter:MATTEOTRENTIN twitterde op zaterdag 05-10-2019 om 22:57:27The problem is not only there. We go at 60 km/h or more also in other part of the race. That kind barriers should be banned EVERYWHERE! Just look how dangerous they were in the worlds or i the GT TT this year! Flat feet barriers are available everywhere in the world! https://t.co/GQISjoagdf reageer retweet
twitter:MATTEOTRENTIN twitterde op zaterdag 05-10-2019 om 23:06:31But the most important things are :-socks lengt-dsq someone for something that always happend -no feed from the cars in the 30 km and last 20 of a race-no race radios in the worlds- no cutting our 45x45cm numbers-be on time on team pres that are always late#showmustgoon reageer retweet
Eensquote:Op zondag 6 oktober 2019 01:25 schreef wimderon het volgende:
Het één sluit het ander, zeker niet bij dit soort simpele dingen, toch niet uit.
UCItwitter:jelle2910 twitterde op zondag 06-10-2019 om 11:26:30Prima DS meeting voor Piccolo Lombardia. Terugbrengen na val achter de auto mag officieel niet, maar tot aan de finale gaan ze het wel toestaan (lees, WC scenario staan ze vandaag WEL toe), dus hoe nu verder UCI🤔 @UCI_cycling reageer retweet
UCU is lachwekkend. Je zou toch hopen dat ze dan in ieder geval voor wedstrijd 1 volgend seizoen een plan hebben en vanaf wedstrijd 1 daar op handhaven. Als er mensen uit San Juan worden gezet is dat toch minder erg.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:50 schreef TargaFlorio het volgende:
UCItwitter:jelle2910 twitterde op zondag 06-10-2019 om 11:26:30Prima DS meeting voor Piccolo Lombardia. Terugbrengen na val achter de auto mag officieel niet, maar tot aan de finale gaan ze het wel toestaan (lees, WC scenario staan ze vandaag WEL toe), dus hoe nu verder UCI🤔 @:UCI_cycling reageer retweet
quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:50 schreef TargaFlorio het volgende:
UCItwitter:jelle2910 twitterde op zondag 06-10-2019 om 11:26:30Prima DS meeting voor Piccolo Lombardia. Terugbrengen na val achter de auto mag officieel niet, maar tot aan de finale gaan ze het wel toestaan (lees, WC scenario staan ze vandaag WEL toe), dus hoe nu verder UCI🤔 @:UCI_cycling reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |