sowquote:Op maandag 7 oktober 2019 23:10 schreef svann het volgende:
[..]
Ik wil jou wel even laten blazen.
Al die spelfouten zijn we niet van je gewend.
Geil manquote:Op maandag 7 oktober 2019 23:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Jezus die tattoo
Lijk wel een gezwel
Mjaquote:
Niet persé, maar niets mis mee.quote:
das het betere vingerwerk!quote:
Alleen kost het de samenleving nogal wat voor die roker uiteindelijk omgaat.quote:Op maandag 7 oktober 2019 23:10 schreef matthijst het volgende:
Lekker doorvapen jongen. We zijn toch al met teveel mensen in de wereld.
Voor de mietjes die een gateway drug nodig hebben voor tabakquote:Op maandag 7 oktober 2019 23:13 schreef Oostblokkert het volgende:
Snap ik dit goed? Zijn er mensen die voordat ze een sigaretten roken eerst vapen of ''dampen''?
Ik vind dit nooit zo'n sterk argument, als je niet rookt, drink je wel, of blow je, of overmatig gamen of wat dan ook. Misschien dat de cijfers dit tegenspreken, maar toch.quote:Op maandag 7 oktober 2019 23:13 schreef svann het volgende:
[..]
Alleen kost het de samenleving nogal wat voor die roker uiteindelijk omgaat.
Houden zoquote:Op maandag 7 oktober 2019 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
NopeIk vind het echt heel smerig.
Oepsquote:Op maandag 7 oktober 2019 23:10 schreef svann het volgende:
[..]
Ik wil jou wel even laten blazen.
Al die spelfouten zijn we niet van je gewend.
Maar goed, ik heb zo mn standaard sterke mintjes bij en rook alleen thuis of bij uitgaan, dus de omgeving heeft niet heel erg last van mij.quote:Op maandag 7 oktober 2019 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
NopeIk vind het echt heel smerig.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 23:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Voor de mietjes die een gateway drug nodig hebben voor tabak
Nou je ruikt het echt als iemand rookt, niet per se uit iemands mond.quote:Op maandag 7 oktober 2019 23:17 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb zo mn standaard sterke mintjes bij en rook alleen thuis of bij uitgaan, dus de omgeving heeft niet heel erg last van mij.
quote:
Deo, mintjes en niet bij sociaal publiek zijn na het roken. En zelfs dan probeer ik drukke omgevingen te mijden, want ik vind die rookstank ook behoorlijk asociaal.quote:Op maandag 7 oktober 2019 23:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou je ruikt het echt als iemand rookt, niet per se uit iemands mond.
Ja ze hopen allemaal enzo of pewdiepie te worden, die harken met 5 jaar genoeg binnen voor een deftig vermogen maar de meeste zijn we met 5 jaar idd vergeten.quote:Op maandag 7 oktober 2019 23:18 schreef monkyyy het volgende:
En over 5 jaar zijn ze niet meer hip en dan zit je zonder skills op je 35e vakken te vullen. Sad!
Oh nou ja er stinken wel meer mensen maar je ruikt het iig.quote:Op maandag 7 oktober 2019 23:19 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Deo, mintjes en niet bij sociaal publiek zijn na het roken. En zelfs dan probeer ik drukke omgevingen te mijden, want ik vind die rookstank ook behoorlijk asociaal.
behalve breedbekkikker yernaz ramautarsing, die is nog steeds straat arm maar duikt overal nog opquote:Op maandag 7 oktober 2019 23:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ze hopen allemaal enzo of pewdiepie te worden, die harken met 5 jaar genoeg binnen voor een deftig vermogen maar de meeste zijn we met 5 jaar idd vergeten.
Yernaz is dan ook een salonkapitalist.quote:Op maandag 7 oktober 2019 23:20 schreef Oscar. het volgende:
[..]
behalve breedbekkikker yernaz ramautarsing, die is nog steeds straat arm maar duikt overal nog op
quote:Op maandag 7 oktober 2019 23:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh nou ja er stinken wel meer mensen maar je ruikt het iig.
Daar hoor ik zelden nog van.quote:Op maandag 7 oktober 2019 23:20 schreef Oscar. het volgende:
[..]
behalve breedbekkikker yernaz ramautarsing, die is nog steeds straat arm maar duikt overal nog op
Is dat huisbaas Bob?quote:
Kut je hebt mij doorquote:
al 12 jaar ofzoquote:Op maandag 7 oktober 2019 23:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Daar hoor ik zelden nog van.![]()
Maar die studeert toch?
Doe Oostblokkert is 5 euro geven.quote:
Yush.quote:
Dat was vroeger de norm toch?quote:
Theoreticus die vanachter zijn bureau verzint hoe de wereld eruit moet zien.quote:
een studie afmaken ookquote:
Is inmiddels terug bij FvD heb ik begrepen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 23:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Daar hoor ik zelden nog van.![]()
Maar die studeert toch?
Rtl dumpt blue circle, de npo zou de redactie ook eens moeten toetakelenquote:Op maandag 7 oktober 2019 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Het kabinet heeft de meerderheid verloren, maar dit is ook een groot onderwerp om verdieping bij te hebben.
Haha ja dat welquote:
Blue Circle naar NPOquote:Op maandag 7 oktober 2019 23:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Rtl dumpt blue circle, de npo zou de redactie ook eens moeten toetakelen
Ah oke, raar ventjequote:Op maandag 7 oktober 2019 23:22 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Is inmiddels terug bij FvD heb ik begrepen.
Neeee alsjeblieft nietquote:
Lui seks, volgens mij hebben stelletjes van boven de 50 dat nogquote:
dat is ook de enige allochtoon in je leven?quote:Op maandag 7 oktober 2019 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Mijn Irakese schoonmaaksters doet dat niet
Waarom nou weer irakees...quote:Op maandag 7 oktober 2019 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Mijn Irakese schoonmaaksters doet dat niet
Yupquote:Op maandag 7 oktober 2019 23:31 schreef Oscar. het volgende:
[..]
dat is ook de enige allochtoon in je leven?
Omdat ze daar geboren is, dan word je automatisch irakeesquote:
Maar het zijn toch gewoon schoonmaaksters...quote:Op maandag 7 oktober 2019 23:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Omdat ze daar geboren is, dan word je automatisch irakees
Die doet het beter dan zo'n Asian Roombaquote:Op maandag 7 oktober 2019 23:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar het zijn toch gewoon schoonmaaksters...
tuurlijk, en maar tyfen dat buitenlanders allemaal zwart werkenquote:Op maandag 7 oktober 2019 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kosten monkyyy maar 6 euro zwart per uur
Ja dat mag ik hopen maar de afkomst doet er toch niet toequote:Op maandag 7 oktober 2019 23:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die doet het beter dan zo'n Asian Roomba
Discipline-kwesties in verschillende jasjes.quote:Op maandag 7 oktober 2019 23:33 schreef svann het volgende:
Matig en gezond eten, daar komen alle effectieve diëten op neer.
Nooit gezegd, fake news, CORRUPT NEWSquote:Op maandag 7 oktober 2019 23:34 schreef Oscar. het volgende:
[..]
tuurlijk, en maar tyfen dat buitenlanders allemaal zwart werken
Wat 'vastgoed' tussendoor (ipv snoepgoed)quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2019 23:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat 'vastgoed' tussendoor (ipv snoepgoed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |