abonnement Unibet Coolblue
pi_189295079
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 09:36 schreef JeMoeder het volgende:
Nu dus toch verplichte zorgverzekering? Zijn de Republikeinen dan toch voor??

:')
Dit dus.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 6 oktober 2019 @ 11:04:20 #77
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_189295241
De westerse wereld moet gewoon niet aan migratie doen, scheelt héééél veel problemen.
  zondag 6 oktober 2019 @ 11:17:29 #78
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_189295371
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 17:54 schreef Peter het volgende:

[..]

Omdat de meerderheid van de stemmers het niet met je eens is, betekent het niet 'dat ze het nog niet door hebben'

Het zou ook kunnen zijn dat jij het fout hebt. Of dat je gewoon een andere mening hebt dan de grote meerderheid in onze samenleving. En dus wordt de samenleving niet anders ingericht.
Nou om het land als kapot te beschouwen gaat mij ook wat te ver.
De meeste hebben het goed genoeg in Nederland.

Maar dat de meerderheid voor meer sociaal beleid is meer immigranten alles weggeven verbieden zwarte piet.
Lhbtq en weet ik veel welke minderheidsgroep ik nu mis is lijkt mij niet. Dat komt alleen door die media waar al die deugers in alle talkshows zitten.

Stemmen wijst iets heel anders uit vvd van orgin een wat rechtse partij al jaren de grootste samen met pvv die ondanks of he het er wel of niet mee eens bent gewoon uitgesloten word.
Ik vermoed dat bij de volgende verkiezingen net als met de 1ste kamer fvd en vvd weer de grootste zijn.

Enige wat al die linkse partijen klaver robot jetten kunnen is hun uitsluiten.

En nee mis zijn vvd en fvd samen ook niet de meerderheid 76 zetels maar dat is met al die politieke versnippering onmogelijk hier.
Maar zijn dan vvd/fvd/pvv er met 50 of meer zetels kans is groot.

Dan zal links wel weer zich in allerlei bochten wringen weer coalities met 6 partijen etc.
En blijven beweren dit is wat Nederland wil.

Paar jaar geleden vvd/PvdA Ja dit is wat Nederland wil.

Nee de ene helft iets meer vvd wilde niet dat pvda zou winnen en wilde over rechts.
De andere helft iets kleiner wou dat vvd niet zou winnen en wou over links.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zondag 6 oktober 2019 @ 11:21:20 #79
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_189295421
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 17:55 schreef FYazz het volgende:

[..]

Ik beaam toch dat op FOK! de extreme rechtse reageerder alle ruimte krijgt.

Op andere fora en facebook, twitter e.d. zie ik van beide kanten wel extreme uitspraken.
In de media krijgt extreem links anders alle ruimte.
Oproepen tot doodschieten.
Nigel Farage die belaagd word en zo zou ik als ik wil nog wel tientallen voorbeelden kunnen vinden.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zondag 6 oktober 2019 @ 11:23:22 #80
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_189295453
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 17:57 schreef Briqq het volgende:

[..]

Nogmaals, wat zie je?

Van links zie ik dingen als:
- Beboet bedrijven die onze planeet verwoesten
- Ieder mens heeft recht op een dak boven zijn hoofd (in het kader van kraken)
- Treed strenger op tegen extreem rechts geweld

Ik ben van mn leven geen communist tegengekomen die de guillotines uit het vet wil halen. Dat is wat extreem rechts ervan maakt als je vindt dat het niet eerlijk is dat 1% meer dan 50% van de wereldwijde welvaart in handen heeft.

Extreem rechts kan ik je pagina's aan haatvolle dialoog van meegeven.
Nogmaals als je Thierry dood wil schieten zeg dan ....

Er zijn tientallen voorbeelden van geweld door links.
En ja extreem rechts kan er ook wat van.
Dus haal die linkse plaat voor je kop vandaan.

En meningen of berichten op een of ander fora mag gelukkig in Nederland nog wel.
Waarschijnlijk niet als het aan jou ligt maar helaas.

Maar over algemeen zie links meer doen deuren bekladen op pleinen schreeuwen Nigel Farage belagen etc.

En tuurlijk zullen er ook dingen can rechts te vinden zijn.

Maar je kijkt door je linkse bril.

[ Bericht 13% gewijzigd door Nicksanders op 06-10-2019 11:29:10 ]
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_189295698
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 11:21 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

In de media krijgt extreem links anders alle ruimte.
Oproepen tot doodschieten.
Nigel Farage die belaagd word en zo zou ik als ik wil nog wel tientallen voorbeelden kunnen vinden.
Dat zeg ik ook he ;)

"Op andere fora en facebook, twitter e.d. zie ik van beide kanten wel extreme uitspraken.
Dus van links en rechts.
  zondag 6 oktober 2019 @ 11:44:49 #82
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_189295779
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 11:23 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Nogmaals als je Thierry dood wil schieten zeg dan ....

Er zijn tientallen voorbeelden van geweld door links.
En ja extreem rechts kan er ook wat van.
Dus haal die linkse plaat voor je kop vandaan.

En meningen of berichten op een of ander fora mag gelukkig in Nederland nog wel.
Waarschijnlijk niet als het aan jou ligt maar helaas.

Maar over algemeen zie links meer doen deuren bekladen op pleinen schreeuwen Nigel Farage belagen etc.

En tuurlijk zullen er ook dingen can rechts te vinden zijn.

Maar je kijkt door je linkse bril.
Wat een gelul.

Extreem links gooit een milkshake naar Farage.

Extreem rechts schiet Jo Cox dood.

Extreem rechts is vele malen gevaarlijker en prominenter dan extreem links. Je spreekt over tientallen voorbeelden. Als je die kunt noemen, kom ik met het dubbele aan extreem rechtse voorbeelden.
Haal die rechtse plaat voor je kop vandaan.

En doe aub geen aannames van wat volgens mij wel of niet zou mogen.
pi_189297109
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 10:03 schreef Geerd het volgende:
Hier krijgen ze gewoon een gratis huis
`gratis alles zelfs. Subsidie om huis in te richten, gratis tablet allerlei andere subsidies die er sowieso voor zorgen dat ze nooit gaan werken
pi_189297167
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:32 schreef Craptacular het volgende:

[..]

`gratis alles zelfs. Subsidie om huis in te richten, gratis tablet allerlei andere subsidies die er sowieso voor zorgen dat ze nooit gaan werken
Lijkt me toch wel heerlijk leven...maandag ff weer paar kratten bier halen en hele dag niks doen ..beetje met je matties pilsen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:03:13 #85
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_189297569
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 11:44 schreef Briqq het volgende:

[..]

Wat een gelul.

Extreem links gooit een milkshake naar Farage.

Extreem rechts schiet Jo Cox dood.

Extreem rechts is vele malen gevaarlijker en prominenter dan extreem links. Je spreekt over tientallen voorbeelden. Als je die kunt noemen, kom ik met het dubbele aan extreem rechtse voorbeelden.
Haal die rechtse plaat voor je kop vandaan.

En doe aub geen aannames van wat volgens mij wel of niet zou mogen.
Extreem links schiet Pim dood.
Ja voor elk rechts voorbeeld zijn ook talloze linkse voorbeelden dus houd je geblaat maar voor je.

Extreem rechts in gevaarlijk net zoals extreem links net zo gevaarlijk is.
Alleen ja word in de media alles weggezet als extreem rechts.

Omdat ik kritische vraagtekens zet tegen Europa en zijn migratiebeleid evenals hier in Nederland dan ben je volgens die linkse deugkerk facist en een nazi.

Terwijl al die linkse deugers Op en grenzen willen meer massale migratie wat heeft het Europa nou gebracht gigantisch veel aanslagen uit naam van een of ander opperwezen wat niet in ons cultuur thuis hoort.

Daarbij ben ik *redelijk links standpunt
Voor sterke sociale voorzieningen voor Nederlanders en hebben en hadden wij dit goed voor elkaar.
Maar dit is niet houdbaar als we elk jaar een volledige nieuwe stad importeren en dit plant zich over algemeen meer voor dan de huidige autochtonen Nederlander.
En vind ik niet dat mensen die niet in Nederland geboren zijn en nog nooit gewerkt hebben toegang hebben tot onze sociale voorzieningen.

Oorlogsslachtoffers opvangen ja liefst in de regio zodat ze daarna eventueel met hulp hun land weer kunnen opbouwen.

Bootvluchtelingen niet belonen door ze in Europa aan kant te zetten nee terug zetten in Afrika.
Maar ja dan heb je geen hart en blablablaat.

Maar nee allenaal hier heen halen gratis huis zorg etc. dat is inderdaad een typisch linkse oplossing want anders ben je vreemdelingenhater een nazi en een racist.
En moet allemaal zo divers mogelijk.

Terwijl al die landen met diversen culturen en normen hoe divers wil je het hebben.

Dus bij mij zit geen rechts bord voor me kop.
Ik zie de gevaren van beide extremen groepen.

Maar in jouw optiek valt links wel mee en is het rechts 2x zo erg en zijn links lievelingetjes ivm rechts dus de enige met een plaat ben jij.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_189297748
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 14:38 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Huis is niet gratis, maar wel de huur en de inrichting.
Per gemeente verschilt het, sommige gemeenten geven 10.000 euro voor de inrichting ;(
Is wel gratis, de uitkering die ze krijgen wordt betaald door de werkende middenklasse, dus ik en velen met mij betalen alles voor hen.
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:18:03 #87
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_189297873
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:12 schreef JannekeC5 het volgende:

[..]

Is wel gratis, de uitkering die ze krijgen wordt betaald door de werkende middenklasse, dus ik en velen met mij betalen alles voor hen.
Zolang ze inderdaad er niet voor werken en nog nooit gewerkt hebben in Nederland is het inderdaad gratis ook al betalen ze t zelf vd bijstand.
Maar ja student leeft zelf waarschijnlijk ook op subsidies en denkt dat die er zelf voor betaalt of dat het geld zomaar ergens vandaan komt.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:24:45 #88
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_189297977
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:03 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Extreem links schiet Pim dood.
Ja voor elk rechts voorbeeld zijn ook talloze linkse voorbeelden dus houd je geblaat maar voor je.

Extreem rechts in gevaarlijk net zoals extreem links net zo gevaarlijk is.
Alleen ja word in de media alles weggezet als extreem rechts.

Omdat ik kritische vraagtekens zet tegen Europa en zijn migratiebeleid evenals hier in Nederland dan ben je volgens die linkse deugkerk facist en een nazi.

Terwijl al die linkse deugers Op en grenzen willen meer massale migratie wat heeft het Europa nou gebracht gigantisch veel aanslagen uit naam van een of ander opperwezen wat niet in ons cultuur thuis hoort.

Daarbij ben ik *redelijk links standpunt
Voor sterke sociale voorzieningen voor Nederlanders en hebben en hadden wij dit goed voor elkaar.
Maar dit is niet houdbaar als we elk jaar een volledige nieuwe stad importeren en dit plant zich over algemeen meer voor dan de huidige autochtonen Nederlander.
En vind ik niet dat mensen die niet in Nederland geboren zijn en nog nooit gewerkt hebben toegang hebben tot onze sociale voorzieningen.

Oorlogsslachtoffers opvangen ja liefst in de regio zodat ze daarna eventueel met hulp hun land weer kunnen opbouwen.

Bootvluchtelingen niet belonen door ze in Europa aan kant te zetten nee terug zetten in Afrika.
Maar ja dan heb je geen hart en blablablaat.

Maar nee allenaal hier heen halen gratis huis zorg etc. dat is inderdaad een typisch linkse oplossing want anders ben je vreemdelingenhater een nazi en een racist.
En moet allemaal zo divers mogelijk.

Terwijl al die landen met diversen culturen en normen hoe divers wil je het hebben.

Dus bij mij zit geen rechts bord voor me kop.
Ik zie de gevaren van beide extremen groepen.

Maar in jouw optiek valt links wel mee en is het rechts 2x zo erg en zijn links lievelingetjes ivm rechts dus de enige met een plaat ben jij.
Je laat je stevig kennen zeg. Niks 'links', je hebt gewoon een keiharde focus en projecteert dit keihard op 'links'.

Alleen maar stropoppen en hysterisch geblaat vanuit de onderbuik.

Wat een gezever zeg.

Ik noem je (extreem) rechts of racist als je dat soort retoriek bezigt, niet omdat je toevallig minder migratie wil. Dus niet wentelen in de slachtofferrol aub.
pi_189298184
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:12 schreef JannekeC5 het volgende:

[..]

Is wel gratis, de uitkering die ze krijgen wordt betaald door de werkende middenklasse, dus ik en velen met mij betalen alles voor hen.
Het eten en drinken groeit ook gratis en stenen en klei om een huis te bouwen is volop aanwezig, toch moet men van de rijken daarvoor betalen. Terwijl men de rijken nooit vraagt hoe zij aan die goederen en eten en drinken zijn gekomen, verwacht maar niet dat de rijken daarover kassabonnetjes kunnen overleggen. Ons kent ons.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')